Mis on reaalajas vestlus?
Reaalajas vestlus, kliendisuhtluse tarkvara oluline komponent, on tarkvaratehnoloogia, mis võimaldab klientidel suhelda klienditeeninduse esindajatega reaalajas. Kliendid saavad helistamise ja meili teel suhtlemise asemel alustada veebisaidi kaudu reaalajas vestlusi, muutes suhtlusprotsessi ajasäästlikumaks.
Reaalajas vestlus on täielikult brauseripõhine ja kasutajad ei pea vestluste alustamiseks laadima alla mõnda tarkvara. Tänapäeva maailmas on veebilehtedele mõeldud reaalajas vestlus iga eduka klienditeenindusstrateegia jaoks hädavajalik. Lisaks aitab WordPressi reaalajas vestluse funktsioon teie veebilehte konkurentide seas esile tõsta.
Miks on reaalajas vestlus klienditeeninduse jaoks oluline?
Reaalajas vestlus on klienditeeninduse jaoks oluline suhtluskanal, sest:
- Kliendid saavad oma küsimustele peaaegu koheseid vastuseid
- Pakub abi reaalajas
- Ei nõua kliendilt mingisuguseid pingutusi
- Kliendid eeldavad, et ettevõtted pakuvad seda
- Võib anda konkurentsieelise
- See on odav lahendus, mis võib parandada müüki, kaasamist ja säilitamist
Milliseid reaalajas vestluse funktsioone pakub LiveAgent?
LiveAgent pakub 15 reaalajas vestluse funktsiooni, mis aitavad teil oma klienditeenindust parandada.
Vestlusnupp
LiveAgent annab teile vabaduse luua oma vestlusnuppe, mille saab paigutada kõikjale oma veebisaidile. Valige nupu asukoht, värvid, animatsioon, hõljutusefekt, mobiilivalikud ja Z-indeks.
Kui te ei soovi nuppu ise luua, saate kasutada mõnda meie vestlusnuppude galeriist ja kohandada seda vastavalt oma maitsele.
Pakume:
- Nurga nuppe
- Mullikujulisi nuppe
- Küljel asuvaid nuppe
- Tekstisiseseid nuppe
- Kohandatud piltidega nuppe
- Kohandatud HTML-iga nuppe
Lisaks oma vestlusnuppude loomisele saate kujundada ka vestluse akent, sealhulgas:
- Tervitussõnumit/peita tervitussõnumit
- Stiili
- Akna suurust
- Peita vestluse uuesti alustamise nupu
- Võimaldada võrguväliste sõnumiste jätmist
- Z-indeksit
- Positsiooni
- Kohandatud CSS-i
Reaalajas vestlus
LiveAgent võimaldab veebisaidi külastajatel vestelda teiega reaalajas. Kui nad klõpsavad teie veebisaidil asuval vestluskastil ja saadavad oma esialgse vestlussõnumi, hakkab LiveAgenti juhtpaneel helisema, teavitades teid vestlust ootavast kasutajast.
Kui veebisaidi külastaja proovib vestelda väljaspool tööaegu, registreeritakse vestlus teie LiveAgenti juhtpaneelil piletina, millele saate hiljem meili teel vastata.
Proaktiivsed vestluste kutsed
Proaktiivsed kutsed on üks vestluse funktsioonidest, mis võimaldab teil hetkel veebisaiti sirvivate klientidega ühendust võtta ja abi pakkuda. Saate paigutada vestluskutsed oma veebisaidi kohandatud URL-idele (nt hinnakujunduse või KKK lehele).
Proaktiivseid kutseid saab kohandada vastavalt oma äranägemise järgi ja seadistada kuvama ka pärast teatud aja möödumist. Näiteks võib ennetav vestluskutse ilmuda, kui kasutaja vaatab teie hinnalehte kauem kui 45 sekundit.
Vestlusnuppude galerii
LiveAgent pakub mitmeid kasutusvalmis vestlusnuppe, mida saab vaadata meie vestlusnuppude galeriist. Valige lihtsalt meelepärane ja manustage see oma veebilehele, et teie kliendid saaksid vestelda teie klienditoe esindajatega.
Vestlusnuppude animatsioonid
Animatsioonid võivad mõjutada seda, kuhu teie veebisaidi külastajad oma tähelepanu suunavad. Lisage oma vestlusnuppudele animatsioone, et köita nende tähelepanu ja suurendada kaasatust.
Vestluse kutsete galerii
Lisaks meie tavalisele veebisaidi vestluskastide galeriile pakub LiveAgent ka proaktiivsete vestlusnuppude galeriid. Valige paljude stiilide ja nuppude positsioonide hulgast või looge oma isiklik, kirjutades oma HTML-koodi.
