Mis on nupp “Lahenda”?
Lahenda nupp on LiveAgenti erifunktsioon, mis teavitab agente lahendamist vajavatest kõrge prioriteediga piletitest. “Lahenda” nupu all kuvatavad piletid on pikka aega vastamata või on seotud SLA-dega (teenustaseme kokkulepped). Põhimõtteliselt tagab Lahenda nupp, et ühtegi piletit ei unustata ja SLA-d ei jääks täitmata.
Miks on nupp Lahenda kasulik?
Lahendada nupp täidab ülesannete haldaja rolli, mis juhib tähelepanu pikalt vastamata jäänud või SLA-ga seotud piletitele. Seda funktsiooni kasutavad ettevõtetel on järgmised eelised:
- Suurenenud kliendirahulolu
- Täidetud SLA-d
- Parem ajaplaneerimine
- Parandatud tõhusus
- Kiiremad lahendamise ajad
- Kõrgem kliendi eluaegne väärtus
Kuidas saab kasutada nuppu Lahenda?
Kui olete LiveAgent kasutaja (ja teil on vastavad õigused), saate seadistada nupu Lahenda vastavalt oma soovile. Näiteks saate määrata, mille kohta soovite teateid saada, sh:
- “Avatud” staatusega kõrge prioriteediga piletid
- Kõrge prioriteediga piletid staatusega “Uus”
- Konkreetsetelt osakondadelt tulnud kõrge prioriteediga piletid
- Iga pilet, mis on konkreetselt teile määratud
Kui teil on sisse lülitatud funktsioon “Lahenda nupp”, teavitab nupp (mis asub teie profiilipildi kõrval) teid automaatselt teie tähelepanu vajavate vastamata piletite arvust.
Lisaks sellele saate administraatori rolliga konfigureerida nuppu “Lahenda” nii, et see näitaks vastamata pileteid tähtsuse järjekorras (pileti prioriteet, laekumise aeg, SLA-d).
Nupu kasutamine
Kui klõpsate nupule Lahenda, avab süsteem kõrgeima prioriteediga pileti. Kui sulgete pileti ilma seda lahendamata ja klõpsate uuesti nupule, avab süsteem sama pileti uuesti.
See süsteem on loodud selleks, et tagada, et kõrge prioriteediga piletite lahendamine ei viibiks, kuna agendid jätavad pileteid vahele/valivad neid. Kui te aga ei oska lahendada piletit, saate selle lihtsalt ümber määrata teisele osakonnale või agendile.
Kuidas Lahenda algoritm töötab?
Lahenda algoritm määrab lahendatavate piletite järjekorra Lahendamise järjekorras. Algoritm:
- Prioriseerib pileteid järjekorras olemise aja järgi (kui pilet saabus)
- Prioritiseerib pileteid vastavalt SLA kokkulepetele
- Prioritiseerib viimast agenti (nupu “Lahendama” abil suunatakse kõrge prioriteediga piletid neid viimasena käsitlenud agendile)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Lahenda nupu seadistamine
Piletite jaotamise meetodi valimine
- Logige LiveAgent’isse.
- Klõpsake Seaded.
- Klõpsake Süsteem.
- Klõpsake Üldine.
- Kerige allapoole jaotisele Lahenda algoritm.
- Valige Aja prioriteet või Prioritiseeri viimane agent.
Kui valite “Aja prioriteet”, jaotatakse piletid agentide vahel juhuslikult. Vanim vastuseta pilet on kõrgeima prioriteediga. Kui teil on kehtestatud SLA reeglid, võetakse ka need arvesse.
Kui valite “Prioritiseeri viimane agent”, suunab süsteem piletid neile agentidele, kes neid viimati käsitlesid. Selle seadistuse sisselülitamine ei muuda järjekorda piletite järjekorras.
Sulle määratud piletite lisamine Lahenda nupu alla
- Logige LiveAgent’isse.
- Klõpsake Seaded.
- Klõpsake Süsteem.
- Klõpsake Üldine.
- Kerige allapoole piletite jaotisele Suunamine “Mulle määratud”.
- Märkige märkeruut.
- Klõpsake Salvesta.
- Taaskäivitage rakendus.
Piirangud – agendid saavad vastata piletitele ainult nupu “Lahenda” kaudu
Pange tähele, et see seade kehtib ainult agentidele, mitte administraatoritele.
- Logige LiveAgent’isse.
- Klõpsake Seaded.
- Klõpsake Agendid
- Valige konkreetne agent ja klõpsake Muuda
- Klõpsake Osakonnad
- Märkige teine märkeruut – Saab vastata ainult nupust “Lahenda” avatud piletitele.
- Klõpsake Salvesta.
Valige, millistelt osakondadelt soovite pileteid saada
- Logige LiveAgent’isse.
- Klõpsake “Lahenda” nuppu
- Valige osakonnad, mille piletitele soovite vastata.
- Klõpsake Salvesta.
Kuidas saab Lahenda nupp teie äri paremaks teha?
Täidetud SLA-d toovad kaasa klientide suurema rahulolu ja kõrgema kliendi eluea väärtuse.
Kui teil on olemas SLA-d, siis on olemas teatud ootuste tase. Teie kliendid maksavad lisatasu parema teeninduskogemuse eest ja seega ei oota, et neid petetakse. Kui te peate järjekindlalt kinni oma lepingust ja SLA tähtaegadest, on teie kliendid rahul.
See omakorda muudab teie kliendid lojaalsemaks teie kaubamärgile, mille tulemuseks on aastatepikkused head suhted ja suurem kliendi eluaegne väärtus. Seega peaksite alati püüdma SLA tähtaegadest kinni pidada ja isegi ületada oma klientide ootusi. Pakkuge teenust võimalikult kiiresti, olge asjatundlik ja pakkuge personaalset, unustamatut kogemust.
Parim viis seda teha on kasutada sellist ülesannete haldurit nagu Lahenda nupp. See tagab, et kõikidest tähtaegadest peetakse kinni, lisaks võtab see teie agentide õlgadelt stressi maha.
Parem ajajuhtimine ja suurem tõhusus
Kuna nupp “Lahenda” seab lahendamist vajavad piletid tähtsuse järjekorda, ei pea teie agendid iga pileti prioriteetsust ise analüüsima. Nad saavad lihtsalt nupule klõpsata ja tööle asuda, mis säästab neile tohutult aega ja suurendab nende produktiivsust.
Lisaks sellele aitab see funktsioon säästa raha. Mida vähem aega vajavad teie agendid administratiivseteks töödeks, seda rohkem aega jääb neile pooleliolevate piletite lahendamiseks.
Teadmusbaasi ressursid
- Lisateave nupu “Lahenda” kohta
- Osakondade seadistamine
- SLA-de ja SLA-tasemete seadistamine
- SLA täitmise aruanded
Kas olete valmis tegelema esmatähtsate piletitega?
Olge kursis VIP-klientide kõikide sõnumitega meie Lahenda nupu funktsiooniga. Proovige juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja. Alustage 30-päevast tasuta prooviperioodi.
Boost your customer support efficiency today!
Avasta, kuidas tõhusad tegevuskutse nupud (CTA-d) võivad suurendada veebisaidi konversioonimäära. Õpi, miks need on olulised, kuidas neid strateegiliselt paigutada ning visuaalselt atraktiivseks muuta. Täida oma veebisait tulemuslikult ja suurenda klientide seotust LiveAgenti ekspertide nõuannetega. Alusta juba täna!
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!