Mis on klienditoe märkmed?
Kasutajatoe märkmed on sisemised privaatsed märkmed, mis on nähtavad ainult kasutajatoe esindajatele. Tavaliselt lisatakse need piletite lõimedesse, et edastada pileti või kliendi kohta lisateavet. Teise võimalusena saavad klienditoe agendid kasutada neid meeldetuletuste või ülesannete loenditena.
Kas LiveAgentis on erinevat tüüpi klienditoe märkmeid?
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub nelja erinevat tüüpi privaatseid märkmeid. Kasutajad saavad neid lisada piletitele, kontaktidele või ettevõtetele.
Tekstisiseste piletite märkmete kasutamise juhtum
Piletisisesed märkmed sobivad suurepäraselt märkmete üleskirjutamiseks klientidega suhtlemisel. Näiteks saate luua märkmeid, kui aitate klienti reaalajas vestluses või telefonikõnes. Lisaks toetavad need manuseid ja võivad olla meeldetuletusteks järgmiste sammude kohta, nagu järelkontrolli saatmine.
Piletisisesed märkmed on suurepärased ka siis, kui teil on vaja edastada pilet teisele agendile ja neid olukorraga kurssi viia. Oletame näiteks, et üks teie klientidest on kuue pika meiliga oma probleemi selgitanud.
Tekstisisesed piletite märkmed võimaldavad Teil nende probleemist kokkuvõtte teha, nii et teised tugiagendid ei pea pikka e-posti lõime lugema. Pärast pileti ülekandmist teistele agentidele, näiteks arendajatele, saavad nad Teie sisemise märkme kaudu teada, milles probleem on ja mida tuleb teha.
Pileti märkmete kasutusjuhud
Pileti märkmetega saab kirja panna konkreetseid üksikasju, millele pileti lahendamisel juurde on vaja pääseda, näiteks kliendi konto volitused või tellimuse ID. Sellise olulise teabe kirjutamine pileti märkmetesse on suurepärane, kuna see võimaldab Teil sellele kiiresti juurde pääseda, ilma et peaksite kogu piletiteemat sirvima.
Kontakt (kliendi) märkmete kasutamise juhtum
Privaatsed kontakti märkmed on mõeldud Teie klientide kohta lisateabe avaldamiseks. Teie ja Teie kolleegid saate seda teavet kasutada oma klientidega paremaks suhtlemiseks. Näiteks võib kliendi märkus paljastada, et kliendile ei meeldi, kui teda kutsutakse prouaks ja ta ei taha, et talle helistataks enne kella 11.
Ettevõtte märkmete kasutamise juhtum
Sarnaselt kontakti märkmetele avaldavad ettevõtte märkmed olulist teavet ettevõtete ja organisatsioonide kohta. Näiteks saab neid kasutada ettevõtte otsustajate, c-taseme juhtide või peakorteri ajavööndi avalikustamiseks, et muuta suhtlus tõhusamaks.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Kuidas luua privaatseid klienditoe märkmeid?
Tekstisiseste märkmete lisamine piletitele
- Logige LiveAgenti
- Vajutage nupul Piletid.
- Valige mõni pilet.
- Vajutage nupul Lisa märkus.
5. Kirjutage oma privaatne märge.
6. Vajutage Lisa märge.
Piletite märkemte lisamine
- Logige LiveAgenti
- Vajutage nupul Piletid.
- Valige mõni pilet.
- Leidke pileti teabe paneel.
5. Vajutage Märge.
6. Kirjutage oma isiklik märge.
7. Klõpsake ükskõik kus väljaspool märkmevälja ja kuvatakse roheline linnuke, mis näitab, et piletisüsteem salvestas Teie märkme.
Kliendi märkmete lisamine
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage nupul Kliendid.
- Vajutage nupul Kontaktid.
4. Valige meelepärane kontakt.
5. Vajutage Märge (isiklike andmete all).
6. Kirjutage märge.
7. Vajutage Salvesta.
Teise võimalusena saate lisada kliendi märkuse piletivaatest.
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage nupul Piletid.
- Valige pilet.
