Kas Teil on sageli klientide päringute ülekoormus? Kas Teie kliendid pole sageli ooteaja tõttu rahul klienditeenindusega?
Kliendirahulolu pole kunagi olnud tähtsam. Rahulolevatest klientidest võivad saada püsikliendid, mis on lõppeesmärk. Isegi selline tegur nagu reaalajas vestluse ooteaeg võib üldist rahulolu suurendada. Kui te pole tähelepanelik, võite kaotada kliendid oma konkurentidele.
Olgem ausad, keegi ei taha järjekorras oodata. Seetõttu lõi LiveAgent reaalajas vestluse funktsiooni, mida nimetatakse maksimaalseks järjekorra pikkuseks, et parandada klientide rahulolu. Lisaks saab Teie ettevõte hõlpsalt hallata agentide vahetusi ja nende igapäevast töövoogu.
Ettevõtte eelised:
- Säästab aega
- Efektiivne töövoog
- Paranenud kliendirahulolu
- Parem kliendikogemus
- Säästab raha
Kuidas see töötab?
Saate hõlpsasti määrata järjekorra maksimaalse piirangu reaalajas vestluse nupu seadetes.
Kui järjekorra limiit on saavutatud, muudab vestlusnupp automaatselt selle saadavuse võrguväliseks või on Teie veebisaidil täielikult peidetud.
Loomulikult, kui järjekord on taas alla limiidi, ilmub reaalajas vestluse nupp uuesti võrgus olekuga.
Nagu me mainisime, on reaalajas vestlusel võimalik toimida võrguühenduseta nupuna, kui vestlusjärjekorras ootab liiga palju külastajaid/kliente. See aitab kõrvaldada kliendi pettumuse, kui vestlusjärjekord on pikk.
Kui seadistate võrguühenduseta vestluse nupu, kuvatakse külastajatele vestluseelne vorm. Seetõttu saavad nad ikkagi Teiega ühendust võtta, esitades oma e-posti aadressi, mis annab Teile võimaluse nendega hiljem ühendust võtta.
See loob asjakohased ootused ja säästab aega nii ettevõttele kui ka klientidele.
Boonus näpunäited:
Looge mitu vestlusnuppu
LiveAgent võimaldab teil luua veebivestluse nuppe konkreetsete osakondade jaoks, nagu klienditugi ja klienditeenindus. Lisaks saate konkreetsete URL-ide jaoks määrata veebipõhised vestlusnupud. Nende loomisel saate iga nupu jaoks määrata erinevad maksimaalse järjekorra pikkused. Seega loote nii tõhusa töövoo kui ka suurepärase kliendikogemuse.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – reaalajas vestlus.
Laske kogenud agentidel keeruliste vestlustega hakkama saada
Ettevõtte ja kliendi aja ja ressursside säästmiseks peate olema tõhus. Vältige klientide liiga pikka järjekorras ootamist. Optimaalne on anda mõnedele oma agentidele võimalus keerulisemad vestlused kogenud agentidele üle kanda. Selle tulemusel saate tõhusalt jaotada oma agentide aega ja parandada ooteaega järjekorras.
Kasutage konserveeritud sõnumeid
Kui otsustate LiveAgenti proovida, kasutage kindlasti järjekorras ooteaja parandamiseks konserveeritud vastuseid. See võib Teie agentidele palju aega säästa, eriti korduvate päringute korral. Kasutage neid siiski targalt, ärge kuritarvitage. Proovige neid isikupärastada. Keegi ei taha robotiga rääkida.
Kui soovite lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – valmiskirjutatud vastused.
Teadmusbaasi ressursid
Kas soovite LiveAgentis ooteaja seadistada?
Siin on samm-sammult juhend maksimaalse järjekorra pikkuse seadistamiseks LiveAgentis.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 30-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Klienditeeninduse järelkontakti mallid
Avasta, kuidas LiveAgenti klienditeeninduse järelkontakti mallid aitavad parandada klientide rahulolu ja rõõmustada neid silmapaistva teenindusega. Kasuta meie 10 erinevat järelmeili malli, et tõhustada kliendisuhtlust ja pakkuda ennetavat tuge. Alusta tasuta prooviperioodi ja kujunda oma personaalne e-kirja mall!
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!
Tutvuge klienditeeninduse järjekorra haldamise parimate praktikatega! Avastage tõhusaid strateegiaid ja praktilisi näpunäiteid, kuidas optimeerida piletite, kõnede ja reaalajas vestluste järjekordi, et pakkuda suurepärast klienditeenindust. Klõpsake, et õppida rohkem ja alustada oma tasuta LiveAgent kontoga!