Kliendisuhete haldus (CRM) tegeleb teie klientide teabe ja andmetega. Neid kasutatakse seejärel teie klientidele parema abi, parema toe ja parema teeninduse pakkumiseks kõikjal, kus seda vajatakse.
Kliendisuhete haldamine on iga eduka ettevõtte kriitiline osa, eriti tänapäeva maailmas, kus konkurents iga päevaga aina kasvab ja kasvab. Ettevõtted üle maailma on hakanud kasutama kliendisuhete haldamise tarkvara, et paremini lahendada oma töövooga seotud probleeme ja pakkuda oma klientidele paremat teenust.
CRM võimaldab kasutajatel jälgida kõike, mida nad oma klientide kohta teavad, nagu nende kontaktid, tellimused ja huvid. Seda saab kasutada ka müügivihjete, lepingute, klienditoe jälgimiseks või varade ja ressursside haldamiseks.
LiveAgent pole selle koha pealt erand ja seetõttu ka lihtsalt lihtne klienditoe tarkvara, vaid ka suurepärane tööriist kliendisuhete haldamiseks.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgenti kliendiedutarkvara abil saate salvestada, korrapärastada ja hõlpsasti jõuda igale teie klientidega seotud teabele, kirjetele või andmetele. Olgu need siis kontaktid, tellimused, huvid, isiklikud meeldimised või mittemeeldimised, pääsete sellele teabele juurde igal ajal. Lisaks võib see teid aidata müügivihjete, lepingute jälgimisel, varade ja ressursside haldamisel ja võimaldab teil pakkuda parimat kliendituge.
LiveAgenti CRM-i võimalusi on võimalik veelgi suurendada integratsioonidega, nagu PipeDrive, SharpSpring või Highhrise, et viia oma kliendisuhete haldamine kõrgemale tasemele.