Mis on piletifiltrid filtrid?
Piletifiltreid saab kasutada piletite leidmisel teie kasutajatoe tarkvaras. Saate määratleda “filtreid” kui seadeid, reegleid või nõudeid, mida saab otsingupäringule rakendada, nii et otsingutulemustes kuvatakse ainult neile tingimustele vastavad piletid.
Piletifiltrid on väga sarnased mis tahes muude Internetis kasutatavate filtritega. Näiteks on need võrreldavad Google’i otsingufiltritega, mis aitavad Teil leida asjakohaseid Google’i otsingutulemusi, või TripAdvisori filtritega, mis võimaldavad Teil eelarve ja muude kriteeriumide alusel leida sobiva hotelli, restorani või tegevuse.
Miks on piletifiltrid kasulikud?
Piletifiltrite kasutamine piletisüsteemi tööriistas võib teie piletihaldusprotsessi oluliselt täiustada. Need filtrid täidavad praktilist eesmärki, aidates teil jälgida ja leida konkreetseid pileteid. Näiteks kui teie kasutajatoe tarkvara postkasti on salvestatud suur hulk pileteid, võib konkreetse pileti otsimine olla keeruline ja aeganõudev. Kuid nende filtrite abil saate seda protsessi sujuvamaks muuta ja konkreetse pileti leida vaid mõne sekundiga.
Mida täpsemad on Teie filtrid, seda täpsemad on Teie tulemused. Oletame näiteks, et otsite piletit VIP-kliendilt nimega John. Ta on Teie tugiosakonnaga juba aastaid ühendust võtnud, nii et temalt konkreetse pileti leidmine on natuke keeruline. Kuid mäletate, et John esitas otsitava pileti reaalajas vestluse kaudu. Mäletate ka, et tema küsimus oli tehniline.
Otsingut saate kitsendada, valides pileti allikaks reaalajas vestluse. Seejärel saate selle veelgi kitsamaks muutmiseks valida sildi filtreerimiseks, mis sisaldab tehnilise toe silti.
Nende filtrite loomine klienditoe pileti tarkvaras kitsendab oluliselt teie otsingut ja muudab otsitava pileti leidmise palju lihtsamaks.
Kuidas LiveAgentis oma pileteid filtreerida?
- Logige LiveAgent.
- Vajutage Piletid.
- Vajutage Kohandatud filter.
4. Valige sobivad filtrite kriteeriumid, nagu staatus, allikas ja sildid.
5. Vajutage Rakenda.
Kuidas kasutada kohandatud filtreid?
- Logige LiveAgent.
- Vajutage Piletid.
- Vajutage Kohandatud filter.
- Valige sobivad filtri väärtused ja tingimused.
- Vajutage Rakenda.
Kuidas kohandatud filtreid luua?
- Logige LiveAgent.
- Vajutage Piletid.
- Vajutage Loo.
4. Nimetage oma filter.
5. Valige sobivad filtri väärtused ja tingimused.
Filtreid saab luua järgmiste tingimuste põhjal:
- Olek
- Allikas
- Sildid
- Taotleja
- Kellele määratud
- Kellele mitte määratud
- Osakond / Osakond (välista)
- Sõnum lisatud
- Sõnum lisatud
- Loodud
- Muudetud
- Lahendatud
- SLA tase
- Kliendigrupp
- Soovituste kategooria
- Foorumi kategooria
6. Seejärel valige täiendav filtriteave. Näiteks kui valisite osakonna, valige, milline osakond (nt turundus, IT, müük jne)
7. Vajutage Loo.
8. Teie piletifilter on nähtav ekraani vasakus servas.
Mis tüüpi filtrite tingimused on LiveAgentis saadaval?
LiveAgent pakub lugematult filtrivalikuid.
Filtrite tingimuste loend:
Oleku filtri valikud:
- Vastatud
- Helistab
- Vestleb
- Rämpspost
- Kustutatud
- Uus
- Avatud
- Lahendatud
- Edasi lükatud
Allika filtrite valikud:
- Vestlusnupp
- Kontaktivorm
- E-post
- Facebooki sõnum
- Kutse
- Foorum
- Soovitus
- Kõne
- Kõnevidin
- Viber
Sildi filtrite valikud:
- Sisaldab
- Sisaldab mõnda
- On tühi
- Pole tühi
Täiendavad filtrid:
- Teema nagu
- Taotleja
- Kellele määratud
- Kellele mitte määratud
- Osakond
- Osakond (välista)
- Sõnum lisatud
- Sõnum
- Loodud
- Muudetud
- SLA tase
- Soovituste kategooria
- Foorumi kategooria
- Sildid
- Välistatud sildid
- Platvorm
- Tellimuse olek
- Prioriteet
- Olek
- Kategooria
- Url
- Postiaadress
- Teie positsioon
- Ettevõte
- Kõik teie loodud kohandatud piletiväljad
Kas ma saan oma pileteid mitme väärtusega korraga filtreerida?
Jah! LiveAgenti klienditoe tarkvara suudab Teie pileteid piiramatu arvu väärtustega filtreerida.
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Kas piletifiltreid värskendatakse reaalajas?
Salvestatud piletifiltreid ei värskendata reaalajas. Seetõttu ei kajasta filtri nime kõrval kuvatud „Avatud” ja „Uus” piletite arv sageli filtris näidatud piletite arvu. Kui aga filtrile klõpsate, värskendatakse numbrit.
