Kes on kasutajatoe agent?
Kasutajatoe agendid on klienditeeninduse esindajad, kes annavad klientidele tehnilist abi ja vastavad küsimustele, mis võivad potentsiaalsetel või olemasolevatel klientidel seoses teie ettevõtte, toodete või teenustega tekkida.
Mida kasutajatoe agent teeb?
Kasutajatoe agentidel võib olla olenevalt nende tööstusharust ja ettevõttest, mida nad esindavad, erinevaid rolle. Siiski on ühiseks nimetajaks see, et kasutajatoe agendid pakuvad abi e-maili, live vestluse, telefoni ja sageli sotsiaalmeedia kaudu ja isiklikult. Tavaliselt lahendavad nad probleeme, mis on seotud:
- Arveldamisega
- Tagasimaksetega
- Programmivigadega
- Veaotsingutega
- Funktsionaalsusega
- Saadavusega
Mõned kasutajatoe agendid loovad ka teadmistebaasi artikleid ja tehnilisi juhendeid, mis selgitavad, kuidas teie ettevõtte poolt müüdavaid tooteid/teenuseid üles seada, neile vigadeotsingut teostada ja neid kasutada.
Kuidas oma kasutajatoesse agente lisada?
Selleks, et kutsuda agente oma kasutajatoesse peate olema oma LiveAgent konto omanik või administraator. Palun pange tähele, et agendid ei saa lisada/kutsuda teisi agente sedeli tarkvarasse.
- Logige LiveAgent`i.
- Klikkige Konfiguratsioon.
- Klikkige Agendid.
- Klikkige oranžil Loo Agent nupul.
- Kirjutage nende Nini paneelile.
- Kirjutage nende e-maili aadress E-maili sektsiooni.
- Valige Roll, mille soovite neile anda.
- Valige nende Sugu.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
Kui klikite Loo nupul, saab agent e-maili kutse teie kasutajatoesse. See sisaldab nende jaoks automaatselt loodud sisselogimise andmeid.
Kui mitu agenti saan oma LiveAgent kasutajatoesse kutsuda?
LiveAgent kasutajatoe tarkvara võimaldab teil läbi oma konto kasutajatoesse kustuda piiramatu arvu kasutajaid. Pange tähele, et uute agentide lisamine teie kasutajatoesse suurendab teie igakuist makset, väljaarvatud juhul, kui kasutate tasuta LiveAgent kontot.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Kuidas saan agenti kustutada?
- Logige LiveAgent`i.
- Klikkige Konfiguratsioon.
- Klikkige Agendid.
- Otsige paremalt poolt agendi nime juurest üles prügikasti nupp. Klikkige nupul.
5. Avaneb kinnitussõnum. Kinnitage oma valik klikkides oranžil Kustuta agent nupul.
Mida saavad agendid LiveAgent`is teha?
Agendid saavad tegeleda klientide päringutega, vastata vestlustele, telefonikõnedele ja sõnumitele, mis tulevad kõigist teistest kanalitest, mis on kasutajatoega ühendatud. Lisaks on neil võimalus hallata teadmistepõhiseid artikleid.
Neid puudub juurdepääs konfiguratsiooni võimalustele või raporteerimine/analüütika töölauale. Agendid pääsevad juurde ainult oma tööraportitele.
Millised teised rollid on saadaval?
- Admin – Adminnid saavad konfigureerida süsteemi, vaadata raporteid ja hallata teisi kasutajaid.
- Omanik- Teatud tüüpi administraator, kes saab lisaks seadete konfigureerimisele, raportite vaatamisele ja kasutajate haldamisele, muuta/uuendada oma LiveAgent`i liitumisplaani. Omanikul on juurdepääs ka arveldusinfole ja arvetele.
Kuidas kohandada agendi lubasid?
- Logige LiveAgent`i.
- Klikkige Konfiguratsioon.
- Klikkige Agendid.
- Otsige üles pliiatsi/redigeerimise nupp see asub paremal, agendi nime juures. Klikkige nupul.
- Otsige üles väli nimega Roll. Valige roll, mida soovite anda.
- Klikkige oranžil v nupul.
Kuidas saavad agendid oma profiile kohandada?
Selleks, et redigeerida oma profiili ja eelistusi, peavad agendid lihtsalt klikkima oma avataril/profiilipildil, mis asub ekraani ülaosas, paremas nurgas ja klikkima Redigeeri profiili.
Mida saavad agendid oma profiilidel muuta?
