Mis on automatiseerimise reeglid?
Automatiseerimise reeglid on süsteemi toimingud, mis täidetakse automaatselt eelnevalt määratletud tingimuste täitumisel. Neid kasutatakse kõige sagedamini piletite edastamiseks teatud osakondadele, siltide lisamiseks, piletite märkimiseks rämpspostiks või piletite lahendamiseks. Automatiseerimise reeglid on üldiselt saadaval kõigis täiustatud klienditoe tarkvarades ja need saavad olla tegevuste, aja või SLA-põhised.
Kuidas töötavad automatiseerimise reelgid?
Automatiseerimise reegleid sisaldavad süsteemid teevad perioodilisi taustakontrolle. Kui süsteem leiab, et teatava reegli tingimused on täidetud, teostatakse seda reeglit automaatselt.
Miks on automaatsed reeglid olulised?
Automatiseerimise reeglid on äärmiselt kasulikud igale ettevõttele, millel on kõrge piletite maht. Reeglid suudavad lühikese aja jooksul täita rutiinseid ja korduvaid ülesandeid. Automatiseerimise reeglite peamised eelised on järgmised:
- Parem tõhusus/agendi töökorraldus
- Lühenenud vastamise aeg
- Vähem ruumi inimlikele vigadele
- Vähenenud kulud klienditoele ja säästetud aeg.
Milliseid automatiseerimise reegleid on LiveAgentis?
Toimingureeglid
Toimingureeglid on põhilised tegevuse käivitamise reeglid. LiveAgent’i kasutajad saavad seadistada käivitaja ja toimingu ning kui vallandaja tingimused on täidetud, käivitatakse tegevus. Näiteks saate luua reegli, mis määrab automaatselt kõik sõnu “arveldamine” või “makse” sisalduvaid pileteid arveldusosakonnale.
Ajareeglid
Ajareeglid on ajaliselt sõltuvad ja seega täidetakse neid ainult siis, kui reegli ajalised tingimused on täidetud. Näiteks saate seadistada reegli, mis paneb süsteemi automaatselt klienti jälgima, kui ta ei ole teie sõnumile teatud aja jooksul (näiteks 48 tundi) vastanud.
SLA reeglid
SLA reegleid saab kohaldada ainult SLA seadistusele ja need on seotud SLA tasemetega. SLA-reeglel on näiteks pileti SLA-taseme muutmine või teiste reeglite täitmise peatamine.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Mida saab LiveAgent’is automatiseerimise reeglitega teha?
Reegleid võib kohaldada, kui:
- Pilet luuakse e-kirjast
- Luuakse pilet
- Pileti staatus muutub
- Pilet edastatakse
- Lisatakse offline sõnumite grupp
- Agent saab hinnangu
- Pileti sildid muutuvad
Tingimused, mida saab kohaldada reeglitele
- Teema
- Kellelt
- Koopia
- Pimekoopia
- Kellele
- Sisu
- Pileti staatus
- Pileti loomine (kuupäev)
- Pilet muudetud (kuupäev)
- Pilet kustutatud
- Pileti algusele viitav URL
- Pileti prioriteet
- Viimane sõnum
- Määratud agendi staatus
- Kohandatud väli
- Pileti osakond
- Pilet määratud
- Kliendirühm
- Loodud kutsest
- Pileti sildid
Toimingud, mida saab teostada reeglitega
- Pileti edastamine
- Pileti lahendamine
- Pileti kustutamine
- Pileti prioriteetsuse muutmine
- SLA-taseme muutmine
- Spam’iks märkimine
- Mittespam’iks märkimine
- Pileti puhastamine
- Vastuse saatmine
- Pileti teema muutmine
- URL’i kutsumine
- Sildi lisamine
- Sildi kustutamine
- Meili saatmine (kellele)
- Teiste reeglite peatamine
- HTTP taotlemine
Millised on automatiseerimise reeglid praktikas?
Kui piletile rakendatakse reeglit, kuvatakse muudatus pileti üksikasjalikus vaates (et tagada selge vastutus pileti käsitlemise eest.) Nii administraatorid kui ka agendid näevad aktiivsete reeglitega tehtud muudatusi piletis.
Kuidas seadistada reeglid LiveAgenti’s
- Logige LiveAgent’isse
- Klõpsake Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal).
- Klõpsake Automatiseerimine.
- Klõpsake Reeglid, Ajareeglid, or SLA (sõltuvalt sellest, millist tüüpi reeglit soovite luua). Selles seadistamise juhendis jätkame nii, nagu oleksite valinud Reeglid.
- Klõpsake Loo.
- Märgistage märkeruut Staatus aktiivne.
- Looge nimi reegli jaoks.
- Võite jätta märkuste osa tühjaks või kirjeldada reeglit üksikasjalikumalt. See väli on ette nähtud teie mugavuse jaoks.
- Valige muutuja.
- Klõpsake Lisa tingimusgrupp.
- Valige tingimused vastavalt oma soovile.
- Valige tegevusväljad vastavalt oma soovile.
- Klõpsake Salvesta.
Automaatsete reeglite eelised
Vähem ruumi inimlikele vigadele
Automaatika on täpne – inimesed ei ole. Kõrvaldage kõik vead, mis võivad teile maksma minna klientide, tulu või maine, jättes inimsekkumise välja. Mida täpsem on teie tugiteenus, seda rahulolevamad on teie kliendid.
Suurenenud kliendirahulolu
Rahulolevad kliendid on iga ettevõtte alustala – nad mõjutavad soovitusi, veebiarvustusi, suusõnalisi teateid ja müüki. Seega peaks iga ettevõte püüdma hoida oma kliente rahulolevate suurepärase teeninduse, kiire reageerimise ja personaalse lähenemisega.
Automatiseerimise reeglid säästavad aega ja raha
Kas te kujutate ette, et peate iga vastamata piletit käsitsi menetlema? See ei oleks mitte ainult äärmiselt aeganõudev ülesanne, vaid ka väga kallis ja stressirohke. Õnneks suudab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent, rakendada lugematul hulgal automatiseerimise reegleid, mis säästavad teie agentide aega tohutult. Jätke logistika meie hooleks, et teie agendid saaksid keskenduda olulisele – kliendisuhete kasvatamisele.
Teadmusbaasi ressursid
Automatiseerimise reeglite kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmusbaasi ressursse:
- Lugege rohkem reeglite kohta
- Reeglite kasutamine kohandatud Slacki teadete jaoks
- Automaatsete vastuste saatmine kliendile pärast pileti loomist
Valmis automatiseerimise reeglite loomiseks?
Avastage meie 14-päevase tasuta prooviperioodi abil lõputuid võimalusi automatiseerimiseks. Krediitkaarti ei ole vaja. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna.
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!