Mis on kliendiportaal?
Kliendiportaal on viis, kuidas teie ettevõte saab töötada ööpäevaringselt. Parima klienditeeninduse pakkumiseks peate andma kõigile oma klientidele tipptasemel teavet. Aga kuidas seda teha, kui teie klienditeenindus pole parasjagu saadaval? LiveAgenti kliendiportaal saab teid siinkohal aidata, pakkudes vajalikku sisu.
Nii leiavad teie kliendid oma küsimustele vastuseid või olulisi juhendid. Seega töötate vahetpidamata ja ettevõte ei kaota kliente. Teadmusbaasi omamine suudab teie kliente aidata.
Kuid samuti saate hõlpsasti luua ka eraldi teadmusbaasi oma töötajatele. Näiteks võib see aidata liitumisel, pakkudes uutele töötajatele vajalikku teavet. Või lihtsalt laiendada agentide teadmisi; kui agent leiab uue nipi või näpunäite – saab seda jagada sisemises foorumis.
Klienditoe ja sisemise teadmiste jagamise tõhususe ja tulemuslikkuse suurendamiseks on parimatesse teadmusbaasi platvormidesse investeerimine ülioluline. Erinevate platvormide põhjalik uurimine ja võrdlemine aitab teil valida endale õige tarkvara, mis vastab ideaalselt teie ettevõtte vajadustele.
Kuidas LiveAgenti kliendiportaal töötab?
Kliendiportaal on LiveAgenti sisse ehitatud. Seda on üsna lihtne kasutada. Kui kasutate LiveAgenti esimest korda, looge lihtsalt tasuta konto või katsetage tasuta prooviperioodi. Pärast konto loomist järgige ja läbige alustamise juhend. See aitab teil klienditoe portaali tarkvaraga kiiresti tuttavaks saada.
Pärast seda saate lihtsalt klõpsata teadmusbaasil ja alustada kategooriate, artiklite, foorumi või soovituse kategooria loomist. LiveAgent pakub ka paremas ülanurgas pluss märgiga nuppu. Sealt saate hõlpsasti luua teadmusbaasi artikleid ja muud. Pluss märgiga nupp on alati paremas ülanurgas. Artikleid saate luua ka oma juhtpaneelilt.
Pärast iseteeninduse sisu loomist saate lisada otsinguvidina ja tagasiside nupud. Seega, kui teie klienditoe agendid pole parasjagu saadaval, võivad teie kliendid klõpsata nuppe ja otsida vajalikku teavet või anda tagasisidet.
Kuidas seadistada LiveAgenti kliendiportaali.
LiveAgenit kliendiportaali maksumus:
LiveAgent pakub tellimuste osas mitut valikut. Kuna igal ettevõttel on erinevad vajadused, lõi LiveAgent kolme tüüpi tellimused. Olemas on Väike, Keskmine ja Suur pakett. Üldine erinevus seisneb aktiveeritud funktsioonide loendis. Kui soovite nende kohta lisateavet, lugege Hinnakujundust.
Palun lubage mul klienditeenindusportaaliga seoses veidi aega säästa. Kliendiportaali, kliendifoorumi ja teadmusbaasiga lisatasusid ei kaasne. Kui teie ettevõte on huvitatud mitmest teadmusbaasist, maksate iga kuu 19 dollarit.
Võite küsida, miks on vaja mitut teadmusbaasi?
Näide: võite soovida iga kaubamärgi jaoks erinevat teadmusbaasi. Kui te aga ei ole huvitatud enamast, võite luua vaid ühe. Kui olete kunagi huvitatud mitmest, peaksite esmalt LiveAgentis aktiveerima pistikprogrammi. Jättes pistikprogrammi aktiveerimata, ei võeta teilt lisatasu.
On veel üks võimalus, mida me pole veel maininud. Mõistame, et millegi tundmatu tellimine võib sageli olla risk. Seetõttu pakub LiveAgent iga tellimuse jaoks 30-päevast tasuta prooviperioodi või igavesti tasuta kontot.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Miks peaks ettevõte kaaluma kliendiportaali hankimist?
· Ööpäevaringne klienditugi
Mitte iga help desk ei saa öelda, et pakub ööpäevaringset kliendituge. Põhjalike teadmusbaasi artiklite olemasolu võib pakkuda olulist teavet, mida kliendid otsivad. Isegi kui see on väljaspool teie tööaega.
· Vähendab teie kliendipäringuid
Tavaliselt tegelevad klientide esindajad igapäevaselt sarnaste päringutega. Kliendiportaaliga saavad nad vähendada enim küsitud küsimusi/probleeme.
· Klientide säilitamine
Kui kliendid leiavad vajaliku teabe kiiresti üles, on suurem tõenäosus, et nad naasevad. Mida sujuvam on protsess, seda suurem on võimalus, et klient tuleb tagasi. Oluline on mitte ainult see, kui kiiresti nad teabeni jõuavad, vaid ka see, kui väärtuslik see on.