- Leidke klienditeabe paneel.
- Vajutage nupul Märkus.
6. Kirjutage oma privaatne märge.
7. Klõpsake ükskõik kus väljaspool märkmevälja ja kuvatakse roheline linnuke, mis näitab, et piletisüsteem salvestas Teie märkme.
Ettevõtte märkmete lisamine
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage nupul Kliendid.
- Vajutage nupul Ettevõtted.
- Valige soovitud ettevõte.
- Vajutage ettevõtte teabe all nuppu Märkus.
- Sisestage oma märkus ning vajutage Salvesta.
Miks on klienditoe märkmed olulised?
Klienditoe märkmed on abiks kõigile agentidele, kes soovivad pakkuda isikupärastatud, asjatundlikku ja kiiret tuge. Need on suurepärane teabeallikas ja võivad kiirendada piletite üleandmist eri osakondade agentide vahel. Need pole mitte ainult suurepärased üksikasjaliku teabe salvestamiseks, vaid võivad olla ka meeldetuletuste ja ülesannete loendina.
Kuidas klienditoe märkmed välja näevad ja praktikas toimivad?
Privaatsed märkmed on nähtavad ainult klienditoe agentidele. Kliendid, e-posti adressaadid või reaalajas vestluse kasutajad ei näe neid mingil ajahetkel.
LiveAgenti klienditoe piletisüsteemis eristatakse märkmeid piletilõimedest nende ainulaadse kujundusega, mis meenutab traditsioonilist kollast kleepmärki.
Mis juhtub privaatsete märkmetega pileti üleandmisel?
Kui edastate privaatseid märkmeid sisaldava pileti, hoitakse kõik märkmed puutumatuna ja liigutatakse koos piletiga. Seega saab pileti lahendamise eest vastutav uus agent vaadata kõiki märkmeid, lisada uusi märkmeid ja muuta olemasolevaid märkmeid (välja arvatud tekstisiseseid märkmeid).
Kas ma saan tekstisisese märkme kustutada või muuta?
Praegu ei ole võimalik tekstisiseseid märkmeid eemaldada, redigeerida ega muuta. Seda seetõttu, et peame oluliseks pileti terviklikkuse säilitamist. Mida me selle all mõtleme? Vaatame näidet.
Kujutage ette, et loote tekstisisese märkme, mis sisaldab teavet selle kohta, mida tuleks probleemi lahendamise järgmise sammuna teha. Seejärel edastate pileti teisele agendile või osakonnale. Kahjuks ei loe nad tekstisisest märkust korralikult, põhjustades klientide rahulolematust. Kui tugiagent sooviks enda tähelepanematust varjata, võiks ta tekstisisest märkust muuta ja jätta mulje, nagu teie oleksite esitanud vale teabe. Muutes sisemised märkmed muutmatuteks ja kustutamatuteks on kõik agendid sunnitud olema ausad ja vastutama oma tegude eest.
Kas ma saan pileti, kliendi või ettevõtte märget kustutada või muuta?
Kõiki muid märkmeid saab kustutada, muuta ja redigeerida, et kõik tugiagendid saaksid koos Teie klientide ja nende probleemide kohta uut teavet koguda. See on äärmiselt oluline, et saavutada parem kliendirahulolu ja pakkuda paremaid teeninduskogemusi.
Teadmusbaasi ressursid
- Märkmed [Selgitatud]
- Privaatsed märkemd (Selgitatuna)
- Märkmed – Nähtavad vaid agentidele
- Sisemised piletid
- Piletite/klientide ülevaated (CRM)
- Pileti ID [Selgitatuna]
Valmis kasutama klienditoe märkmeid?
Looge privaatseid märkmeid ja kasutage neid oma klientide kohta täiendava teabe salvestamiseks. Teise võimalusena võite kasutada märkmeid meeldetuletustena endale või oma kolleegidele. Proovige privaatsete märkmete funktsiooni juba täna meie kõikehõlmava 30-päevase tasuta prooviversiooniga. Krediitkaarti pole vaja.
Looking for a way to streamline communication within your customer support team?