Mis on integratsioon?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Ettevõtted kasutavad iga päev erinevaid rakendusi ja tööriistu, mis loodi ettevõtte igapäevaste ülesannete toetamiseks. Nii palju kui need on abiks, võib liideste vahetamiseks kuluda palju aega. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab Teie klienditeenindusel tööd teha ühes liideses. Kuigi töötajad saavad kõik kliendipäringud ühte tarkvarasse, peavad nad siiski teisi rakendusi kasutama. Seetõttu inkorporeeris LiveAgent integratsioonid ja teeb oma võimekuse laiendamiseks koostööd ka teiste ettevõtetega. Integreerimiste abil saavad Teie klienditöötajad töötada ühes tarkvaras koos kõigi vajalike tööriistadega.
Integratsioonide eelised:
- Kulutate ressurssidele vähem, nt. klienditeenindajatele
- Tööprotsesside automatiseerimine
- Loob parema kliendikogemuse
- Suurendab klienditeenindajate rahulolu
- Kasvatab klientide lojaalsust
- Võimalus jagada andmeid
Kuidas kasutada integratsioone LiveAgentis?
Integratsioonid täiendavad LiveAgenti jõudlust ja võimaldavad ühendada erinevaid tööriistu. Üldiselt võimaldavad kontaktkeskuse tarkvara integratsioonid laiendada teie äritegevusi, integreerides teie veebilehe teiste rakendustega.
Pärast registreerumist ja alustamisjuhendi läbimist saate hakata LiveAgenti kasutama. LiveAgenti integratsioone võib leida mitmel kujul, näiteks juba integreeritud LiveAgenti funktsioonina või lihtsalt aktiveeritava pistikprogrammina. Enamasti on LiveAgenti integratsioonid juba sisseehitatud või leitavad jaotisest Seadistamine – Süsteem. Kõik ülejäänud integratsioonid on loetletud LiveAgenti integratsioonide lehel koos paigaldusjuhenditega.
Konkreetsete integratsioonide kohta lisateabe saamiseks lugege LiveAgenti integratsioonide ülevaadet.
Kui suured on LiveAgenti integreerimiskulud?
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub kolme tellimust. Kõik neist sisaldavad rohkelt funktsioone, mõned lisatasude eest. Kuid API ja integreerimine on saadaval igas tellimuses ilma lisatasudeta.
- Väike tellimus hinnaga 9 dollarit agent.
- Keskmine tellimus hinnaga 29 dollarit agent.
- Suur hinnaga 49 dollarit agent.
LiveAgent pakub iga tellimuse jaoks 30-päevast tasuta prooviperioodi. Kui te pole pärast seda ikka veel kindel, pakume ka piirangutega tasuta kontot.
Kui soovite lisateavet iga tellimuse täiendavate funktsioonide kohta, lugege meie Hinnakujundust.
LiveAgenti integratsioonide ülevaade
Slacki märguanded
Slack on hästi tuntud platvorm, mida kasutatakse enamjaolt sisemiste vestluste jaoks. LiveAgent pakub Slacki märguannete integreerimist, et agentidel käiks koguaeg jõud kliendipäringutest üle. LiveAgent võimaldab Teie agentidel töötada ühest liidesest. Sellegipoolest võivad töötajad mitut ülesannet korraga lahendades mõned pileti ära unustada.
Integratsioon kaotab vajaduse Slackimise järele. Agendid saavad igal ajal LiveAgenti slacki märguandeid. Kui Teie nutitelefonis on samuti Slacki rakendus, saate LiveAgenti klientide päringutele vastata ka telefonist. Ehkki kui soovite nutitelefonis piletitele vastata, saate seda teha meie LiveAgenti rakendusest.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Slacki märguanded.
API
API (Application Programming Interface) integratsioon aitab kahel rakendusel omavahel suhelda. Nii saate ühendada oma tööriistad, programmid ja palju muud!
Kui soovite saada rohkem teavet võimalike API toimingute kohta, lugege jaotist LiveAgent – API.
Zapier
Zapier on veebipõhine automatiseerimise tööriist, mis aitab ühendada kahte rakendust. Näiteks andmete hõlpsaks ja ajaliselt tõhusaks liigutamiseks. LiveAgent töötab koos Zapieriga. Seega, kui Geil on juba Zapieri konto, saate LiveAgenti hõlpsasti selle kaudu integreerida. Kas soovite mõned kontaktid oma Trello tahvlile edastada? Pole probleemi, lihtsalt integreerige ja hakake kasutama! Kõikide võimaluste nägemiseks heitke pilk integratsioonidele.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Zapier.
