Facebook on tasuta suhtlusvõrgustik, mis võimaldab registreeritud kasutajatel luua profiile, laadida üles fotosid ja videoid, saata sõnumeid ning hoida ühendust sõprade, pere ja kolleegidega.
LiveAgenti ühendamine Facebookiga võimaldab LiveAgenti kasutajatel vastata Facebooki sõnumitele, postitustele või kommentaaridele otse oma LiveAgent armatuurlaualt (ilma, et peaksite Facebooki ise sisse logima), muutes selle väga tõhusaks töövoo integreerimiseks.
Kuidas see töötab?
LiveAgent suunab sujuvalt kõik kommentaarid, postitused ja sõnumid LiveAgenti postkasti ja teisendab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata samamoodi nagu Facebookis. Lõpptulemus? Teie kliendid ei märka muid erinevusi peale Teie reageerimiskiiruse!
Miks on see integratsioon nii väärtuslik?
LiveAgenti integreerimine Facebookiga muudab klienditeenindust, sest:
- Süsteem jälgib kõiki sõnumeid, kommentaare ja mainimisi ning tagab, et vastate neist igale ühele
- Tõstab agentide produktiivsust
- See on turvalisem (rohkem kui oma sisselogimismandaatide jagamine mitme töötajaga, kes vastutavad sotsiaalmeedia sõnumitele vastamise eest)
- Ei vaja Facebooki administraatori rolli töötajatele andmist
- Välistab vajaduse jälgida igapäevaselt mitut kontot ja seadet
- Parandab reageerimisaega
- Tõstab kliendirahulolu
- See võib kaasa aidata suuremale müügile ja suuremale tulule
- Teeb sotsiaalmeedia klienditeeninduse lihtsaks
- Kaotab stressi
- See võimaldab teil hallata ja jälgida mitut Facebooki ärikontot
- On kulutõhus
Kas olete veendunud, et Te ei pea Facebookis tuge pakkuma? Mõelge uuesti!
Sotsiaalmeedia klienditeeninduse platvormi omaksvõtmine on 21. sajandi kaasaegsete klientide nõudmiste täitmiseks hädavajalik. 2021. aasta seisuga on Facebookis ligi 2,8 miljardit igakuist aktiivset kasutajat. Veelgi enam, tänapäevased kliendid on tehnikataiplikud digitaalsed põliselanikud ja innukad Facebooki kasutajad, kes nõuavad, et sotsiaalmeediat koheldaks nagu kõiki teisi klienditoe kanaleid. Tegelikult eelistab Conversociali küsitluse kohaselt 54% klientidest sotsiaalmeedia klienditeenindust telefonile või e-postile.
Kui üle poole Teie kliendibaasist eelistab sotsiaalmeediat klienditoe kanalina, ei saa neid ignoreerida. On aeg rahuldada oma klientide vajadusi ja ootusi ning viia oma äri 21. sajandisse.
Kuidas integreerida Facebook LiveAgentiga
Järgige neid samme, et alustada LiveAgenti kaudu Facebooki sõnumitele vastamist juba täna!
- Logige LiveAgenti
- Klõpsake nuppu Seadistamine (vasakul menüüribal hammasratta ikoon)
- Vajutage Facebook ja Instagram
- Vajutage kontod
- Vajutage ühenda
- Ilmub uus hüpikaken ja palub teil oma Facebooki kontole sisse logida. Sisestage oma sisselogimisandmed või kui olete juba sisse logitud, klõpsake nuppu Jätka Kui
- Kui ilmub teade: “LiveAgent soovib hallata teie lehti, avaldada teie hallatavate lehtedena ja pääseda juurde teie Facebooki lehe sõnumitele.” Nõustuge sellega, vajutades nuppu OK
- Naaske LiveAgenti ja valige, millised lehed soovite ühendada, ja valige load, mida soovite lubada. Saate valida järgmiste valikute hulgast.
- Tooge üle seinapostitused
- Tooge üle piraatsõnumid
- Valige osakond, kuhu soovite suunata sissetulevad Facebooki piletid
- Vajuta salvesta
Mida saate Facebooki integratsiooniga teha?
