Mis on reaalajas vestlus?
Reaalajas vestlus on tööriist Teie veebisaidi külastajatega koheseks suhtlemiseks. Reaalajas vestlus võib pakkuda mugavaid vastuseid, mida kliendid soovivad, lisades samal ajal märkimisväärset kasu Teie ettevõtte töötajatele ja lõpptulemusele. Reaalajas vestlus kasvatab ostmisel ostjate enesekindlust ja täiendab üldist kliendikogemust.
Kas teadsite, et 63% klientidest naaseb tõenäolisemalt reaalajas vestlust pakkuvale veebisaidile?
Inimfaktori lisamine oma veebilehele klientidega reaalajas suhtlemise ajal võib tuua suuri positiivseid muutusi.
Reaalajas vestluse ärilised eelised:
- Taskukohane
- Reaalajas mugavus külastajatele
- Suurenenud kliendirahulolu
- Konkurentsieelis
- Keskmiselt 23% kasv konversioonidele
- Täienenuid kliendikogemus (CX)
- Väiksemad telefonitoe kulud
- Kasutajasõbralik
LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid:
Kutsu agent vestlusesse
Kui Teil on külastajaga aktiivne vestlusseanss, võite kutsuda oma kolleegi Teid aitama. Näiteks kui te pole probleemi korral kindel, kuidas seda lahendada. Saate vestlusesse kutsuda nii palju agente kui vaja. Kutsutud agendid saavad otse vestlussõnumeid saata või märkmeid kirjutada, mis on nähtavad ainult teistele agentidele.
Rääkige samaaegselt mitme kliendiga
Klienditeenindustarkvara vahekaartide saate hõlpsalt vahetada ja tegeleda tõhusalt mitme kliendipäringutega.
Reaalajavestlus mobiilis
Veel üks LiveAgenti veebivestluse suurepäraseks omaduseks on see, et saate hõlpsalt pakkuda reaalajas vestluse tuge ka liikvel olles. LiveAgentil on nii Androidi kui ka iOS-i reaalajas vestluse mobiilirakendus. Olge alati LiveAgenti mobiili reaalajas vestluse kaudu vestlemiseks saadaval ning hankige eelis konkurentide ees.
Märkmed vestluses
Saate oma vestlusesse hõlpsalt märkmeid lisada (märge on nähtav ainult Teile ja teistele agentidele).
Lohistage faile vestlusesse
Laske klientidel hõlpsasti kliendiesindajatega vesteldes faile esitada. Tehke kogu protsess lihtsamaks ja kiiremaks.
Vestluse tagasiside
Vältige halva klienditoe pakkumist, lubades oma klientidel hinnataTeie klienditoe agentide vastuseid. Premeerige oma parimaid agente ja toetage neid, kes on hetkel ebapädevad. Tuvastage oma klienditoe negatiivsed suundumused ja tegutsege vastavalt.
Automaatsed reaalajas vestluse kutsed
Kaasake oma veebisaidi külastajad, kutsudes neid reaalajas vestlema oma agentidega. Seadistage vestluskutsed oma veebisaidi kohandatud URL-ide jaoks (nt hinnakujundus).
Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit Proaktiivsed vestluskutsed.
Lihtne integreerida
Lihtne süsteem teeb kohandatud vestlusnuppude loomise kergeks ning nende veebisaidile integreerimine ei nõua suuri pingutusi. Lihtaslt kopeerige ja kleepige väike HTML-koodi riba.
Eelnevalt valmistatud reaalajas vestluse nupud
LiveAgent pakub erinevaid eelnevalt valmistatud ja kohandatavaid reaalajas vestluse nuppe. Kas Te pole oma veebivestluse nupule sobivat stiili leidnud? Ärge muretsege, saate kohandatud pildi üles laadides või HTML-koodi kirjutades oma isikliku luua.
Vaadake kõiki LiveAgenti kohandatavaid nuppe meie reaalajas vestluse nuppude galeriist.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Reaalajas vestluse kujundamise ja seadistamise valikud:
Reaalajas vestluse akna kujundus
Saate valida vestlusakna nelja stiilivaliku hulgast:
- Klassikaline vestlus
- Ruudus vestlus
- Musho vestlus
- Mulli vestlus
Määrake oma vestlusakna suurus, asukoht ja värv.
Võimalikud muudatused akende kujunduses:
- Pealkiri
- Tervitussõnumid
- Asukoht
- Hüpikakna lubamine
- Suurus
- Ääriste toon
- Nupu värvus
- Staatuse värv
- Agendi sõnumi värv
- Külastaja sõnumi värv
Lisaks saate luua ka oma kohandatud CSS-koodi, et peenhäälestada iga kontaktiakna välimust.
Vestluse seaded ja marsruutimine
Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks määrab LiveAgent vestlused agentidele, kes on varem samade klientidega suhelnud.
Lisaks juhuslikule määramisele on ka 3 teist võimalust vestluse täpsemaks suunamiseks.
Juhuslik määramine
Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil määrata igale agendile sama palju vestlusi.
Keskmine kasutamine
Uued vestlused määratakse agendile, kellel on parasjagu kõige vähem jooksvaid vestluseid, et kasutada võrdselt kõiki saadaolevaid agente. See strateegia aitab Teil jaotada kõigi saadaolevate agentide vahel tasakaalustatud arvu samaaegseid vestlusi.
Maksimaalne kasutamine
Uued vestlused määratakse agendile, kellel on kõige rohkem jooksvaid vestlusi, et tema kasutamine oleks maksimaalne. Kui agendil pole enam vabasid vestluskohti, suunatakse uus vestluse päring järgmisele saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil maksimeerida vestlusagentide koormust ja lasta teistel agentidel töötada võrguväliste piletite kallal.
Kõne kõigile
Uute vestluste taotlused teavitavad kõiki vestluseks saadaolevaid agente, kuni üks neist selle vastu võtab.
Kui palju maksab veebisaidil reaalajas vestluse rakendamine?
LiveAgent pakub valikut paari tellimuse vahel. Kui Te pole kindel, milline neist Teile sobib, on siin saadaval 14-päevane tasuta prooviperiood.
Reaalajas vestluse kulud võivad erineda sõltuvalt sellest, kui palju agente Teie ettevõttel on. LiveAgent on kompleksne lahendus, seega sisaldab see enamat kui reaalajas vestlust. Lisateavet LiveAgenti reaalajas vestluse hinna kohta leiate siit.
Reaalajas vestluse kulud kuvatakse allpool:
Teadmusbaasi ressursid:
Kas sooviksite reaalajas vestluse tuge oma veebilehel rakendada?
Siin on samm-sammult juhend reaalajas vestluse nupu integreerimiseks a> oma veebisaidile.
Soovite lisateavet?
Lugege artiklit 10 põhjust, miks rakendada reaalajas vestluse nuppu.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!