Mis on ajareeglid?
Ajareeglid on ajaga seotud automatiseerimise reeglid, mis ei ole sõltuvad tegevustest. kasutataks kõige sagedamini kasutajatoe clean-up ülesannete, e-posti meeldetuletuste või järelkontrolli jaoks, piletite lahendamiseks, mis ei ole juba mõnda aega olnud aktiivsed või siltide lisamiseks. Võimalusi on lõputult.
Näited ajareeglitest
Näide #1
LiveAgent’i kasutajana saate seadistada ajareegli, mis saadab automaatselt 24 tundi pärast teie viimast suhtlemist kliendiga järelmeili.
Näide #2
Samuti saate seadistada ajareegli, mis märgistab automaatselt kõik 10 päeva jooksul vastamata jäänud piletid lahendatuks.
Näide #3
LiveAgent kustutab automaatselt SPAMiks märgitud piletid, mis on vanemad kui 90 päeva.
Kuidas ajareeglid töötavad?
Kui ajareegel on seadistatud, teostab süsteem automaatselt lühikeste ajavahemike (tavaliselt ühe minuti) tagant perioodilisi taustakontrolle ja kontrollib, kas ajareegli tingimused on täidetud. Kui need on täidetud, käivitub reegel automaatselt.
Miks on ajareeglid tähtsad?
Ajareeglid on äärmiselt kasulikud igale ettevõttele, kus on suur piletite maht. Piletid aitavad leevendada agentide stressi ning täita igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid lühikese aja jooksul.
Ajareeglite peamised eelised on järgmised:
- Parem tõhusus/agendi töökorraldus
- Lühenenud vastamise aeg
- Vähem ruumi inimlikele vigadeks
- Vähem stressi/vähem tõenäosus läbipõlemisele
- Vähenenud kulud toele ja säästetud aege
Millised muud tüüpi reeglid on LiveAgent’is olemas?
Lisaks ajareeglitele saavad LiveAgent’i kasutajad kasutada ka käivituspõhiseid automatiseerimise reegleid ja SLA (teenusetaseme kokkuleppe) reegleid.
Toimingureeglid
Toimingureeglid on põhilised tegevusi käivitavad reeglid. LiveAgent’i kasutajad saavad seadistada käivitaja (triggeri) ja tegevuse ning kui käivitaja tingimused on täidetud, alustatakse tegevus. Näiteks saate luua reegli, mis määrab automaatselt kõik “arveldamine” või “makse” sisaldavaid sõnu piletid arveldusosakonnale.
SLA reeglid
SLA reegleid saab kohaldada ainult SLA seadistusele ja need on seotud SLA tasemetega. SLA-reegli näiteks võib olla pileti SLA-taseme muutmine või teiste reeglite täitmise peatamine.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Mida saab LiveAgent’is ajareeglitega teha?
Ajareegleid saab kohaldada, kui:
- Pilet on vanem kui teatud arv päevi, tunde või minuteid
- Pileti staatus ei ole muutunud teatud arvu päevade, tundide või minutite jooksul
- Pileti tähtaeg on vähem kui teatud arv päevi, tunde või minuteid
- Pilet on ületanud teatud arvu päevi, tunde või minuteid
Tingimused, mida saab kohaldada ajareeglite suhtes
- Pileti staatus
- Pilet on loodud (kuupäev)
- Pilet on muudetud (kuupäev)
- Pilet on kustutatud
- Pileti algusele viitav URL
- Pileti prioriteetsus
- Pileti osakond
- Kellele on pilet määratud
- Kliendigrupp
- Pileti sildid
Tegevused, mida saab teostada ajareeglite alusel
- Pileti suunamine
- Pileti lahendamine
- Pileti kustutamine
- Pileti prioriteetsuse muutmine
- SLA taseme muutmine
- Spam’iks märkimine
- Mittespam’iks märkimine
- Pileti puhastamine
- Vastuse saatmine
- Pileti teema muutmine
- URL’i kutsumine
- Sildi lisamine
- Sildi kustutamine
- Meili saatmine (kellele)
- Teiste reeglite peatamine
- HTTP taotlemine
Kuidas näevad välja ajareeglid praktikas?
