Peate pakkuma tuge mitmes keeles? Seadistage oma vestlus, kontaktid või tagasiside vidinad keeles, mida räägivad teie kliendid ja agendid.
Kui pakute klientidele tuge mitmes keeles ja soovite suunata suhtluse konkreetset keelt kõnelevatele agendile, saate seda teha luues kohandatud keeltes kontaktividinad. Seejärel saate suunata kommunikatsiooni nendest vidinatest osakondadesse, nagu “Inglise keel”, “Saksa keel”, “Hispaania keel” või ükskõik millise muu toetatud keele juurde.
Vidina seadistamine
Kui soovite seadistada oma vestluse vidinate keeli, saate seda teha vidinate täpsemates seadetes.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Avasta LiveAgenti WYSIWYG muutja, mis lihtsustab sisu loomist just sellisena, nagu soovid. Loo muljetavaldavad e-maili mallid ja teadmistepagasi artiklid ilma vaeva ja piiranguteta. Alusta tasuta prooviperioodiga, et kogeda parimat klienditoe tarkvara. Usaldatud tipptegijate poolt, hinnangud 4.8/5 G2 Crowd ja 5/5 Capterra!
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!