· Suurendab veebilehe liiklust
Õiged teadmusbaasi artiklid suudavad äratada palju tähelepanu. Seega, kui paljud inimesed peavad teie artikleid väärtuslikuks, jagavad nad seda ka teistega. See tähendab, et saate veebisaidile rohkem liiklust, mis tähendab rohkem potentsiaalseid kliente. Lisaks tugevdate oma veebisaidi autoriteeti.
Kliendiportaali ülevaade
Kliendiportaal:
Oleme rääkinud kliendiportaalist üldiselt, kuid siin on mõned lisafunktsioonid, mida LiveAgenti kliendiportaal pakub. Kliendiportaal võimaldab teil ja agentidel vaadata kliendi piletite ajalugu. Klient saab lihtsalt sisse logida ja vaadata portaalis kogu piletite ajalugu. Agent näeb piletite ajalugu LiveAgentis. Kliendiportaal sisaldab ka teadmusbaasi artikleid, foorumeid, soovituste tahvleid ja muud.
Teadmusbaas:
Teadmusbaas on koht, kus teie ettevõte saab luua lõputul hulgal teabepõhiseid artikleid. Suurepärane aspekt on see, et saate hõlpsasti määrata teadmusbaasi artikli agendile piletiks. Sisu saab luua nii sisemiseks kui ka väliseks otstarbeks. Seega saate luua teabepõhiseid artikleid nii oma töötajatele kui ka klientidele. Sisu on ettevõtteti erinev.
Sisemiselt loodud teadmusbaasi artiklid võivad teid aidata sisseelamisprotsessi või koolitustega. Manustega struktureeritud artiklite olemasolu muudab selle protsessi sujuvaks ja organiseerituks. Sisemiselt kasutatavad artiklid võivad olla ka viis, kuidas teie töötajad saavad teie klientidele alati täpset teavet pakkuda. Seega võib see teie ettevõtte jaoks toimida teatud tüüpi teadmiste andmebaasina. Näitena võite kirjutada ettevõtte uudiseid, värskendusi või lihtsalt üldisi teadmisi.
Teisest küljest keskenduvad välised/avalikud teadmusbaasi artiklid sellele, et kliendid leiaksid otsitava teabe. Tänapäeval soovib klient saada teavet koheselt. Kui klient seda ei leia, on suur tõenäosus, et ta võtab ühendust klienditeenindusega või, mis veel hullem, pöördub teie konkurendi poole. Põhjalike organiseeritud artiklite kirjutamine suudab neid olukordi ära hoida.
Siin on mõned väliste/avalike artiklite ideed:
- Juhendid
- Toodete ja teenuste teave
- KKK-d
- Visuaalsed samm-sammult ekraanipildid või videod
LiveAgenti teadmusbaasi lisateave.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 30-day free trial right away!
Mitu teadmusbaasi:
Organiseerimata teadmusbaasi artiklite olemasolu võib olla meelehärmi tekitav. Seega võib mitu teadmusbaasi probleemi vältida.
Nagu me varem mainisime, saate soovi korral luua nii palju teadmusbaase, kui vajalikuks peate. See kehtib tavaliselt ettevõtete kohta, kellel võib olla mitu kaubamärki või kellegi, kes eelistab sisu eristada. Kui aga soovite lihtsalt oma sisu kategoriseerida, saate seda teha vaid ühe teadmusbaasiga, mis kaasneb mis tahes tellimusega. Kuid kui soovite luua sisu mitmele kaubamärgile, oleks kasulik aktiveerida pistikprogramm. Avage lihtsalt LiveAgenti pistikprogrammid ja lülitage funktsioon sisse. Pärast seda saate luua nii palju teadmusbaase kui soovite.
LiveAgenti mitme teadmusbaasi lisateave.
WYSIWYG redaktor artiklitele:
Artikli loomine hõlmas varem palju enamat kui head kirjutamisoskust ja õigeid teadmisi. Tänapäeval ei saa artikli loomine olla lihtsam. Selle redaktori kasutamine aitab teil sisu enne avaldamist visualiseerida. LiveAgenti teadmusbaasi artikleid või foorumeid on WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktoriga imelihtne luua. See on kasutajasõbralik redaktor. Seega saab isegi kogenematu inimene hõlpsasti artiklite loomisega hakkama.
LiveAgent WYSIWYG redaktori lisateave.
Artiklite manused:
LiveAgent pakub funktsiooni, mis võimaldab teil oma teadmusbaasi artiklitele faile manustada. Seega, kui soovite luua sisemise või avaliku teadmusbaasi artikli, saate seda teha WYSIWYG-redaktoriga ja manustada samal ajal ka faile.
