Soorituse raport on firma, grupi või indiviidi soorituse kohta ülevaadet andev raport. Soorituse raporteid luuakse rutiinselt, et tuvastada parandatavaid valdkondasid teie ettevõttes.
Miks luua soorituse raporteid?
Soorituse raportid aitavad täpselt tuvastada ettevõttes parandatavaid valdkondasid. “Mahajääjate” ning optimeeritavate valdkondade tuvastamine on alati suurepärane, sest see annab võimaluse:
- Parandada oma agentide sooritust
- Pakkuda täiendkoolitusi neile, kes seda vajavad
- Parandada kliendirahulolu, kogemust ja müüke
- Ressursse ümberjaotada
- Tugikanaleid tugevdada
- Leida probleemide lahendamiseks kuluefektiivsemaid mooduseid
Lisaks sellele näitavad soorituse raportid ka ettevõtte valdkondasid, mis on edukad. See on oluline, sest:
- Te ei pea kogu oma ettevõtet/tugistrateegiat üle vaatama
- Saate parimaid töötajaid premeerida
- Madalama sooritusega töötajatel on võimalus parema sooritusega töötajatelt õppida
Mida LiveAgent`i soorituse raport teeb?
Soorituse raportid demonstreerivad teie kasutajatoe agentide sooritust. Iga soorituse raport sisaldab täielikku arvu avatud vestlusi, lahendatud sedeleid, kõnesid ja palju muud (vaadake allapoole). Raporteid on võimalik graafikute või tabelitena kuvada ning segmenteerida päeva, nädala, kuu või isegi kohandatud kuupäeva alusel.
Avastage, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab vastata e-mailidele live vestluse kaudu ja kelle tulemused on ajas järjepidevad.
Raportite kuvamise võimalused
Soorituse raportite tulemusi saate filtreerida järgmiste näitajate alusel:
- Aeg
- Osakond
- Agent
- Silt
Iga soorituse raportit saab kohandada, et kuvada täiendavaid andmeid, sealhulgas:
- Kuupäev
- Vastused
- Uue vastuse keskm aeg
- Avatud vastuse keskmine aeg
- Kõned
- Väljuvad kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vastamise keskm aeg
- Vestluse keskm aeg
- Ülevaatamata
- Ülevaatamata %
- Positiivsed hinnangud
- Positiivsed hinnangud %
- Negatiivsed hinnangud
- Negatiivsed hinnangud %
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Kõigi andmete kuvamise valimine soorituse raportites
LiveAgent suudab esitleda kõiki ülalmainitud andmeid mitmes formaadis, sealhulgas piirkonna diagrammid, joondiagrammid, tulpdiagrammid ja sektordiagrammid. Veelgi enam, andmed on eksporditavad CSV failidesse, mis muudab nende teistega jagamise palju lihtsamaks.
Kuidas raportid LiveAgent`ist üles leida?
Soorituse raportid on nähtavad ainult administraatoritele. Kui teil on administraatori roll, leiate soorituse raportid klikkides Raportid (ringi ikoon), mis asub vasakpoolses menüüs (Kõned ja Kliendid vahel) ning valides raportite nimekirjast soorituse raportid.
Pange tähele, et agendid näevad enda isiklikku statistikat/soorituse raporteid LiveAgent`i sisse logides.
Raportite kasutamine koos API-ga
Kasutage LiveAgent REST API, et hallata soorituse raportite kõnede väärtusi.
Teadmistebaasi ressursid
Selleks, et saada erinevat tüüpi töölaual saadolevate raportite kohta rohkem teada, palume tutvuda oma teadmistebaasi artiklitega:
Olete valmis ettevõtte kohta rohkem teada saama?
Hakake parandama oma tuge, müüke, ja kliendirahulolu juba täna koos meie tasuta 30-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti ei nõuta.
Looking for a comprehensive overview of your customer support team's performance?
Identify strengths, address weaknesses, and optimize your support strategy. Take control of your team's performance with LiveAgent's Performance Report feature.