Määrake külastaja IP aadress LiveAgent lahenduses, keda soovite blokeerida, et nad ei saaks teie agente enam tülitada.
Blokeering on rakendatud:
- Vestlused
- Kontaktvorm
- Kõned (kõne nupp)
- Soovitused
- Foorumi postitused
Vestlused Külastaja näeb vestluse nuppu, kuid ta ei saa alustada vestlust agendiga. Blokeeritud külastaja saab jätta sõnumi, mis automaatselt määratakse Rämpspostiks.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktvormid Sõnum lisatakse automaatselt Rämpsposti kasuta, kui selle on esitanud blokeeritud külastaja läbi kontaktvormi.
Kõned Kõned läbi kõne vidina (kõne nupp) suunatakse kõneposti (ning märgitakse Rämpsuna), või kõne lihtsalt lõpetatakse – vastavalt sinu IVR seadistusele.
Soovitused/Foorumi postitused Blokeeritud kasutajad ei saa registreerida ning osaleda foorumites/lisada soovitusi blokeeritud IP aadressi pealt.
Blokeerimise ajalugu – Salvestatud informatsioon
- Blokeeringu kuupäev (Loodud)
- Kehtivus (Kehtiv kuni)
- Blokeeritud IP
- Märge koos põhjusega
- Blokeeritud kelle poolt (Agendi nimi)
- Sedeli ID
Kuidas lisada Blokeeringut
- Suheldes häiriva kliendiga
- Lisage blokeering Seadetes/Kaitse sektsioonis LiveAgent lahenduses
Teadmistepagasi ressursid
Learn to block unwanted VoIP calls effectively and enhance productivity by understanding reasons behind call blocking and setting up filters. Get insights into using automated scripts and apps to block spam calls effortlessly. Discover how to stop VoIP calls from being blocked and regain control over your communications.
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!