Instagram on üks populaarsemaid sotsiaalmeedia platvorme, millel on üle miljardi igakuise aktiivse kasutaja. Platvormi kasutatakse fotode, lühivideode ja lugude jagamiseks, mis aeguvad 24 tunniga. Instagrami kasutajad saavad kasutada ka otsesõnumite funktsiooni.
Miks on Instagrami klienditugi oluline?
Algul kasutati Instagrami peamiselt sõprade ja perega fotode jagamiseks, kuid platvormi populaarsuse kasvades hakkasid kasutajad jälgima kuulsusi ja avaliku elu tegelasi. Paljud Instagrami kasutajad leidsid üleöö kuulsust, kasutades õigeid räsimärke ja enese turundamist, nii et ettevõtted mõistsid kiiresti, et see platvorm võib olla nende edu võti.
Tänapäeval on iga kaasaegne ettevõte Instagramis aktiivne ja kasutab platvormi oma toodete ja teenuste reklaamimiseks esteetiliste fotode, videote ja klientide iseloomustuste kaudu. Kuna Instagrami ärilehtede arv kasvas, nägi Instagram võimalust ja arendas oma toodet, lisades funktsiooni „Marketplace“, mis võimaldab kasutajatel osta tooteid otse Instagrami rakendusest.
Kuna Instagrami peetakse aga alati avatud kanaliks ja turundus on kõigi aegade kõrgeimal tasemel, kasutavad paljud kliendid platvormi klienditoe kanalina ning esitavad küsimusi reklaamitavate toodete, teenuste ja ettevõtte enda kohta.
Mõned kliendid isegi hoiatavad Teisi, kui neil on ettevõttega mõni negatiivne kogemus. Sellisena võivad klientide kommentaarid, kaebused või kiitused äritegevust luua või lõhkuda. Siiski on igale küsimusele, sõnumile või mainimisele vastamine ilma tööriistadeta tõeline väljakutse. Enamik ettevõtteid saab sadu tuhandeid teateid ja nendesse on lihtne eksida. Niisiis, kuidas saate Instagrami toe meistriks?
Instagrami tugi LiveAgentiga
Instagrami klienditugi võib olla käkitegu õigete vahenditega, nimelt LiveAgentiga. Meie Instagrami integratsioon võimaldab teil ühendada oma ettevõtte Instagrami lehe otse meie kasutajatoega. Tulemus? Iga Instagrami kommentaar või teie lehe mainimine lükatakse automaatselt teie kasutajatoe piletisüsteemi tööriista ja muudetakse piletiks.
Mida saate integratsiooniga teha?
- Vaadake kommentaare ja vastake neile otse oma kasutajatoest
- Vaadake mainimisi ja vastake neile otse oma kasutajatoest
- Valige, millisesse osakonda soovite Instagrami pileteid suunata
- Ühendage mitu Instagrami kontot
- Arhiivige Instagrami piletid
- Hoidke kõiki Instagrami pileteid ühel ühtsel töölaual
Kuidas see praktikas välja näeb/töötab?
Teie kliendid ei tee vahet, kas kasutate küsimustele vastamiseks välist tööriista. Vaadake meie üksikasjalikku videoõpetust, et näha kuidas see toimib.
Kuidas integreerida Instagram LiveAgenti?
Järgige neid samme, et alustada LiveAgenti kaudu Instagrami kommentaaridele ja mainimistele vastamisega juba täna!
Pange tähele, et Teil peab olema Instagrami integreerimiseks Facebooki leht. Kui Teil pole veel oma Instagrami kontot oma Facebooki lehega ühendatud, soovitame järgida seda juhendit. (Saate ühendada mis tahes Instagrami konto, mis on ühendatud Facebooki lehega ja mille administraator olete.)
- Logige LiveAgenti
- Klõpsake Seadistamise nuppu (vasakul menüüribal hammasratta ikoon)
- Vajutage Facebook ja Instagram
- Vajutage kontod
- Vajutage ühenda
- Ilmub uus hüpikaken ja palub teil oma Facebooki kontole sisse logida. Sisestage oma sisselogimisandmed või kui olete juba sisse logitud, klõpsake nuppu Jätka Kui
- Kui kuvatakse teade: “LiveAgent soovib teie lehti hallata, avaldada artikleid teie hallatavate lehtedena ja pääseda juurde teie Facebooki lehe sõnumitele.” Nõustuge sellega, vajutades nuppu OK
- Minge tagasi LiveAgenti ja valige Facebooki leht, mis on teie Instagramiga ühendatud. Valige load, mida soovite lubada. Saate valida järgmiste valikute hulgast:
- Kommentaaride toomine
- Mainimiste toomine
Pange tähele, et see integratsioon ei toeta Facebooki eeskirjade tõttu otseseid sõnumeid. See tähendab, et Te ei saa Instagrami otsesõnumeid LiveAgenti edastada.
