Märgid loovad lõbusa ja kaasahaarava töökoha. Märkidega tõuseb kontori tootlikkus loomulikult. Inimestele meeldib premeerivate märkide kogumine ja hoidmine ning nad püüavad negatiivsed võimalikult kiiresti maha raputada. Preemiad ja märgid on osa Mängustamise funktsionaalsusest.
Klienditoe juhtidel on lihtne ja kiire viis näha, kes annab parimaid tulemusi, reageerib kõige rohkem klientidele, müüb kõige rohkem tooteid ja kes laiskleb pikaajalise tegevusetusega.
Näide
LiveAgent määrab märgi „Speedy Gonzales” toe esindajale, kellel on kõige lühem reageerimisaeg.
Märkide näited
Vaikimisi märkide tüübid (saate iga märki kohandada):
- Liikluskorraldaja – Te edastate kõige rohkem Pileteid. (Hinnatakse iga päev ja määratakse Agendile, kes on viimase 7 päeva jooksul kõige rohkem pileteid edastanud.)
- Siesta – Sinu paus on kõige pikem. Naudite oma siestat väga. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes veetis viimase 7 päeva jooksul kõige pikemalt pausil.)
- Ilma põhjuseta mässaja – Teil on kõige negatiivsemad hinnangud. Vaadake oma vastused uuesti läbi. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes on viimase 7 päeva jooksul kõige rohkem noomitusi saanud.)
- Inspektor – Loete oma piletid põhjalikult läbi. Teie keskmine piletite vaatamise aeg on kõige pikem. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kelle keskmine piletite avatuna hoidmise aeg oli eelmisest päevast pikim).
- Speedy Gonzales – Teie reaktsioon helisevatele vestlustele on kõige kiirem. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kelle keskmine reageerimisaeg helisevatele vestlustele oli eelmisel päeval kiireim).
- Premeeritud – Olete enim premeeritud agent. Kliendid armastavad Teid. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes sai viimase 7 päeva jooksul kõige rohkem preemiaid).
- Kohv – Teete kõige rohkem pause. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes oli viimase 7 päeva jooksul kõige rohkem pause teinud).
- Romaanikirjanik – Kirjutasite eilse pikima vastuse. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes kirjutas eelmisel päeval pikima vastuse).
- Sildistaja – Määrasite kõige rohkem silte piletitele. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes märkis viimase 7 päeva jooksul kõige rohkem pileteid).
- Neliksiir – See Neliksiiri märk ilmub väga harva ja toob teile õnne. Selle märgi omamise ajal esitavad kliendid Teile ainult lihtsaid küsimusi 🙂 (Hinnatakse juhuslikult ja määratakse juhuslikult ühele võrgus olevale agendile.)
- Ekspress – Avate ja sulgete pileteid ekspress kiirusega. Teie keskmine piletivaatamise aeg on lühim. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kelle keskmine piletite avatuna hoidmise aeg oli eelmisel päeval lühim.)
- Töökas – Tehke paus. Olete veetnud enamiku ajast võrgus. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes oli viimase 7 päeva jooksul enamiku ajast võrgus.)
- Jutukas – Tegite eile pikima vestluse. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kellel oli eelmisel päeval kõige rohkem sõnumeid sisaldav vestlus.)
- Puhastaja – Lahendate/kustutate enamiku piletitest. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes lahendas või sulges viimase 7 päeva jooksul enamiku pileteid.)
- Jutukas – Tegite eile pikima kõne. (Hinnatakse iga päev ja määratakse agendile, kes tegi eelmisel päeval pikima kõne.)
Märkide edetabel
Agendid näevad üksteise märke ja võistlevad üksteisega.
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.