Kui piletile kohaldatakse reeglit, kuvatakse muudatus pileti üksikasjalikus vaates (et tagada selge vastutus pileti käsitlemise eest.) Nii administraatorid kui ka agendid näevad aktiivsete ajareeglitega tehtud muudatusi piletis.
Kuidas seadistada LiveAgent’is ajareegleid?
- Logige LiveAgent’isse
- Klikkige Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal).
- Klikkige Automatiseerimine.
- Klikkige Ajareeglid.
- Klikkige Loo.
- Märkige Aktiivne Staatus märkeruut
- Looge enda reegli jaoks nimi.
- Võite jätta märkuste osa tühjaks või kirjeldada reeglit üksikasjalikumalt. See väli on teie mugavuse huvides.
- Valige muutuja ‘Rakenda kui’.
- Valige ajalised tingimused — kui pika aja möödudes peaks teie reegel täituma?
- Valikuline: Klikkige Lisa tingimusgrupp.
- Valige tingimused vastavalt teie eelistustele.
- Valige tegevuse teostamise väljad vastavalt teie eelistustele.
- Klikkige Salvesta.
Ajareeglite eelised
Vähem ruumi inimlike vigade jaoks ja väiksem võimalus agentide läbipõlemiseks
Automatiseerimine on täpne – inimesed ei ole. Kas te kujutate ette, kui teie agendid peaksid meelde jätma, millistele piletitele nad ei saanud vastust ja milliseid nad peavad jälgima?
Loomulikult oleks see võimatu, võib tekitada ebamugavaid olukordi ja mõjuda teie ettevõttele kahjulikult. Lisaks, kui agent peaks meeles pidama, millal on õige aeg iga kliendi sooviga tegeleda, võib see viia tema kiire läbipõlemiseni.
Kui teil on administratiivsete ülesannete eest vastutavad automatiseerimise reeglid, vabanevad teie agentide aeg ja mõtted, võimaldades neil keskenduda pakilisematele ülesannetele. See tagab ka selle, et nad ei oleks stressis ja saaksid olla produktiivsemad pikema aja jooksul.
Paranenud kliendirahulolu
Rahulolevad kliendid on iga ettevõte nurgakivi, sest nad mõjutavad soovitusi, veebiarvustuse, suusõnalisi teateid ja müüki. Seega peaks iga ettevõte püüdma hoida oma klienti rahulolevatena suurepärase teeninduse, kiire reageerimise ja personaalse lähenemise abil.
Klientide rahulolu hoidmine ajareeglite abil on lihtne, laske süsteemil iga päringuga tegeleda ning teie kliendid hakkavad end tundma hinnatuna ja väärtustatuna. Nii lihtne see ongi!
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Automatiseerimise reeglid säästavad aega ja raha
Kujutate ette, kui peaksite iga vastamata piletit käsitsi kontrollima? See ei oleks mitte ainult äärmiselt aeganõudev ülesanne, vaid ka väga kallis.
Õnneks suudab selline kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent, täita lugematul hulgal ajareegleid, mis säästavad teie agentide aega pikemas perspektiivis tohutult. Jätke logistika meie hooleks, et teie agendid saaksid keskenduda olulisele — kliendisuhete kujundamisele.
Teadmusbaasi ressurssid
Lisateavet ajareeglite kohta leiate meie teadmusbaasi ressurssidest:
Kas olete valmis enda ajareeglite loomiseks?
Säästke kohandatud ajareeglitega kuni 15 tundi tööd igal nädalal. Võimalused on lõputud. Proovige juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja. Alustage 30-päevast tasuta prooviperioodi.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.