- Valige osakond, kuhu soovite sissetulevad Instagrami piletid edastada
- Vajutage salvesta
Kuidas integratsioonist kasu saada?
Suurem klientide rahulolu ja parem kaubamärgi lojaalsus
Klientide rahulolu hoidmine on klienditeeninduses kõige olulisem. Salvestades kõik Instagrami piletid oma kasutajatoesse, pääsete hõlpsalt igal ajal juurde varasemale suhtlusele.
Te ei pea enam üksikuid postitusi uute kommentaaride jaoks kontrollima. Kõik Teie suhtlusajalood on alati turvaliselt arhiivi salvestatud ja saate neile hõlpsasti juhtpaneelilt juurde pääseda.
LiveAgenti abil saate oma klientidele muljet avaldada oma teadmistega nende varasemate päringute ja ostu üksikasjade kohta, näidates, et hoolite neist tõeliselt. See omakorda suurendab brändi lojaalsust, klientide eluaegset väärtust ja klientide rahulolu.
Kiire probleemide lahendamine
Tänapäeval ei ole oluline ainult hea toote või hinna olemasolu. Kliendid soovivad isikupärastatud, probleemideta ostlemiskogemusi ja eriti kiireid vastuseid oma küsimustele. Kui Teie kliendid esitavad Teile Instagramis küsimuse, kuid ei saa vastust tunni jooksul (enamik kliente ootab vastust tund aega pärast postitamist), siis nad tõenäoliselt jätavad Teid maha ja pöörduvad konkurentsi poole.
Andke oma klientidele seda, mida nad soovivad ja ootavad LiveAgenti abil– isikupärastatud, kiire ja probleemideta tugi. LiveAgenti klienditoe tarkvara teavitab Teid iga kord, kui saate Instagramist uue pileti, muutes kõikidele klientide küsimustele vastamiselihtsaks.
Parem töövoo efektiivsus
LiveAgenti kaudu klientide küsimustele vastamine parandab agentide tõhusust. Miks?
- Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
- Teie agente ei sega Instagrami voog
- Teie agente ei sega pidevalt kasvav märguannete arv
- Teie agendid saavad korraga hallata mitut ettevõttekontot
Tugevam kaubamärgi kohalolek
Kui kliendid sirvivad Teie Instagrami, on nad tõenäoliselt ostmiseks valmis. Nad vajavad lihtsalt mõnele küsimusele vastamist või tahavad näha, kuidas suhtute oma klientidesse veebis. Tegelikult uurib 85% klientidest enne ostu sooritamist toote/teenuse kohta veebist.
Miks mitte võita neid, näidates, et vastate kõikidele klientide küsimustele õigeaegselt?
Parem turvalisus, vähem andmete rikkumisi
LiveAgenti kaudu Instagrami sõnumitele vastamine on turvalisem. Miks? Instagrami piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiagent. See tähendab, et Te ei pea muretsema:
- Instagrami konto mandaatide mitme töötajaga jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Teie Instagrami kontole sisse logitud seadmete kaotamise pärast
Konkurentsieelis
Kuigi Instagrami tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes seda ei paku. Omandage konkurentsieelis, ühendades lihtsalt oma Instagrami konto LiveAgentiga.
Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Kas olete valmis proovima meie Instagrami integratsiooni?
Meie hoolitseme raskuste tõstmise ja logistika eest, et saaksite keskenduda kõigile oma klientideles ujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Ready to take your customer support to the world of Instagram?
Seamlessly integrate Instagram Direct messages into your support system and connect with your audience in a whole new way! Elevate your Instagram customer support experience with LiveAgent's Instagram Integration feature today!
Instagram’i kasutajatoe kontaktid
Kuidas võtta ühendust Instagram'i klienditeenindusega e-posti, reaalajas vestluse, telefoninumbri, sotsiaalmeedia ja iseteeninduse kaudu.