Tarkvaratoote LiveAgent taga olev ettevõte Quality Unit, on alati ehitanud stabiilsuse ja turvalisusega tooteid. Alates meie teekonna algusest 2004. aastal oleme kasvanud kümnete tuhandete rahulolevate klientideni, kellel on lahenduste pakkujatele erinevad sisemised nõuded.
Meie süsteemid on üsna keerukad, seetõttu ei saa me LiveAgenti toetamiseks tugineda ühele või kahele andmekeskusele. Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma kliendikontod parimasse võimalikku serveripunkti sõltuvalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riikide seaduseid.
Nimekiri praegustest andmekeskustest üle maailma:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Saksamaa
- Bratislava, Slovakkia
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal
Avastage 2024. aasta parimad kontaktkeskuse tarkvaralahendused, mis aitavad teie ettevõttel saavutada sujuva ja tõhusa klienditeeninduse. Meie põhjalik juhend tutvustab 12 parimat tarkvara, nende funktsioone ja kuidas need suurendavad teie kasumit. Leidke oma ettevõttele ideaalne lahendus ja täiustage kliendikogemust!
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!