LiveAgenti artiklite manuste lisateave.
Foorum:
Teine suurepärane funktsioon kliendiportaalis on foorumi loomise võimalus. Foorumi loomine võib aidata teil luua oma kogukonna. See funktsioon võimaldab klientidel erinevaid küsimusi postitada.
Niisiis, mis saab pärast seda? Teised kliendid saavad vastata. Seetõttu saavad nad üksteist aidata. Teisalt saab kliendiesindaja ka pileti, läbi mille saab samuti foorumis vastata.
Nii saate edendada koostööd, parandada suhtlust ja suhelda klientidega. Kõik need tegurid aitavad luua oma kaubamärgile lojaalse kogukonna.
LiveAgenti foorumi lisateave
Tagasiside & Ettepanekud:
Tagasiside pakub teie ettevõttele rohkelt hüvesid. Oluline on mõista, et tagasiside saamine on vältimatu. Tagasiside andmise võimaluse pakkumine võib näidata teie klientidele, et kuulate neid aktiivselt.
Teisisõnu soovite teada nende arvamusi, sest väärtustate neid. Klientide tundmaõppimine on oluline ettevõtte aspekt. See funktsioon suudab näidata teile teie tugevaid ja nõrku külgi kliendi vaatenurgast. Oma nõrkuste teadvustamine võimaldab teil parandada puudusi. Teisest küljest võib see olla teie personali motivaatoriks. Nimekiri on lõputu.
Tagasiside foorumi loomine LiveAgentis on üsna lihtne. Kliendid saavad lihtsasti registreeruda. Selleks saate valida kohandatava tagasiside nupu või luua oma HTML-koodi ja sisestada selle LiveAgenti. Seejärel saab klient anda tagasisidet või soovitusi. Peale tagasiside/soovituse loomist saab kliendiesindaja pileti, kus ta saab ka koheselt vastata.
Lisaks saavad kliendid teiste klientide soovitusi hääletada/laikida. Seega, kui soovite teada, millega enamik teie kliente nõustub/ei nõustu, saate selle funktsiooni abil kõike jälgida.
LiveAgent i tagasiside & soovituste lisateave.
Otsinguvidinad:
Kas olete kunagi olnud pettunud, kuna te ei leidnud veebisaidilt enda otsitavat? LiveAgenti otsinguvidin aitab teie klientidel kiiresti asjakohaseid andmeid leida. Kujutage ette, et teil on hämmastavaid teadmusbaasi artikleid ja kliendid ei saa neid otsida.
Kuidas see siis reaalses keskkonnas töötab? Pärast otsinguvidina loomist/kohandamist integreerib administraator selle teie veebisaidile. Üks kohandamise võimalustest on see, et saate valida kategooriad, kus soovite kliendile vidinat näidata. Saate luua kindlate kategooriate jaoks erinevaid vidinaid.
Pärast vidina seadistamist sisestab klient lihtsalt otsitava ja kuvatakse kõige asjakohasemad artiklid. See vidin suunab teie kliendid otsitava teabeni.
LiveAgenti otsinguvidinate lisateave.
LiveAgent seaded:
Seadistamine:
LiveAgent pakub kliendiportaali jaoks erinevaid malle. Pakume klassikalist, minimalistlikku ja montanat. Seega saate oma ettevõtte eelistuste põhjal valida disaini, logod, värvid ja palju muud! Kui soovite oma isiklikku HTML-i päist ja jalust, saate seda samuti lihtsalt teha, esitades need kliendiportaali seadetes.
Pileti esitamine:
See seadistus võimaldab teie klientidel esitada uue pileti. Teie ettevõte saab valida nende päringute eest vastutava osakonna. Lisaks saate kohandada kontaktivormi välju. Näiteks pealkirja. kirjeldust, nime, kinnitussõnumit ja palju muud.
Vestluse alustamine:
Vestluse alustamise seadetes saate mugavasti luua ja kohandada oma vestlusakna. See hõlmab nupu stiili, asukohta ja värve. Lisaks saate kirjutada tervitussõnumi, mis kuvatakse alati, kui teie klient alustab teie esindajaga vestlust. Selline automatiseerimine säästab nii teie agendi kui ka klientide aega. Huvitav funktsioon on sõnumite peitmise võimalus. See tähendab, et kui klient pöördus teie poole eelnevalt vestluseelse vormi/vestlusakna kaudu, siis tervitussõnum peidetakse. Selliseid nutikaid funktsioone on teisigi, näiteks võrguühenduseta sõnumite jätmine, peida nupp Alusta vestlust uuesti ja palju muud!
Need seaded võimaldavad teil kohandada oma kliendiportaali parema kliendikogemuse saavutamiseks. Lisaks aitavad need teie agentidel hallata teadmusbaasi artikleid, foorumeid ja soovituste tahvleid.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!