Analüütika kasutab lähteandmeid ja matemaatikat oluliste andmemallide avastamiseks, tõlgendamiseks ja edastamiseks. Õige kasutamise korral aitab andmeanalüütika vastata äriküsimustele, ennustada tulemusi ja luua praktilisi statistikaid.
Miks on andmete analüüs kõigi ettevõtete jaoks kohustuslik funktsioon?
Analüütika ülevaade on teie klienditeeninduse haldamise tarkvara hindamatu osa. See aitab teil täpselt määratleda teie ettevõtte valdkonnad, mis vajavad täiustamist. “Majajäänute” ja optimeeritavate alade leidmine on alati suurepärane, sest see annab võimaluse:
- Täiendada oma agentide toimivust
- Pakkuda vajajatele täiendavaid õpetusi
- PArandada kliendirahulolu/a>, kogemust ja müüki
- Ümber jaotada ressursse
- Tugevdada klienditoe kanaleid
- Otsida probleemide lahendamiseks kuluefektiivsemaid viise
Lisaks sellele võib analüütiline ülevaade näidata ka Teie ettevõtte õitsvaid valdkondi. See on oluline, sest:
- Te ei pea kogu oma äri/klienditoe strateegiat üle vaatama
- Saate pürgijaid premeerida
- Alasooritajad saavad õppida tublimatelt
Mida teeb LiveAgenti analüütika ülevaade?
Juurdepääsetavad ja mugavad andmed on tänapäeva turu parimate kasutajatoe tarkvara lahenduste hindamatu osa. Analüütika ülevaade annab teile tervikliku ülevaate teie klienditoest. Näete, kes teie ettevõttega suhtleb, ja saate jälgida neile pakutavat teenindust. Samuti saate vaadata kasutusstatistikat kanalite kaupa, hinnata toimivusaruandeid ja õppida klientide rahulolu hinnangutest. Lisaks on meie analüütika ülevaade täis lõputuid aruandlusvõimalusi.
Mida näete analüütika ülevaate juhtpaneelil?
Analüütika juhtpaneel annab Teile kiire ülevaate kõigist sissetulevatest ja väljaminevatest sõnumitest, vestlustest ja kõnedest.
Sissetulevad sõnumid on määratletud järgmiselt:
- Kõik LiveAgenti toodud e-kirjad
- Kõik võrguvälised piletid, mis on loodud kontaktivormide või võrguühenduseta vestlusnuppude kaudu
- Piletid, mis on loodud Twitterist, Instagramist, Viberist ja Facebookist (ainult Twitteri mainimised teiste inimeste poolt)
- Kogu muu suhtlus, mis on tulnud olemasolevatest piletitest
Väljuvad sõnumid on määratletud järgmiselt:
- Piletite vastused
- Kõik rakenduse kaudu postitatud meilid, säutsud, Instagrami ja Viberi sõnumid, samuti Facebooki postitused
- Rakenduse saadetud uued e-kirjad
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Vestlusi määratletakse kui:
- Klientide ja agentide algatatud vestlused
- Agentide vastatud vestlused
Kõnesid määratletakse kui:
- Kliendi algatatud kõned (kas kõnevidinate või telefoninumbrite kaudu)
- Kõik rakendusest algatatud kõned, isegi kui klient ei vasta
Filtreerimise tulemused
Analüütika ülevaadet saate filtreerida järgmiselt.
- Aeg
- Osakond
- Agent
- Silt
- Kanal
Iga toimivusaruannet saab muuta, et kuvada täiendavaid andmeid, sealhulgas:
Piletisüsteemi näitajad
- Vastused
- Märkmed
- Uue vastuse keskmine aeg (tundides)
- Uue vastuse keskmine aeg SLA (tundides)
- Esimese määramise keskmine aeg (tundides)
- Esimese määramise keskmine aeg SLA (tundides)
- Esmase lahendamise aeg (tundides)
- Esmase lahendamise aeg SLA (tundides)
- Avatud vastuse keskmine aeg (tundides)
- Avatud vastuse keskmine aeg SLA (tundides)
Reaalajas vestluse näitajad
- Loodud piletid
- Lahendatud piletid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlustele vastamine
- Keskmine vestlusele vastamise aeg (minutid)
- Keskmine vestluse aeg (minutid)
- Hindamata
- Hindamata %
Kõnekeskuse näitajad
- Positiivsed hinded
- Positiivsete hinnete %
- Negatiivsed hinded
- Negatiivsete hinnete %
- Kõned
- Väljuvad kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Väljuvad kõneminutid
- Keskmine kõnele vastamise aeg (minutid)
Kliendirahulolu näitajad
- Keskmine kõne aeg (minutid)
- Väljuva kõne keskmine aeg (minutid)
- Sisekõned
- Sisekõnede minutid
- Sisekõnede keskmine aeg (minutid)
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Vastamata vestlused
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Vastamata kõned
- Kõnepost
Iga aruannet saab filtreerida erinevate ajavahemike järgi, sealhulgas:
- Täna
- Eile
- Viimase 7 päeva jooksul
- Viimase 30 päeva jooksul
- Viimase 90 päeva jooksul
- Sel nädalal (E-P)
- Eelmisel nädalal (E-P)
- Viimane töönädal (E-R)
- Sel kuul
- Eelmisel kuul
- Sel aastal
- Eelmisel aastal
- Kohandatud kuupäev
Andmete esitamise viisi valimine
LiveAgent suudab esitleda kõiki ülalmainitud andmeid mitmes formaadis, sealhulgas piirkonna diagrammid, joondiagrammid, tulpdiagrammid ja sektordiagrammid. Veelgi enam, andmed on eksporditavad CSV failidesse, mis muudab nende teistega jagamise palju lihtsamaks.
Kuidas leida LiveAgentis oma analüütika juhtpaneeli
Analüütika juhtpaneel on nähtav ainult administraatoritele, seega veenduge, et olete oma LiveAgent konto administraator (agendid näevad LiveAgentisse sisselogimisel oma isiklikku statistikat.)
Kui Teil on administraatori roll, leiate analüüsi ülevaate, klõpsates vasakpoolses menüüs (paremal kõnede ja klientide vahel) käsul Aruanded (ringi ikoon).
Teadmusbaasi ressursid
Selleks, et saada erinevat tüüpi töölaual saadolevate raportite kohta rohkem teada, palume tutvuda oma teadmistebaasi artiklitega:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Valmis avastama rohkem oma ettevõtte kohta?
Sukelduge sügavalt oma toetusmeetmetesse. Alustage oma jõudluse, müügi ja klientide rahulolu parandamist meie tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Ready to unlock the power of data to improve your customer support?
Make data-driven decisions, identify trends, and optimize your support operations. Harness the potential of analytics with LiveAgent's Analytics Overview feature today!
Frequently Asked Questions
Kuidas andmeid esitatakse?
Andmeid saab esitada mitmes vormingus, sealhulgas pindala-, joon-, tulpdiagrammid, hajuvus- ja sektordiagrammid.
Mis on analüütika?
Analüütika on andmete ja matemaatika uurimine, et avastada, tõlgendada ja edastada olulisi andmemustreid.
Miks on andmeanalüütika kõigi ettevõtete jaoks kohustuslik funktsioon??
Analüütiline ülevaade võib aidata teil täpselt kindlaks määrata teie ettevõtte täiustamist vajavad valdkonnad.
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!