Millised on kasutajatoe masstegevused?
Masstegevused, samuti tuntud, kui massredigeerimine, on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab teil teostada süsteemis suuremahulisi tegevusi. Võttes ette masstegevusi, nagu mitme sedeli samaaegselt kustutamine selle asemel, et neid käsitsi ükshaaval kustutada, illustreerib seda kontseptsiooni kõige paremini.
Masstegevused on üldiselt saadaval kõigis kasutajatoe süsteemides, sest kiirendavad agentide töövoogu ja säästavad ettevõtetel pikemas perspektiivis palju aega. Veelgi enam, need ennetavad ka läbipõlemist.
Mida masstegevustega teha saate?
Masstegevusi kasutatakse mitme sedeli samaaegseks lahendamiseks, ülekandmiseks või kustutamiseks. LiveAgent`i funktstioon ei ole vaid nende tegevustega piiritletud.
LiveAgent’i masstegevused
- Transfer ticket (Transfer the selected tickets to a specific agent and/or department)
- Resolve ticket (Resolve the selected tickets)
- Add note (Add a specific private note to the selected tickets)
- Delete ticket (Move the selected tickets into the trash*)
- Change ticket priority (Update the priority of the selected tickets)
- Change SLA level (Update the SLA level of the selected tickets)
- Mark as spam (Mark the selected tickets as spam)
- Mark as not spam (Unmark the selected tickets as spam)
- Purge ticket (Completely remove the selected tickets from the system**)
- Send answer (Send a response to the selected tickets)
- Change ticket subject (Update the subject of specific tickets)
- Call URL (Call a callback URL or API)
- Postpone ticket (Postpone the selected tickets)
- Add tag (Add specific tags to selected tickets)
- Remove tag (Remove specific tags from selected tickets)
- Send e-mail to (Send e-mails to selected tickets)
*Kustutatud sedeleid saab taastada
**Puhastatud sedeleid ei saa taastada
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Kuidas teostada masstegevusi?
- Log in to LiveAgent.
- Click on Tickets.
Valikuline: Klikkige Kohanda filter ja valige sedeli staatus, allikas, sildid ja mistahes muud täiendavad filtrid, et eraldada neid sedeleid, millega soovite masstegevusi teha. Klikkige Rakenda.
- Select all the filtered tickets by clicking the checkbox in your dashboard’s upper left-hand corner. Alternatively, select the tickets you want one by one.
4. Klikkige Masstegevus.
- Select the desired mass action from the list box. In this example, we’re marking all tickets as answered.
- Click on Run now.
7. Kinnitage tegevus kinnitusdialoogis klikkides Jah.
Kuidas ma teada saan, kas masstegevuse oli edukas?
Kui masstegevus on teostatud annab süsteem automaatselt teada ekraanile ilmuva pop-up teatega, mida näete ekraani alumises osas. Kui teie masstegevuse teostamisel juhtub rike, annab süsteem teile sellest teada vaid punase veateatega teie LiveAgent`i töölaual.
Kui palju sedeleid saab masstegevusse rakendada?
LiveAgent suudab ühe korraga töödelda 50 000 rida masstegevusi. Siiski palun pange tähele, et see võib aega võtta. Muudatuste toimumisel kuvatakse need võrgustikus järk-järguliselt.
Kui teil on korraga vaja töödelda rohkem kui 50 000 sedelit, palun võtke e-maili, live vestluse või telefoni teel ühendust meie klienditoega.
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Masstegevuste kasutamise juhtumid
Sedelite rämpspostiks märkimine
Saite mitu rämpsposti e-maili? Selle asemel, et märkida iga sedel rämpspostina eraldi, saate teha seda masstegevuse kaudu.
Siltide lisamine
Veel üks suurepärane masstegevuse näite on sedelitele siltide lisamine. Ütleme, et olite äärmiselt kohusetundlik oma sedelite allikate sildistamisel, kuid nüüd soovite minna tagasi ja sildistada teatud kanalitest tulevad sedelid, et saaksite neid tulevikus paremini filtreerida. Käsitsi igale sedelile sildi lisamine oleks äärmiselt aeganõudev. Masstegevused võivad selle eest hoolt kanda sekunditega (või minutitega olenevalt teie poolt töödeldavate sedelite arvust).
