Mis on piiramatu kõnede salvestamine?
Piiramatu kõnede salvestamine on võimas funktsioon, mis tagab, et kõik teie kõned on turvaliselt teie LiveAgent`i kontole talletatud juriidilistel, koolituse või kasutajatoe eesmärkidel. Pole oluline, millises valdkonnas ettevõte tegutseb, kõnede salvestused on kõige efektiivsem moodus probleemide lahendamiseks, turvalisuse tagamiseks ja erinevate vastavusnõuete täitmiseks.
LiveAgent ei piira teie kontole salvestatud kõnesalvestiste arvu ega nende pikkust. Saate neid luua, salvestada ja hallata ühes mitme kanaliga kasutajatoe tarkvaras.
Kes saab kasu kõnede salvestamisest?
Piiramatust kõnede salvestamisest ning ajaloost saavad kasu igat tüüpi ja suurusega ettevõtted alustades vabakutselistest, õigusprofessionaalidest, tervishoiutöötajatest kuni suurte organisatsioonideni. See annab neile võimaluse otsida, kuulata või alla laadida nende kontol olevaid kõnesid, isegi testkõnesid, mis pärinevad konto loomise ajast.
Kõige enam saab piiramatutest kõnede salvestamisest ja rakendamisest kasu panga sektor, kindlustus ja telekommunikatsiooni ettevõtted, nagu paljude riikide seadused nõuavad.
Mis on piiramatu kõnede salvestamise põhiosad?
Piiramatu salvestusruum
Kõik salvestused talletatakse LiveAgent`i kontol ilma piiranguteta nende pikkusele ja salvestuste arvule.
Puudub vajadus kõnede salvestamise tarkvara järele
Kõik LiveAgent`i poolt käsitletavad kõned salvestatakse ja sorteeritakse automaatselt ilma 3nda osapoole rakendustele toetumata. See parandab teie andmete turvalisust ja konfidentsiaalsust.
Kergesti talletatav ja otsitav
Iga kõnesalvestis konverteeritakse tavaliseks sedeliks, millel on unikaalne ID. Lisaks saate lisada sedelile märkmeid, et selle otsitavust parandada.
Pääsege kõnepostile juurde igalt poolt
Lisaks sellele, et saate salvestada piiramatult kõnesid, salvestab LiveAgent ka kogu teie kõneposti. Nii ei lähe teie kõned kaduma.
3 kõnede salvestamise eelist
Taastage puuduolevad detailid
Mõnikord võivad väikesed, kuid olulised detailid häälkõne ajal kaduma minna. Kui teil on LiveAgent, saate salvestuse tagasi, teil on võimalus seda uuesti esitada ja hoida oma lubadust hea klienditeeninduse pakkumisel.
Parandage oma olemasolevaid tooteid
Jagage kõnede salvestusi oma R&D või tootehalduse meeskondadega. Sellisel moel nad saavad teada, kuidas kliendid teie tootesse suhtuvad ja parandada nende kogemust.
Kasulik koolitus teie liikmetele.
Uued kolleegid saavad neid kõnesid kasutada õppematerjalina. Seda tüüpi tagasiside annab võimaluse mineviku kogemusest õppida.
Mis on teised kõnekeskuse eelisfunktsioonid?
Interaktiivne häälvastamine (IVR)
Pole vaja toetuda 3nda osapoole lahendustele, sest saate luua oma LiveAgent`i kontol enda interaktiivse häälvastuse kõigest sekunditega. Defineerige võimalused, mille seast kliendid valida saavad, laadige üles muusikalõik või juhistega tervitussõnum. Seejärel suunake kliendid õigesse osakonda või spetsiifilise agendi juurde ja pakkuge esmaklassilist klienditeenindust.
Intelligentne kõnede suunamine
Intelligentne kõnede suunamine või automatiseeritud kõnede jaotamine (ACD) on protsess, mis jagab kõned automaatselt spetsiifiliste osakondade või agentide vahel. See protsess põhineb valitud eelistel, näiteks ülesannete valitud tähtsuse järjekorral või juhuslikul ülesandel.
Ettevõttel on võimalus kontrollida sissetulevaid kõnesid seades sisse suunamise ajad, millega kõned suunatakse teisele agendile või maksimaalse järjekorra aja. Kliendid soovivad siiski agendiga ühendust saada niipea, kui võimalik.
Osalege kõnede ülekannetes
Kõnede edastamine on üks kõnekeskuse funktsioon, mis edastab kõne ühelt agendilt teisele. LiveAgent toetab hetkel osalusega kõnede edastamist, mis on on sujuv. Selle tulemusena teie kliendid ja kolleegid teavad alati, millal kannate kõne teisele agendile üle.
Veelgi enam, saate klienti informeerida agendi vahetamisest, panna kliendi ootele ja aidata oma kaastöötajal aidata. Saate isegi rakendada muusikat, kui klient liinil ootab sama ajal, kui kõnet edastate.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri LiveAgenti lehel, et tagada edukas kõnekeskuse loomine. Katame kõik olulised teemad alates tarkvarast ja tehnoloogiast kuni kliendisuhete haldamise ja turvalisuseni. Ärge jätke ühtegi sammu vahele!
Avastage, kuidas LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse tarkvara suurendab tootlikkust ja müügitulu, pakkudes lahendusi potentsiaalsete ja olemasolevate klientidega suhtlemiseks. Tutvuge erinevustega sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuste vahel ning avastage, kuidas arendada proaktiivset klienditeenindust ja tõhustada agentide tööd. Proovige tasuta ja viige oma ettevõte uuele tasemele!