Mis on piletite ühendamine?
Piletite liitmine tähendab kahe või enama pileti kokku ühendamist. Piletite ühendamist kasutatakse kõige sagedamini siis, kui saate samalt lõppkasutajalt sama probleemi kohta kaks kasutajatoe taotlust. Paljudel juhtudel liidetakse samasugused piletid, et vältida segadust ja tagada agentide tõhusus.
Mis juhtub kui ühendate kaks piletit üheks?
Kahe pileti liitmisel ühendate nende kogu sisu, sealhulgas seotud privaatsed märkmed ja sildid. Lisaks säilitab ühendatud pilet selle pileti ID, millega see liideti, samas kui algne pilet kustutatakse. See hoiab ära teie klienditoe piletisüsteemi risustamise.
Kuidas LiveAgentis pileteid liita?
- Logige LiveAgenti.
- Vajutage Piletid.
- Valige pilet.
- Klõpsake paremas alanurgas valikul Rohkem (kolme punktiga ikoon).
- Vajutage Ühenda.
6. Klõpsake otsingut ja valige pilet, millega soovite selle ühendada, või sisestage ühendatava pileti ID.
7. Vajutage Vali.
Valikuline: Märkige siltide ja adressaatide ühendamise ruut.
- Vajutage Ühenda.
Kas ma saan ühendamise tühistada?
Piletite ühendamine on pöördumatu, seega ühendage pileteid ainult siis, kui see on vajalik. Tehniliselt, kui teil oli vaja liidetud kaheks jagada, võite kasutada piletite jagamise funktsiooni. See aga ei anna soovitud tulemust, kuna ei tagasta pileteid algsesse olekusse. Selle tulemusel muutuksid piletite ID-d ja pileteid ei jaotataks samamoodi nagu enne ühendamist.
Kas ma saan ühendada kõiki pileteid?
LiveAgenti klienditoe tarkvara võimaldab Teil ühendada piletid järgmistest allikatest:
- E-post
- Kontaktivorm
- Reaalajas vestlus
- Kõne
Küll aga ei saa liita teadmusbaasi ega sotsiaalmeedia pileteid. Muid piiranguid piletite ühendamisel ei ole. Võimalik on ka erinevate lõppkasutajate piletite liitmine.
Kas ma saan ühendada avatud pileti suletud piletiga?
Jah, saate ühendada piletid, mis on märgitud avatuks, vastatud, edasi lükatud ja suletud. Ühendada aga ei saa kustutatud pileteid.
Millised piletiomadused ja pileti väärtused liidetakse?
Kui ühendate kaks või enam piletit üheks, liidetakse kogu pileti sisu kokku. See hõlmab kogu piletilõime ja piletite märkmeid. Samuti saate kombineerida kõiki kahe piletiga seotud pileti saajaid ja silte.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Milline näeb piletite ühendamine välja praktikas?
Kui klõpsate nupul Ühenda, liidab LiveAgenti piletisüsteem valitud piletid. Algne pilet kustutatakse, kuid äsja ühendatud pileti olek jääb samaks, mis oli enne ühendamist. Märkate, et süsteem loob teate, et piletid on edukalt ühendatud. Süsteem annab teile ka algse (nüüdseks kustutatud) pileti klõpsatava pileti ID.
Saate hoolimata kustutamisest siiski algse pileti igal ajal üle vaadata, klõpsates selle ID-l. Kuid piletil on kõik toimingud blokeeritud ja seda ei saa taastada ega süsteemist puhastada (isegi mitte funktsiooniga „kustuta piletid pärast x päeva“). Algne pilet kustutatakse ainult siis, kui kustutate äsja ühendatud pileti.
Kuidas saan piletite ühendamisest kasu?
Kahe või enama sarnase sisuga pileti ühendamine võib olla väga kasulik nii klientidele kui ka agentidele.
Dubleeriva töö kõrvaldamine
Oletame, et klient esitab kaks identset piletit, kuid erinevate allikate kaudu. Näiteks saadavad nad e-kirja, kuid ei saa kiiret vastust, mistõttu alustavad nad reaalajas vestlust. Kahe pileti kombineerimine tagab, et ükski agent ei raiska oma aega e-posti pileti lahendamisele, kui reaalajas vestluse pilet on lahendatud.
Sel juhul kõrvaldab piletite ühendamine topelt ülesanded, vähendab agendi töökoormust ja säästab väärtuslikku aega.
Vähem segadust ja rohkem läbipaistvust
Umbes sama probleemiga piletite ühendamine võib segadust vähendada nii agentide kui ka klientide jaoks. Kujutage näiteks ette, et saate taaskord kaks piletit sama probleemi kohta. Oletame, et keegi ei märka duplikaati ja seega ei liideta neid kokku. Vastate ühele piletile ja klient on rahul. Kuid mõni päev hiljem vastab Teie kolleeg teisele piletile, ajades kliendi segadusse. Asja teeb veelgi hullemaks see, et nad tühistavad Teie töö teadmatult.
Nagu näete, võib see põhjustada mõningaid arusaamatusi ja klientide meelehärmi.
Kiiremad lahendamise ajad
Meie viimane näide piletite ühendamisest näitab, kuidas see funktsioon võib vähendada klientide ooteaega ja parandada lahendusaegu. Oletame, et üks kasutaja esitab kolm piletit, mis kõik on seotud ühe probleemiga. Kui ühendate kolm piletit üheks, on kõigil agentidel lihtsam probleemi lahendada. Erinevate piletite vahel edasi-tagasi klõpsamise asemel on kogu asjakohane teave ja sisu saadaval ühe piletilõimena. Seetõttu hõlbustab piletite ühendamine piletite kiiremat lahendamist
Teadmusbaasi ressursid
Piletite ühendamise ja muude sarnaste funktsioonide kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmistebaasi artikleid, asjakohaseid ajaveebi postitusi, akadeemia postitusi, sõnastikke ja palju muud.
- Piletite ühendamine (Selgitatud)
- Pileti ühendamine
- Piletite eksportimine
- Kuidas vastata sama probleemiga piletitele (ühendatud piletite alternatiiv)
- Masstoiming
- Lahendamiseks nupp
Valmis säästma aega ühendamise funktsiooniga?
Muutke oma töövoogu sujuvamaks liitpileti funktsiooniga juba täna. Avastage, kui lihtne on oma kasutajatoe ja klientide päringuid korras hoida. Proovige LiveAgenti tasuta kõikehõlmava 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Optimize your support process with the powerful Merge Tickets feature!
Experience the benefits of consolidating related tickets and enhancing agent efficiency with LiveAgent.