Filtreid uuendatakse umbes iga 2 sekundi kuni 10 minuti järel. See aeg on iga salvestatud piletifiltri puhul erinev ja sõltub filtri tingimustest. Näiteks arvutatakse peidetud filtrid uuesti ainult iga 5–10 minuti järel. Teisest küljest uuendatakse aktiivseid filtreid, millel on vaid mõned avatud ja uued piletid, iga 2 sekundi järel. Aktiivseid filtreid 99+ piletiga värskendatakse harvem. Lisaks, kui olete loonud keeruka otsingufiltri, mille tulemuse laadimiseks kulub vähemalt 30 sekundit, ei värskendata seda sagedamini kui iga 32 sekundi järel.
Mis on globaalsed piletifiltrid?
Kui olete oma LiveAgent konto omanik, saate luua globaalseid piletifiltreid. Globaalsed piletifiltrid määratlevad vaikimisi piletifiltrid kõigile või teatud agentidele. See säte tagab, et Teie agentidel on selge piletite ülevaade ja nende tähelepanu ei häiri teistele agentidele või osakondadele saadetud piletid.
Globaalsete piletifiltrite seadistamine
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage jaotisel Seadistamine.
- Vajutage süsteem.
- Valige Piletifiltrid.
- Click on Lisa filter.
6. Nimetage oma filter.
7. Tühjendage märkeruut „Nähtav kõigile agentidele”.
8. Lisage agendid või osakonnad, kellele antud filter nähtav peaks olema.
9. Valige filtri väärtused.
10. Vajutage nupul Loo.
Olemasoleva piletifiltri muutmine globaalseks piletifiltriks
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage jaotisel Seadistamine.
- Vajutage süsteem.
- Valige Piletifiltrid.
- Valige olemasolev piletifilter vajutades nupul Muuda (pliiatsi ikoon).
- Kui soovite, et piletifilter oleks nähtav kõigile teie klienditoe agentidele, veenduge, et ruut “Nähtav kõigile agentidele” on märgitud. Kui soovite, et see oleks nähtav ainult mõnele agendile, tühjendage ruut ja valige millised agendid või osakonnad peaksid seda piletifiltrit vaatama.
- Vajutage Salvesta.
Piletifiltri kasutusjuhtude näited
Kuvatakse piletid, mis on määratud kindlale agendile
Oletame, et üks Teie kolleegidest läheb puhkusele ja Teie ülesandeks on katta tema eest äraoleku ajal. Üks võimalus tagada, et vastate kõigile neile määratud piletitele, on filtri loomine, mis sisaldab kõiki puhkama läinud agendi pileteid.
Täna loodud piletite näitamine
Teise näite puhul oletame, et soovite kuvada kõik täna loodud piletid, kuna otsite konkreetset päringut. Jällegi võimaldavad piletifiltrid seda hõlpsalt teha.
Teadmusbaasi ressursid
- Filtrid (Seletatuna)
- Piletite filtrid
- Rämpsposti filtrid
- Pabbly
- Globaalne piletifilter
Valmis hõlpsasti pileteid otsima?
Otsimise hõlbustamiseks filtreerige pileteid kanali, kliendi või mõne muu kohandatud filtri järgi. Krediitkaarti pole vaja. Alustage oma tasuta kõikehõlmava 30-päevase prooviperioodiga juba täna.
Looking to streamline your customer support processes?
With LiveAgent's advanced filter options, you can fine-tune your search criteria to get even more specific results.
Frequently Asked Questions
Miks on piletifiltrid kasulikud?
Piletifiltrid on kasulikud, kuna need aitavad teil konkreetseid pileteid jälgida. Näiteks kui teie kasutajatoe tarkvaras on salvestatud suur hulk pileteid, võib konkreetse pileti otsimine tagasi kerides olla keeruline ja aeganõudev. Filtrite abil saate seda teha vaid mõne sekundiga.
Mis on piletisüsteemi filtrid?
Piletifiltreid saab kasutada piletite leidmiseks teie kasutajatoe tarkvaras. Saate määratleda “filtreid” kui seadeid, reegleid või nõudeid, mida saab otsingupäringule rakendada, nii et otsingutulemustes kuvatakse ainult neile tingimustele vastavad piletid.
Kes saavad LiveAgenti filtreid redigeerida?
Filtreid saab lisada iga agent oma äranägemise järgi. Need on mõeldud peamiselt piletite töö ja toimimise parandamiseks. Tänu sobivale jaotusele leiate kiiresti konkreetsete kategooriate pileteid. Näiteks saate sõnumeid filtreerida vastavalt konkreetse pileti tegevuste etapile või filtreerida päringu allika järgi.
Kust leida filtrid LiveAgentis?
LiveAgentis leiate filtrid Piletite jaotisest. Seal saate luua filtreid, mis sorteerivad pileteid vastavalt teie määratud tingimustele. Kategooriaid saab vabalt luua nii antud pileti teenindusastme kui ka allika (nt Facebook, veebisait, telefonikõne) järgi.
Kas pileteid saab filtreerida korraga mitut väärtust kasutades?
Jah! LiveAgenti kasutajatoe tarkvara suudab teie pileteid piiramatu arvu väärtustega filtreerida.
Avastage, kuidas LiveAgent'i sedeliväljad aitavad luua piiramatuid kohandatud välju, nagu tellimuse ID või GDPR nõusolek, et parandada ja personaliseerida kliendituge. Lihtne ülevaade sedeliväljadest võimaldab kiiremat ja asjatundlikumat teenust. Alustage tasuta prooviperioodiga täna, et kogeda süsteemi efektiivsust ja suurepärast funktsionaalsust.