Aktiveerides Facebooki integratsiooni, saate kõiki neid toiminguid teha otse LiveAgentist:
- Vastata privaatsetele/otsesõnumitele
- Saata manuseid, linke, emotikone ja GIFe
- Vastate kommentaaridele
- Laikida kommentaare
- Kustutada kommentaare kustutades pileteid
- Lahendada pileti sellele vastates
Alustage oma väärtusliku aja ja raskelt teenitud raha säästmist
Tugevdage oma klienditoe meeskonda, pakkudes neile õigeid tööriistu. Kõrvaldage lõputud segajad (privaatsõnumite pingid, märguanded ja segavad meemid või viiruslikud kassivideod) juba täna.
LiveAgent hoiab Teie agendid kursis, parandab nende tootlikkust ja säästab samal ajal Teie raha. Kuidas? Selle funktsiooni rakendamine ei maksa Teile midagi, välja arvatud juhul, kui ostate selle oma Väikse või Keskmise paketi lisana.
Lisaks on sotsiaalmeedia integreerimisega piletilahenduse hind madalam kui meilil või telefonil.
Kas soovite oma klienditoe viimse detailini korrastada?
LiveAgenti help deski tarkvara suudab Facebooki piletitele automaatselt lahendatud oleku anda, kui olete neile vastanud, muutes piletite arhiveerimise lihtsaks. Kui klient kontakteerub või saadab teile uue sõnumi, avab klienditoe piletisüsteemi tööriist pileti uuesti. Pileti olekut pole vaja pidevalt jälgida, LiveAgent hoolitseb kõige eest ja teavitab teid alati, kui oodatakse teie vastust.
Hoiame Teie andmeid võimalikult turvaliselt
LiveAgent välistab vajaduse jagada Facebooki sisselogimisandmeid oma töötajate vahel. Kui Teie Facebooki konto on LiveAgentiga ühendatud, saavad kõik Teie töötajad sõnumitele ja kommentaaridele vastata ilma platvormile sisse logimata.
See on suurepärane, kuna vähendab oluliselt andmete lekkimise ja varastatud andmete võimalust. Teie töötajad ei pea muretsema paroolide üleskirjutamise, kaotamise või avalikes arvutites Teie Facebooki sisse logituna hoidmise pärast.
Hoidke klientide rahulolu kõigi aegade kõrgeimal tasemel
LiveAgent loob ühenduse teie Facebooki lehega ja jälgib kõiki seinapostitusi, kommentaare ja privaatsõnumeid, et saaksite oma fänne ja vihkajaid ööpäevaringselt kontrolli all hoida. Kõike jälgitakse ja muudetakse piletiteks, et teie klienditoe esindajad saaksid reageerida kohe, kui kaebus on registreeritud, ja kustutada tulekahju enne selle levikut. LiveAgentiga on teil 100% kindlus, et Facebookis ei jää midagi kahe silma vahele.
Teadmusbaasi ressursid
Kas vajate selle integreerimisega rohkem abi? Vaadake seda üksikasjalikku juhendit pilvepõhiste kontode kohta või seda artiklit eraldiseisvate LiveAgenti versioonide kohta.
Täiendav info eraldiseisvate kontode Facebooki seadistamise kohta.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Puudub ikka mõni teave?
Võtke meiega julgelt ühendust e-posti (support@liveagent.com), reaalajas vestluse või telefoni teel. Aitame hea meelega ja anname Teile vajalikku lisateavet.
Looking to expand your customer support reach on social media?
LiveAgent's Facebook Integration feature is here to help! Engage with customers directly on Facebook, resolve inquiries efficiently, and build stronger relationships.
Frequently Asked Questions
Kuidas ühendada Facebook klienditoega?
Igal kasutajatoel on erinevad, ainulaadsed juhised selle ühendamiseks Facebookiga. LiveAgentis peate navigeerima jaotisse `Seadistamine, Facebook ja Instagram, Kontod ja seejärel klõpsama nuppu Ühenda. Volitage LiveAgent sõnumeid tooma ja lugema ning oletegi valmis.
Mis on Facebooki integreerimine?
Facebooki kasutajatoe integreerimine edastab iga kommentaari, postituse ja sõnumi teie kasutajatoe postkasti ja muudab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata just nagu Facebookis.
Miks ma peaksin integreerima Facebooki oma kasutajatoega?
Klientide rahulolu parandamiseks, reageerimisaegade parandamiseks ning iga Facebooki sõnumi ja kommentaari tunnustamise ja vastuse tagamiseks.