LiveAgent pakub ennetavaid vestluskutseid järgmistes asukohtades:
- Küljel
- Nurgas
- Keskel
Vestlusakna dokkimine
iveAgent võimaldab kasutajatel saidi sirvimise ajal reaalajas vestluse akent dokkida. Kui vestluse dokimise ajal saabub uus sõnum, saab kasutaja teavituse. Vestlusaknaid saab dokkida saidi vasakule või paremale küljele.
Vestluste ülevaade
LiveAgenti vestluste ülevaade annab teile tervikliku ülevaate kõigist teie veebisaidi külastajatest. See funktsioon näitab teile, kus teie veebisaidi külastajad geograafiliselt asuvad, milliseid teie saidi URL-e nad sirvivad ja kui kaua nad on igal lehel sirvinud.
Vestluse ülevaated võimaldavad teil näha:
- Võrgus olevaid külastajaid (veebisaiti sirvivate külastajate arvu)
- Vestlevaid külastavaid (vestlevate külastajate arvu)
- Külastajaid järjekorras (vestlusi ootavate külastajate arv)
- Saadaolevaid agente (vestluseks saadaolevate agentide arv)
- Iga külastaja geograafilist asukohta (kuvatakse kaardil)
- Külastaja riiki
- Tegelikku veebilehte
- Suunajat
Vestluste ajalugu
LiveAgent võimaldab teil vaadata kõiki eelmisi vestlusi ja kõiki praeguseid vestlusi ühelt ekraanilt. Kui otsite konkreetset vestlust, saate oma otsingut filtreerida siltide, osakondade, kuupäevade, nimede jms järgi.
Veebikülastajad
LiveAgenti veebikülastajad on funktsioon, mis võimaldab teil jälgida saidi sirvijaid. Saate teada oma külastaja IP-aadressi, viitajad, geograafilised asukohad, teie saidi praegused URL-id ja aja, mille nad on veetnud teie saiti sirvides.
Vestluste jaotamine
LiveAgent pakub mitut vestluse jaotamise meetodit. Süsteemi saab seadistada kasutama juhuslikku määramist, eelseadistatud prioriteete, “helista kõigile” režiimi, keskmist kasutust või maksimaalset kasutust.
- Juhuslik määramine: Määrab vestlused saadaolevatele agentidele juhuslikult.
- Eelseadistatud prioriteedid: Vestlused suunatakse agendile, kes ei ole hetkel vestluses või kellel on viimasest vestlusest pikim paus olnud.
- Helista kõigile: Kõiki agente teavitatakse vestlust ootavast kliendist. Märguanne ei lakka helisemast enne, kui keegi vestlusele vastab.
- Keskmine kasutus: Sissetulevad vestlused suunatakse agendile, kellel on kõige vähem aktiivseid vestlusi.
- Maksimaalne kasutus: Sissetulevad vestlused määratakse suurima aktiivsete vestluste arvuga agendile, et hoida kasutus maksimaalsel tasemel.
Reaalajas kirjutamise eelvaade
LiveAgent annab teile reaalajas eelvaate sellest, mida teie kliendid vestlusaknasse sisestavad. Enne kui nad isegi saatmisnupule vajutavad, saate hakata otsima nende tellimusenumbreid, eelmisi oste või eelmisi pileteid, et pakkuda veelgi kiiremat klienditeenindust.
Vestlusesse manustatud jälgimine
LiveAgent võimaldab jälgida vestlusseansside sündmusi Google Analyticsis reaalajas. Teil on võimalik jälgida:
- Vestluse algust
- Vestluse lõppu
- Kõiki agendi sõnumeid
- Kõiki kliendi sõnumeid
Maksimaalne järjekorra pikkus
LiveAgent pakub lahendust olukordadeks, kus teiega vestlemiseks on järjekorras liiga palju inimesi. Kui määrate oma järjekorra maksimaalse pikkuse, saab teie reaalajas vestluse nupp automaatselt muuta oma oleku võrguväliseks või peita selle teie veebisaidilt täielikult. Kui järjekord on taas limiidi piirides, kuvatakse vestluskast automaatselt.
Sisevestlus
LiveAgent pakub teie agentidele sisevestluste tööriista. Tööriist võimaldab neil omavahel vestelda, ilma et nad peaksid väljuma LiveAgenti juhtpaneelilt ja kasutamata kolmandate osapoolte rakendusi. Vestlus on varustatud failijagamise võimalustega ja võimaldab kasutajatel saata üksteisele pileti ID-sid, mis on manustatud klikitavate linkidena.
Agentidel võib olla korraga avatud mitu sisevestlust.
Reaalajas vestluse külastaja praegune URL
LiveAgent võimaldab teil näha, milliseid veebilehti veebisaidi külastajad teie saidil sirvivad. Iga kord, kui külastaja avab teie veebisaidil erineva lehe, teavitatakse teid sellest.
