Efektiivne kliendisuhtlus on teie ettevõtte edu võtmeks. LiveAgenti AI Answer Assistant funktsioon võimaldab teie klienditeenindajatel parandada oma reageerimisaegu, suurendada tõhusust ja tugevdada kliendisuhteid.
Mis on AI Answer Assistant?
AI Answer Assistant on meie klienditeenindustarkvara, LiveAgenti, uus funktsioon, mis on loodud teie e-posti vastuste täiustamiseks ja sujuvamaks muutmiseks. ChatGPT toel ja teie enda OpenAI API võtit kasutades genereerib AI Answer Assistant klientide päringutele selgeid ja lihvitud vastuseid.
Kuna see funktsioon on praegu veel beetaversioonis, pakume seda ajutiselt kõigis tellimuspakettides ja prooviperioodides tasuta, v.a Väikeses ja Tasuta paketis.
Kuidas AI Answer Assistant toimib?
Pärast esmast seadistamist, mida kirjeldatakse üksikasjalikult käesoleva artikli hilisemas jaos, pääsete juurde sellele funktsioonile mis tahes piletis, klõpsates piletiliidese allosas oleval nupul „Answer Assistant” (Vastamise assistent).
AI Answer Assistant pakub optimaalsete tulemuste saavutamiseks mitut vastust. Sõnumite formaalsuse kohandamiseks saate valida kolme erineva tooni vahel (vabas vormis, neutraalne ja ametlik).
Lisaks pakume teksti täiustamiseks eelnevalt seadistatud valikuid: Täienda, Pikenda, Lihtsusta ja Custom Answer Assistant. Esimesed kolm valikut on iseenesest mõistetavad, kuid uurime lähemalt neljandat, Custom Answer Assistant valikut.
Custom Answer Assistant
Custom Answer Assistanti aken võimaldab teil kohandatud tulemuste saamiseks sisestada oma käske ja viipasid. Võite kas sisestada oma vastuse või paluda AI Answer Assistantil teie eest vastuse mustandi luua. Näete kahte akent: üks teie kohandatud viiba jaoks ja teine sõnumi jaoks, mida soovite kohandada.
Kasutage oma loovust ja kui te pole tulemusega rahul, klõpsake lihtsalt nupul „Proovi uuesti”. Samuti saate muuta sõnumi formaalsust ja teha täiendavaid muudatusi rohkemate viipade abil või eelnevalt seadistatud valikutega.
Kuidas seadistada AI Answer Assistant funktsiooni?
AI Answer Assistant funktsiooni kasutamiseks tuleb seda konfigureerida OpenAI mudeliga. Pange tähele, et see funktsioon tugineb täieliku funktsionaalsuse tagamiseks teie enda OpenAI API võtmele. Allpoolt leiate detailse alustamisjuhendi.
1. Samm – AI pakkuja seadistamine LiveAgentis
Navigeerige jaotisesse Seadistamine > AI > AI pakkuja seadistamine. Hetkel toetame ainult OpenAI pakkujat. Seejärel tuleb lisada API võti, mille saate oma OpenAI kontol tasuta genereerida. API võtit on võimalik hiljem muuta.
Saate luua oma API võtme tasuta kontoga, kuid on oluline arvestada, et OpenAI pakub viit API kasutustaset, millest igaühel on erinevad piirangud ja nõuded. Lisateavet võtme hankimise kohta leiate altpoolt.
Kuidas hankida oma OpenAI võti:
- Liikuge oma OpenAI kontol jaotisesse „API võtmed” – leidke vasakpoolselt seadete ribalt valik „API võtmed” ja klõpsake sellel.
- Looge uus salajavõti, klõpsates nupul „Loo uus salavõti” ja kuvatakse hüpikaken, mis võimaldab teil sisestada API võtit kirjeldava nime.
- Kopeerige API võti ja salvestage see turvaliselt paroolihaldurisse või muusse turvalisesse kohta. Ärge kunagi jagage oma võtit, kuna see annab juurdepääsu teie ChatGPT kontole.
2. Samm – AI Answer Assistanti aktiveerimine
Liikuge LiveAgenti seadetes AI jaotisesse ning aktiveerige oma agentidele Answer Assistanti valik. Ärge unustage LiveAgenti uuesti laadida, et tagada AI Answer Assistanti õige funktsionaalsus.
3. Samm – Testige AI Answer Assistant funktsiooni
Avage tugipilet ja peaksite nägema iga pileti allosas uut AI Answer Assistant ikooni. Saadaolevate valikute uurimiseks klõpsake ikoonil. Eelnevalt seadistatud valikute (täiustamine, laiendamine, lihtsustamine, custom answer assistant) kasutamiseks tõstke esile tekst, millele soovite viipa rakendada, ja klõpsake soovitud valikul.
Kes kasutab AI Answer Assistantit?
