Viber on tasuta platvormideülene helistamis- ja sõnumsiderakendus, mis on saadaval Androidi, iOS-i, Microsoft Windowsi, macOS-i ja Linuxi süsteemidele. Viber on võrreldav teiste sõnumsiderakendustega, nagu WhatsApp, Signal või Telegram. Viberi suguste rakjenduste põhifunktsioonid sisaldavad kiirsuhtlust, helistamist, videokõnedesid ja teistele kasutajatele sõnumite edastamist.
Miks on Viberi klienditugi oluline?
Tänapäeva klientidel on kõrged ootused. Nad ootavad probleemideta tugikogemust ja soovivad suhelda ettevõtetega paljudel platvormidel, sealhulgas sotsiaalmeedias ja tekstisõnumite rakenduses, nagu Viber. Miks?
Paljude klientide jaoks on võrreldes ettevõtte kontaktandmete guugeldamisega või nende saidilt lahenduste otsimisega lihtsam teksti kaudu ühendust võtta. Igal kliendil on erinevad ootused ja vajadused ning sellisena peaksid ettevõtted püüdma iga klienti rahuldada.
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kuidas pakkuda kohest klienditeenindust Viberis.
Õigete kasutajatoe tööriistade abil on Viberis kiire, isikupärastatud ja asjatundliku klienditeeninduse pakkumine imelihtne. LiveAgent on üks ainsatest help deski tarkvaradest, mis hetkel Viberiga integreerub.
Meie klienditoe piletisüsteemi tööriistade integreerimine tagab, et teid teavitatakse iga kord, kui saate uue Viberi tekstisõnumi. Lisaks teisendab see automaatselt iga sõnumi klienditoe piletiks. Seda tüüpi tehnoloogia omamine teie arsenalis vabastab teid pidevast seadme jälgimisest ja tagab, et kõik Viberi tekstisõnumid on korralikult organiseeritud ja kõigile teie klienditoe agentidele juurdepääsetavad.
Mida saate integratsiooniga teha?
Oleme koostanud loendi integratsiooni põhifunktsioonidest, et anda teile aimu, kuidas Viberi kasutamine klienditeeninduses võib teie meeskonna tootlikkust tõsta ja klientide rahulolu suurendada.
LiveAgenti Viberi klienditoe tarkvara integreerimine pakub:
- Viberi tekstisõnumite vastuvõtmine ja nende piletiteks teisendamist. Uute sõnumite jaoks pole vaja oma nutitelefoni ega töölauarakendust jälgida.
- Viberi tekstsõnumitele vastamist LiveAgenti juhtpaneeli kaudu. Nagu eespool mainitud, ei pea käepärast olema muid seadmeid. Vastake oma kliendi päringule oma LiveAgenti töölaua kaudu ja nad saavad vastuse oma Viberi rakenduses. Nii lihtne see ongi!
- Varasemate Viberi piletite arhiveerimist ja korrastamist. Tänu LiveAgentile saate hõlpsalt vaadata varasemaid vestlusi ja määrata neile silte, selle asemel, et peaksite telefonist tuhnima.
Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?
Teie kliendid ei tee vahet kas kasutate välist tööriista Viberi sõnumitele vastamiseks. Vaadake seda üksikasjalikku videoõpetust, et näha kuidas see toimib.
Kuidas integreerida Viber LiveAgentiga
1. Esiteks peate looma Active Boti. Minge sellele veebisaidile ja sisestage oma Viberi kontoga seotud telefoninumber.
2. Varsti pärast seda saate koodiga Viberi tekstsõnumi. Sisestage kood veebisaidile ja logige sisse.
3. Vajutage nupule Create bot account
4. Avaneb uus aken. Sisestage kogu vajalik informatsioon ja vajutage salvesta. Kui klõpsate nupul Salvesta, loob süsteem automaatselt tokeni.
5. Kopeerige token ja logige LiveAgenti.
6. Navigeerige jaotisse Seadistamine
7. Vajutage Süsteem
8. Vajutage Pistikprogrammid
9. Otsige üles Viber ja käivitage pistikprogramm vajutades nupule (see peab muutuma roheliseks)
Kui pistikprogramm on aktiveeritud, minge tagasiSeadistamisse.
10. Vajutage Viberi kontod
11. Vajutage Ühenda. Avaneb uus aken.
12. Kleepige token “Tokeni” veergu.
13. Valige osakond, kuhu soovite suunata sissetulevad Viberi sõnumid
14. Vajutage Ühenda, ja ongi kõik! Teie Viberi konto peaks olema töökorras!
BONUS: Kui soovite oma klientidel Teiega Viberis ühenduse võtmist lihtsustada, paigaldage oma veebisaidile Viber Active Boti konto QR-kood. Kui soovite lisateavet selle kohta, kuidas Teie kliendid saavadTeiega kontakteerumiseks kasutada QR-koodi, vaadake selle integratsiooni juhendi lõppu.
Kuidas saab Teie ettevõte integratsioonist kasu?
- LiveAgenti Viberi integratsioon võib säästa nii aega kui ka raha, kuna teie agendid kulutavad vähem aega seadmete jälgimisele
- See võib aidata teil pakkuda kiiremat tuge täiustatud tööriistade (nt konserveeritud sõnumid) kaudu
- Tänu meie sisseehitatud CRM-ile, mis on alati LiveAgenti kaudu Viberi sõnumitele vastates käepärast, aitab see teil pakkuda isikupärasemaid vastuseid
- See võib parandada teie kliendituge ja -rahulolu, pakkudes asjalikkut eavet. Näiteks kui soovite teada, mitu Viberi päringut on viimase kuu jooksul esimesel kontaktil lahendatud, looge lihtsalt aruanne. LiveAgenti aruandlusfunktsiooni abil saate oma andmeid hõlpsalt segmenteerida toimivuse, agendi, osakonna või kanali järgi.
- Viberi sõnumitele vastamine LiveAgenti kaudu on turvalisem. Miks? Viberi piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiagent. See tähendab, et te ei pea muretsema:
- Viberi sisselogimismandaatide mitme töötajaga jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Oma Viberi kontole sisse logitud seadmete kaotamise pärast
- Konkurentsieelis. LiveAgent on üks väheseid kasutajatoe tarkvarasid, mis pakub Viberi integratsiooni.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Valmis meie integratsiooni proovima?
Lubage meil hoolitseda korralduse ja logistika eest, et saaksite keskenduda kõikidele klientidele sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
Frequently Asked Questions
Mis on Viber?
Viber on tasuta platvormideülene helistamis- ja sõnumsiderakendus, mis on saadaval Androidi, iOS-i, Microsoft Windowsi, macOS-i ja Linuxi platvormidele. Viber on võrreldav teiste sõnumsiderakendustega, nagu WhatsApp, Signal või Telegram.
Kuidas Viberis kiiret klienditeenindust pakkuda?
Viberis kiire klienditeeninduse pakkumine on teie arsenalis olevate tööriistade küsimus. Kasutajatoe tööriistade (nt LiveAgent) kasutamine tagab, et teid teavitatakse igast uuest sõnumist.
Kuidas saab Viberi integratsioon minu ettevõttele kasu tuua?
See võib parandada agentide tõhusust, säästa aega, maksta teile vähem, parandada klientide rahulolu ja tagada parema andmete turvalisuse.