Kas olete kunagi mõelnud, kuidas tegeleda piletiga, kus kliendil on mitu erinevat muret, mille lahendamiseks on vaja erinevaid osakondi? Koos pileti poolitamise funktsiooniga, saate lahendada probleemi kiiremini ja efektiivsemalt, kui kunagi varem.

Kuidas see töötab?
Kui saate pileti, mille puhul klient peab lahendama kaks või enam erinevat probleemi, klõpsake lihtsalt Poolitamise nuppu. See loob teie piletisüsteemi tööriistas originaalpileti koopia koos uue viitenumbriga. Saate seda kasutada tavalise väärtusliku piletina, millel on kõik funktsioonid nagu tavaliselt. Vaatame selle toimimise skeemi:
Näide
Teie klient David mõtleb, kuidas seadistada ja konfigureerida oma vaikimisi e-posti aadressi klientidega e-posti teel suhtlemiseks ning ka seda, kas meie disainerid saavad vestlusnuppe kohandada. Näeme selgelt, et see juhtum sobib kahele erinevale osakonnale ja teie klienditoe agent kasutab nüüd funktsiooni Pileti Poolitamine, et jagada pilet ja määrata see muudele sobivamatele agentidele/osakondadele.
Poolitamise nupp lihtsalt dubleerib pileti uue viitenumbriga ja agent saab määrata selle õigele osakonnale.
Suhtlus Piletis A, sõltuvalt emaili aadressi seadistusest, jätkub algses piletis. Suhtlus, mis on seotud disainiga on käsitlemises Piletis B, koos uue viitenumbriga ja määrajaga.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Teadmusbaasi ressursid
Landing PPC Archive - LiveAgent
Avasta LiveAgenti võimsad klienditoe tööriistad! Omnikanal, kiire vestlus, integratsioonid ja tasuta prooviperiood – tõsta oma teenindus uuele tasemele!"