Täiendavad vestlusfunktsioonid, mismuudavad klienditoe pakkumise käkiteoks
Universaalne postkast
Meie universaalne postkast muudab multitegumtöö lihtsaks. Kui ootate uut vestlusele uut vastust, saate keskenduda piletitele teistest kanalitest otse oma tsentraliseeritud postkastist.
Hübriidpiletite voog
Hübriidpiletite voog võimaldab teil jälgida oma kliendi kontakti/probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse piletilõimesse. Kui klient viitab varasemale vestlusele, mida ta on pidanud teise agendiga, saate seda hõlpsasti hübriidpileti lõimest otsida.
CRM
LiveAgent pakub sisseehitatud CRM-i otse teie universaalses postkastis. Kui vestlete kliendiga reaalajas, saate vaadata tema teavet, varasemaid pileteid, oste ja muud lisateavet, mille olete kogunud ja salvestanud.
CRM-i teavet saab redigeerida ja värskendada reaalajas.
Sildid
Sildid võimaldavad teil varasemaid pileteid kiiremini otsida. Kui klient viitab varasemale reaalajas vestlusele oma tellimuse täiendamise kohta, saate hõlpsalt otsida vestluse ärakirja, filtreerides otsingut sildiga „uuendus”.
Valmiskirjutatud vastused
Valmiskirjutatud vastused võimaldavad teil vastata korduma kippuvatele küsimustele vaid hetkega. Agentidel on võimalus KKK-dele üldisi vastuseid luua ja need salvestada. Kui klient esitab üldise küsimuse, saavad agendid vastata ühe klõpsuga (klõpsates salvestatud vastusel).
Kolmanda osapoole integratsioonid
LiveAgent integreerub enam kui 40 kolmanda osapoole rakendusega, sealhulgas MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply ja palju muud. Integreerides igapäevaselt kasutatavad rakendused LiveAgentiga, pääsete neile hõlpsasti juurde ja saate juhtida rakendustes tehtavaid toiminguid.
Näiteks kui soovite lisada PipeDrive’i uue tehingu, saate seda teha oma kliendiga reaalajas vesteldes. Peate lihtsalt avama nende kontaktikaardi LiveAgentis ja klõpsama PipeDrive ikoonil, mis võimaldab teil lisada uusi tehinguid või muuta olemasolevaid tehinguväärtusi.
Igapäevaselt kasutatavate rakenduste integreerimine LiveAgentiga säästab teie aega – mõelge vähem klõpsamisele, vähem sisselogimisele, vähematele vahekaartidele.
Reaalajas vestluse eeliste kokkuvõte
Vestluskasti olemasolu veebisaidil suurendab klientide rahulolu, mis omakorda parandab müüki ja püsivust. Lisaks aitab veebilehe vestlus:
Vähendada piletite mahtu
Kui annate oma klientidele võimaluse koheselt klienditeenindusega ühendust võtta, vähendate tõhusalt sissetulevate piletite hulka. Reaalajas vestlused lahendatakse üldiselt kiiremini kui telefonikõned ja e-kirjad ning seega väldite oma klienditoe osakonna piletitega üleujutamist ja ülekoormamist.
Vähendab kliendi pingutusi
Kliendid eeldavad teie veebilehelt reaalajas vestlust. Pakkuge seda ja vähendage nende tehtavaid pingutusi teiega ühenduse loomisel. Reaalajas vestluse nupu paigutamine oma veebisaidile on lihtsaim viis. Miks? Tavaliselt otsivad kliendid oma küsimustele vastuseid teie veebisaidilt ja kui nad neid ei leia, pöörduvad nad reaalajas vestluse poole.
Sellisena on see väikseima pingutusega variant. Kui klient peaks teie kontaktteabe leidmiseks edasi otsima, avama oma meili, saatma selle ja ootama vastust, võib ta kergesti pettuda.
Suurendab kaasatust ja müüki
Reaalajas vestluse tarkvara kasutamine võib parandada klientide kaasamist ja müüki. Kasutades proaktiivset reaalajas vestluse tarkvara ja paigutades vestluskutsed oma saidi strateegilistesse kohtadesse, saate hõlpsasti suhelda klientidega, teha pakkumisi, aidata ja teha isegi üles- ja ristmüüki.
Kas teadsite, et kliendid, kes suhtlevad ettevõttega veebilehe vestluse kaudu, kulutavad suurema tõenäosusega rohkem ja sooritavad korduvaid oste?
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and most efficient live chat solution on the market. Our free 30-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.
Reaalajas vestlus kinnisvarasektorile
Reaalajas vestluse tarkvara aitab kinnisvaramaakleritel täiustada klientiteenindust, luua uusi kontakte ja suurendada konversioonimäära.