Isikuandmeid
- Fotot/avatari (profiilipilti)
- Nime
- Aliast
- Sugu
- Salasõna
- 2- faktorilist tuvastamist
Teavitusi
- E-maili teavitusi
- Slack teavitusi
Sedeleid, vestlusi ja kõnesid
- Osakondasid, millest saate sedeleid, vestlusi ja kõnesid
- Kõnekeskuse seadmeid
- Kõnekeskuse laiendusi
Signatuuri
- Signatuuri, mis lisatakse kõigi väljuvate kirjade lõppu
Seadeid
- Agendipaneeli teemat
Helisid
- Teavitusseadeid uutele kõnedele, uutele sõnumitele, uutele süsteemisõnumitele ja uutele sedelitele.
Soorituse raporteid
- Soorituse raporti väärtusi (Saate vaadata oma soorituse raporteid kuu, nädala, päeva või tunni, jne. alusel).
Miks peaksin oma kontole agente lisama?
Kui teil pole just väga väike ettevõte või olete üksikettevõtja, on soovitatav lisada oma kasutajatoe kontole agente, et klientide e-mailid, kõned ja vestlused saaksid õige ajaga vastuse. Kõige üksi tegemine võib olla raske, eriti kui teil tuleb igapäevaselt palju sedeleid.
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Milliseid oskusi ma vajan, et saada klienditeeninduse agendiks?
Klienditeeninduse agentidel peavad olema suurepärased kirjaliku ning verbaalse suhtluse oskused. Neil peavad olema aktiivse kuulamise oskused, empaatiavõime ja põhjalikud teadmised toodetest ja teenustest. Lisaks sellele peavad nad olema:
- Analüütilised
- Tehnikateadlikud
- Võimelised trükkima kiiresti ja täpselt (proovige oma trükkimise kiirust tasuta trükkimise testiga! Kas suudate trükkida sama kiiresti, kui kasutajatoe agent? Püüdke jõuda 80 sõnani minutis)
- Olema võimelised selgitama keerulisi kontseptsioone kergesti mõistetavate terminitega
- Kogenud toimetulekuga keerulistest olukordades
- Teadma, kuidas rääkimisel oma emotsioone kontrollida
- Võimelised tegelema mitme asjaga korraga
- Paindlikud oma töögraafikute suhtes
- Rääkima rohkem, kui ühte keelt (pole otseselt nõutud, kuid eelistatud)
Teadmistebaasi ressursid
Selleks, et klienditeeninduse agentide ja ametiks vajalike oskuste kohta rohkem teada saada, tutvuge meie teadmistebaasi, blogi, akadeemia ja sõnastikuga.
- Tasuta trükkimise test
- Agendid
- Account Administrator
- Agendid ja kasutajad
- Kuidas agente LiveAgent`i lisada
- Kinnisvara klienditeeninduse vead, mida teie agendid peaksid iga hinna eest vältima
- Top 7 kasulikku IT-toe agentide tööriista
Olete valmis rohkemate agentidega oma produktiivsust tõstma?
Avastage klienditeeninduse lihtsus Liveagent`iga. Proovige meie all-inclusive tasuta 130-päevast prooviperioodi juba täna. Puuduvad kohustused, ei nõuta krediitkaarti.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe agent?
Klienditoe agendid on klienditeeninduse esindajad. Nad pakuvad tehnilist abi ja vastavad mistahes klientide või potentsiaalsete klientide küsimustele teie ettevõtete, toodete või teenuste kohta.
Mida kasutajatoe agent teeb?
Kasutajatoe agentidel võivad olenevalt tööstusest või ettevõttest, mida nad esindavad, olla väga erinevad rollid. Siiski on kasutajatoe agentide rollide ühiseks nimetajaks on asjaolu, et nad pakuvad tuge emaili, live vestluse, telefoni ja sageli sotsiaalmeedia kaudu ning personaalselt.
Milliseid oskusi on vaja, et saada klienditoe agendiks?
Agendil peab olema suurepärane kirjaliku ja verbaalse suhtluse oskus. Tal peavad olema aktiivse kuulamise oskused, empaatiavõime ja põhjalikud teadmised oma toodete ja teenuste kohta.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
Avastage, kuidas LiveAgent mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara saab teie idufirma kasvu kiirendada! Pakume tasuta 6-kuulist Suurt paketti ning lisaks 50% soodustust järgmisteks kuudeks. Hallake kliendisuhtlust ühes kohas, suurendage rahulolu ja lojaalsust meie tõhusate tööriistade abil. Sobib idufirmadele kuni 40 töötajaga ja aastakäibega kuni 1 miljon dollarit. Liituge kasvava LiveAgenti perega ja pakkige oma start-upi jaoks parim kliendikogemus. Hankige oma idufirma pakkumine juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!