Mis on teadmusbaas?
“Teadmusbaas on konkreetse teema teabe kogum.”
Mis on sisemine teadmusbaas LiveAgentis?
Sisemine teadmusbaas on sisuliselt iseteenindus Teie töötajate jaoks. Nagu mainitud, kuvatakse seda ainult sisemiselt, ainult Teie töötajad saavad seda vaadata. Sisemine teadmusbaas (Knowledge Base) võib olla oluline ettevõtte teabe allikas, mis võib parandada ka tõhusust, tulemuslikkust ja töötajate teadmisi.
Millist teavet saate sisemises teadmistebaasis jagada?
Sisemine teadmusbaas võib sisaldada:
- Liitumisprotsessi
- Arveldamist
- Ettevõtte infot
- Organisatsiooni struktuuri
- Uudiseid ettevõtte kohta – auhinnad, üritused
- Käimasolevaid tutvustusi/müüki
- IT-iseteenindust erinevatele osakondadele (juhendid, videoõpetused ja palju muud).
Kuidas korrastada oma teadmusbaasi LiveAgentis?
Oma ettevõtte teadmusbaasi korrastatuna hoidmiseks looge erinevad kategooriad erinevatele teemadele. Näiteks võite luua erinevad jaotised kasutuselevõtu protsessi, ettevõtte uudiste ja juhiste jaoks. See loob struktuuri, mille kaudu Teie töötajad saavad hõlpsasti leida vajalikku teavet.
Lisaks saate iga kategooria jaoks lisada foorumi ja soovitused/tagasiside. Seega on igal agendil juurdepääs levinumate küsimuste ja vastuste andmebaasile, mida teised agendid on küsinud. See vähendab oluliselt aega, mis kulub igal agendil oma probleemi lahendamiseks.
Kuidas luua sisemine teadmusbaas?
Sisemine teadmusbaas on tavaliselt osa keerukamast tarkvarast, näiteks klienditoe tarkvarast. Sellises süsteemis saate luua nii sisemisi kui ka väliseid teadmistebaase.
Samm 1 – Logige sissse/Looge LiveAgenti konto
Esimene samm on oma LiveAgenti kontole sisse logida. Kui teil seda pole, kasutage meie 30-päevast tasuta prooviperioodi.
Samm 2 – Navigeerige Teadmusbaasi
Pärast sisselogimist navigeerige lihtsalt teadmistebaasi, nagu on näidatud alloleval ekraanipildil.
Samm 3 – Looge kategooriad
Parema korralduse loomiseks looge kategooriad, mis põhinevad Teie ettevõtte vajadustel ja eelistustel. Klõpsake käsul Loo ja sisestage kõik vajalikud üksikasjad.
Ärge unustage valida sisemine juurdepääs, kui soovite, et teave oleks privaatne ja sellele pääseksid juurde ainult teie organisatsiooni liikmed.
Samm 4 – Alustage loomisega
Pärast kategooriate loomist saate hakata kirjutama teadmusbaasi sisu. Saate luua artikleid, foorumeid või soovituste kategooriaid.
Kui Teil on LiveAgent olemas, lugege meie põhjalikku teadmusbaasi juhendit või vaadake allolevat video demonstratsiooni.
Mis on sisemise teadmusbaasi hüved?
Hüvedeks on:
- Täiustatud kliendikogemus
- Paranenud agentide efektiivsus
- Rohkem müüki
- Parem kaubamärgi kuvand
- Klienditeeninduse/-toe kõrgem tase
- Suurem produktiivsus
- Täiustatud töötajate teadmised
Näited elust enesest:
Kasutuselevõtu protsess
Kasutuselevõtmise protsess võib mõnikord olla pikk ja pingutusi nõudev, eriti kui Teil pole korralikku haldussüsteemi. Vaatame näidet. Teie ettevõte on võtnud uue klienditeeninduse osakonna liikme. Seega peate tagama, et töötaja oleks ettevõtte teabe, koolituse ja organisatsioonilise struktuuriga kursis.
Enamasti on uue teabe/teadmiste hulk uue töötaja jaoks üsna stressirohke. Seetõttu võib sisemise teadmusbaasi olemasolu tagada, et agent läbib integreerimise sujuvalt. Kogu teave on olemas, nii et uus agent saab ka tagasi minna ja vajadusel siseteabe uuesti enda jaoks üle vaadata.
Uued ettevõtte värskendused/informatsioon
Isegi kogenud vanem klienditeenindaja ei tea kõiki vastuseid. Mõnikord toimuvad brändiuuendused, uued pakkumised või juriidilised muudatused, millest agent ei pruugi teadlik olla. Kui olete jännis ja ei tea, kust oma küsimusele vastust leida, on järele jäänud ainult üks koht – sisemine teadmistebaas. Sisemine teadmusbaas võimaldab Teil teavet kiiresti otsida, mille tulemusena saavad kõik agendid pakkuda kiiret ja kvaliteetset klienditeenindust.
Kuidas valida kvaliteetse sisemise teadmusbaasi loomiseks tarkvara?
1. Pange kirja oma ettevõtte vajadused ja eelistused
2. Uurige tarkvara arvustuste veebilehti
3. Valige välja parimad klienditoe tarkvarad
4. Võrrelge hinda, funktsioone, kasutatavust ja kohandamisvõimalusi
5. Registreeruge tasuta prooviperioodile, testige iga tarkvara ja langetage lõplik otsus.
Would you like to have your own Internal Knowledge base?
LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.
Ei tea LiveAgenti?
LiveAgent on pilvepõhine klienditoe ja klienditeeninduse tarkvara, mis aitab ettevõtetel pakkuda suurepärast klienditeenindust, jälgida klientide rahulolu ja vähendada klienditoe kogukulusid.
Täpsemalt öeldes kuvab süsteem kõik klienditeeninduse piletid ühes kohas. Seega kuvatakse e-kirjad, kõned, SoMe päringud ja reaalajas vestlused kõik ühes liideses ja jaotatakse Teie klienditeenindajate vahel ühtlaselt. Selle tulemusena saab iga kasutajatoe tarkvara kasutav ettevõte tõhusalt lahendada erinevate tugikanalite klientide päringuid.
Teised populaarsed LiveAgenti funktsioonid:
- Sisekõned
- Automaatne tagasihelistamine
- Automatiseeritud piletite jaotamine
- IVR
- CRM
- Valmiskirjutatud sõnumid
- Analüütika ülevaade
- Mängustamine
Want to know more? Check out kõik LiveAgenti funktsioonid.
Want to create an omnichannel experience?
LiveAgent offers a free 30-day free trial to those that want to improve their customer service right away.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.