Sedelite edasi lükkamine
Sedelite edasilükkamine masstegevuste abil on suurepärane, kui teil on vaja jõuda teatud klientideni spetsiifilise aja möödumisel. Sedeli edasilükkamise põhjuseks võib olla järelteeninduse e-maili saatmine, saabuva sündmuse toimumine, müük, tähtaeg või muu. See võib olla suurepärane tööriist nii klienditeeninduse osakondadele, kui ka müügiinimestele.
Hüljatud sedelite lahendamine
Oma viimases näites arutame nende sedelite lahendamist, millele teie kliendid teatud aja möödudes pole vastanud. Kui klient pole teie sõnumile ajaperioodi möödudes vastanud, saate sedeli ilmselt lahendada. See kiire igakuine kasutajatoe hooldus saab vähendada avatud sedelite ja päringute arvu, millele teie agendid jooksvalt mõtlema peaksid.
Kuidas masstegevuse funktsioonist kasu saada?
Masstegevused on teie ja teie tugimeeskonna aitamiseks. See funktsioon võimaldab teil töövoogu märkimisväärselt parandada. Võite öelda head aega käsitsi tehtavatele, korduvatele tööülesannetele, mis võtavad palju aega ja nõuavad palju klikke. Selle asemel automatiseerivad masstegevused kogu protsessi ja vabastavad teie agentide aega, et nad saaksid keskenduda palju olulisematele asjadele nagu kliendisuhted. Selle tulemusena saate klientide probleemide lahendamisele rohkem aega kulutada, kui administratiivsetele ülesannetele, tõstes nii kliendirahulolu, lojaalsust ja väärtust.
Vabastades oma agendid manuaalsetest ning korduvatest ülesannetest ennetab see läbipõlemist ja ebaefektiivsust. Kellelegi ei meeldi olla robot ja teha mõttetuid asju. Selle asemel soovib enamik toe agente tunda, et nad muudavad kellegi päevas midagi paremaks aidates klientidel nende probleeme lahendada. Masstegevused aitavad teid ja teie agente hoida õnnelikena, kaasatuna ja oma tööle pühendatuna. Lisaks tõstab see ettevõtte kasumlikkust. IES hindab, et organisatsioonid saavad oma kasumit tõsta $2,400 võrra töötaja kohta, tõstes töötaja kaasatust kõigest 10%.
Teadmistebaasi ressursid
- Automatic Rules
- Mass action
- Time Rules
- Rules – Predefined actions
- Time Rules
- Business Rules [Explained]
- Target [Explained]
Olete valmis töövoogu kiirendama?
Kasutage masstegevuste funktsiooni, et lahendada mitmeid sedeleid korraga, lisada silte, teha järelpärimisi ja muud. Proovige sed juba täna. Krediitkaarti ei nõuta. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi.
Want to manage customer support tickets more efficiently and save time?
With LiveAgent's mass actions, you can easily perform actions on multiple tickets at once, such as assigning them to a specific agent, marking them as resolved, or adding tags. .
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe masstegevused?
Masstegevused või massredigeerimine on kasutajatoe funktsioon, mis võimaldab teostada suuremahulisi süsteemitegevusi. Teostades masstegevusi nagu mitmete sedelite samal ajal kustutamine selle käsitsi tegemise abil, illustreerib sellist kontseptsiooni.
Kas kõigil kasutajatugedel on masstegevused?
Masstegevused on üldiselt esindatud kõigis levinud kasutajatoe süsteemides, sest need kiirendavad agentide töövoogu ja hoiavad ettevõttel pikas perspektiivis palju aega kokku. Veelgi enam, need ennetavad agentide läbipõlemist.
Mida saate masstegevustega teha?
Üldiselt kasutatakse masstegevusi mitmete sedelite ühel ja samal ajal lahendamiseks, edastamiseks või kustutamiseks. LiveAgent`i funktsioon pakub palju enamat.
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!