Meiliturundus
E-posti turundus on paljude ettevõtete jaoks ülioluline osa. See võib Teid mitmel viisil aidata. Näiteks genereerida rohkem müügivihjeid, luua oma klientidega ühendus ja kogukond ning palju muud. LiveAgenti võimalike e-turunduse integratsioonide abil saate oma klientidega suhelda, pakkuda neile suurepäraseid soodustusi või lihtsalt saada täienemiseks tagasisidet. Kõiki neid turunduse integratsioone saab LiveAgenti pistikprogrammide kaudu aktiveerida.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Meiliturundus.
Arveldamine
Klienditeeninduse tarkvara, nagu LiveAgent, on mitmel viisil väga kasulik. Saate vastata erinevalt platvormidelt pärit piletitele ühes tarkvaras. LiveAgenti meeskond soovis luua parima kliendikogemuse ja pakub seetõttu arvelduse haldamiseks integratsioone. Klientide abistamine võib sageli olla keeruline. Püüate aidata aega säästvalt.
Seetõttu aitab arvete haldamise integreerimine Teil näiteks tagastada kliendile raha, luua uusi tasusid, vaadata kliendi makseid ja palju muud ühest liidesest. Kõik arvelduse haldamise integreerimised on saadaval LiveAgenti pistikprogrammide kaudu.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – arveldamise haldamine.
E-kaubandus
Kas Teie ettevõte müüb/ostab kaupu või teenuseid? LiveAgent võimaldab Teil integreerida oma e-kaubanduse poe jaoks mõned tööriistad. E-kaubandus hangib iga päev palju kliente. Seetõttu peab neil olema tõhus klienditugi. LiveAgenti e-kaubanduse integratsiooniga saate oma ettevõtte lihtsalt kasumlikumaks muuta. Näiteks saate klientide otsuseid reaalajas vestluse nupu abil mõjutada.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – E-kaubandus.
CRM
CRM (kliendisuhete haldus) on strateegia, mida iga ettevõte peaks ära kasutama. See loob klientide hoidmise, klientide rahulolu ja üldiselt paremad kliendisuhted. LiveAgent pakub suurepärast kliendisuhete haldust. LiveAgentis on võimalik hõlpsalt klientide andmeid salvestada ja korrapärastada. Kui soovite LiveAgenti võimalusi suurendada, pakume ka palju muid CRM-iga seotud integratsioone.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (sisuhaldussüsteem) on integratsioon, mis toetab Teie sisu loomist. LiveAgent pakub kasutajasõbralikku redaktorit nimega WYSIWYG (What You See Is What You Get). Jah, see on nii lihtne! Igaüks Teie ettevõttest saab seda redaktorit sisu loomiseks kasutada. LiveAgent pakub ka suurt valikut e-posti malle, et saaksite oma klientidega ühendust pidada. Lisaks saate laiendada LiveAgenti CMS-i, lisades reaalajas vestlusnupud mis tahes toetavasse CMS-i süsteemi.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – CMS.
Projektijuhtimine
Igal ettevõttel on oma eesmärgid, kuid ilma nõuetekohase projektijuhtimiseta võib nende saavutamine olla kaootiline. Seetõttu võib õige projektijuhtimine luua töötajatele selge tööstruktuuri, mis juhib nad seatud ärieesmärkide edukale saavutamisele. LiveAgent pakub seda integratsiooni, et aidata Teil struktuurselt neid eesmärke saavutada.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Projektijuhtimine.
Koostöövahendid
Koostöövahendid on vajalikud iga ettevõtte jaoks. Nende tööriistade abil saab Teie meeskond kogu päeva vältel ilma vajalike katkestusteta tõhusamalt suhelda. Sellise tööriista omamine võib luua tõhusa keskkonna, mis aitab Teie töötajatel suhelda, kuid samas ei katkesta nende töövoogu. Seetõttu muudab LiveAgenti ühendamine koostöö tööriistadega Teie töötajate töövoo tõhusaks ja efektiivseks, olles samal ajal kursis kõigi jagatud värskenduste/uudiste ja ülesannetega.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Koostöövahendid.
Migreerimise pistikprogrammid
Kui Te pole kõigi kogutud andmete tõttu kindel, kas minna üle teiselt klienditoe tarkvaralt LiveAgentile, siis olge mureta, LiveAgent lõi spetsiaalsed migratsiooni pistikprogrammid andmete ülekandmiseks. Migratsiooni pluginad aitavad Teil kõik olulised andmed eelmisest klienditeeninduse tarkvarast LiveAgenti üle kanda. Kõik migratsioonipluginad on saadaval LiveAgenti pistikprogrammide kaudu.
Kui soovite teavet edastatavate andmete kohta, lugege artiklit LiveAgent – Migreerimise pistikprogrammid.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Tehke see teoks klientide kaasamise tarkvaraga.
LiveAgent parandab mitmekanalilise klientide kaasamise tarkvara abil klientide rahulolu. Heitke pilk LiveAgenti eelistele ja veenduge selles ise.