AI Answer Assistant funktsiooni saavad klientide e-posti päringute käsitlemisel kasutada igas suuruses ja valdkonnas tegutsevad ettevõtted . Olenemata sellest, kas teil on suur kümnete agentidega klienditugi või tegutsete ühe inimesega, AI Answer Assistant suudab viia teie kliendikogemuse järgmisele tasemele.
- Väikeettevõtted – Tavaliselt kitsama eelarvega ettevõtted ja idufirmad, kes otsivad sageli kvantiteedi asemel kvaliteeti. Just seal mängib AI Answer Assistant olulist rolli. Kvaliteetne tehisintellektil põhinev side on suurepärane võimalus kõigile neile, kes soovivad investeerida lahendusse, mis ei maksa palju ja suudab end hästi ära õigustada.
- Keskmised ettevõtted – Suurem klientuur tähendab teie klienditeenindusmeeskonnale suuremat pinget. Miks siis mitte aidata neid assistendiga, kes on vajadusel alati valmis ja annab vastused mõne sekundiga?
- Suurettevõtted – Kui juhite suurt ettevõtet, kuhu laekub iga päev tohutult kliendipäringuid, nõuab see kindlasti palju aega ja raha. Kuigi teil võivad olla kõrgelt kvalifitseeritud ja hästi koolitatud töötajaid, on mõnikord päringuid lihtsalt liiga palju. AI Answer Assistant suudab teie agentidelt koormuse maha võtta ning pakkuda teie klientidele kiiret ja vaevatut teenindust.
Miks peaksite kasutama AI Answer Assistantit
AI on tõusuteel paljudes erinevates tööstusharudes. Vaatame peamisi põhjuseid, miks peaksite juba täna kasutama AI-toega funktsioone nagu AI Answer Assistant.
- Suurenenud kliendirahulolu – tänapäeva tehnoloogiarohkel ajastul ootavad kliendid klienditeeninduselt vaid tipptaset. Kiired ja täpsed vastused kõrge isikupärastamisega ei ole enam valikuline luksus. AI Answer Assistant suudab pakkuda neid kõiki väga kiiresti ja tõhusalt, mis toob kaasa tugevad kliendisuhted ja pühendunud kliendibaasi.
- Suurenenud tulu – kas teadsite, et tervelt 72% klientidest jagavad oma positiivseid brändikogemusi 6 või rohkem inimesega? Kliendisuhete loomine suurepärase klienditeeninduse kaudu viib korduvate ostudeni, maksvate klientide arvu pideva kasvu ja üldiselt suurema tuluni.
- Kulude vähendamine – tehisintellektil töötav AI Answer Assistant pakub ainulaadset võimalust hakkama saada suuremahulise kliendisuhtlusega kiiresti ja ilma lisakuludeta.
- Suurem agentide tootlikkus – kuni 61% töötajatest väidab, et tehisintellekt aitab parandada nende töövõimet. Kui teie agendid ei pea pikki ja korduvaid sõnumeid välja trükkima, suudavad nad keskenduda nõudlikumatele ülesannetele.
- Vähendatud inimlike eksimuste oht – inimesed teevad vigu, see on käib elu juurde. AI Answer Assistanti kasutamine suudab aidata vähendada inimlikke eksimusi ja vältida nende kahju teie ettevõtte mainele.
- Parem skaleeritavus – enamikul ettevõtetel on oma tipptunnid, päevad või isegi nädalad, mil nende jagatud postkastid on klientide e-kirjadest üle ujutatud. Ja uue klienditeenindusmeeskonna palkamine just nendeks puhkudeks pole mitte ainult kulukas, vaid ka tohutult ebamugav. Tehisintellekt suudab sellise kliendisuhtluse kasvuga hõlpsalt toime tulla.
- Parem turvalisus – kui olete mures, et kolmandad osapooled pääsevad ligi teie klienditeabele, aitab LiveAgent püsida teil kaitstuna. Võite pakkuda OpenAI-le ainult oma välist teadmusbaasi. Nii on ainsateks kliendiandmeteks nende esitatud küsimus.
- Konkurentsieelis – kuigi mõnedele see ei meeldi, on AI siiski tulevik. Miks mitte hüpata varakult rongile ja püsida konkurentidest ees, pakkudes kiiremat reageerimisaega, täiustatud isikupärastamist ja üldiselt paremat kasutuskogemust?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Answer Assistant a try!
AI Assist veatu klienditeeninduse loomiseks
Tutvuge LiveAgenti AI Assistiga, mis pakub revolutsioonilist klienditeenindust aastal 2024. Nautige 24/7 tuge ilma paigaldustasuta ja krediitkaardita. Alustage tasuta prooviperioodiga ja parandage oma kliendikogemust AI-toega vastustega, mis säästavad aega ja suurendavad rahulolu. Liituge 7000 rahuloleva kliendiga ja viige oma teenindus uuele tasemele!