Mis on sildid?
Silte saab defineerida, kui küljesolevaid märgistusi, mis toetavad kasutajatoe sedeleid. Neid kasutatakse peamiselt, et organiseerida ja kategoriseerida sedeleid, kuid need võivad anda ülevaate sedeli sisust. Üldiselt peetakse silte üheks kasutajatoe tarkvara põhilisteks funktsioonideks, sest need aitavad teil eristada klientide segmente ja toe teemasid kiirel ja lihtsal moel.
Siltide tüübid
Näide #1
Saate üles seada automatiseerimise reegli, mis määrab ükskõik millisele sedelile, mis sisaldab sõnu “arveldamine” ja “hinnad”, automaatselt “müügi” või “eelmüügi” sildi.
Näide #2
Saate määrata sildi “Twitter” igale Twitter`ist saabuvale sedelile, nii muutub selle üles leidmine kasutajatoest palju lihtsamaks. Alternatiivina saate luua sildi “kiire”, mis aitab teil filtreerida kiireloomulisi Twitter`i sedeleid.
Näide #3
Süsteem suudab automaatselt määrata osakonna sildid nagu näiteks “turundus” või “IT tugi” tuginedes osakonnale, millele sedel on määratud. Sedelite määramine sellisel moel näitab selgelt, kes vastutab iga sedeli lahendamise eest.
Kuidas saate silte kasutada?
LiveAgent`i kasutajana, saate:
- Lisada sildid manuaalselt/automaatselt, kasutada neid kohandatud töövoogude loomiseks.
- Filtreerida sedeleid siltide alusel.
- Organiseerida oma kasutajatoe sedelid.
- Kasutada silte oma automatiseerimise reeglites (Reeglid, SLA Reeglid, Ajareeglid).
- Sügavama arusaamise saavutamiseks sellest, millist tüüpi probleeme agendid igapäevaselt lahendavad, saate luua sedelite raporteid.
- Lisada ühele sedelile mitu silti.
Kuidas siltide kasutamisest kasu saada?
Sildid võivad teie kasutajatoe muuta palju organiseeritumaks ning selgemaks. Hästi organiseeritud kasutajatugi on teile mitmel moel kasulik, peamiselt sellepärast, et see parandab agentide efektiivsust, mis omakorda parandab klientidele vastamise aega, klienditeeninduse kvaliteeti, kliendirahulolu, müüki ja MRR-i (igakuiseid korduvaid tulusid).
Paranenud agentide efektiivsus ja produktiivsus
Siltide lisamine tagab, et teie agendid leiavad need kiiresti üles. See tõstab agentide efektiivsust ja produktiivsust ja võimaldab keskenduda sedelite lahendamisele ilma, et tuleks raisata aega nende otsimise peale.
Paranenud vastamise ajad ja klienditeenindus
Mida vähem aega agendid peavad kulutama mõtlemise peale, milliseid sedeleid nad peavad lahendama ning kust neid leida, seda kiiremini saavad nad ootel olevatele vastata. See parandab vastamise aegasid ja klienditeeninduse kvaliteeti, mis mõjutab kliendi rahulolu ja lojaalsust.
Paranenud kliendirahulolu, lojaalsus ja müük
Mida paremat teenust te pakute, seda õnnelikumad on teie kliendid. Kui pakute neile jätkusuutlikult esmaklassilist teenust, pole neil kurtmiseks põhjust. Nad tulevad jälle tagasi ja neist saavad teie ettevõtte lojaalsed kliendid. See parandab teie müüke ja MRR-i, sest eluaegsete klientide väärtus kasvab lojaalsusega.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Kuidas LiveAgent`is silte luua?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoonil navigatsiooniribal)
- Klikkige Automatiseerimine.
- Klikkige Sildid.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
- Nimetage oma silt.
- Valige teksti ja tausta värv.
- Valige, kas soovite, et sedel oleks avalik või privaatne.
- Loomiseks klikkige.
- Klikkige Sedelid, mis asub vasakul navigatsiooniribal.
- Valige oma sedel.
- Klikkige paigalda silt nupul.
- Valige silt, mida soovite lisada.
- Sildi eemaldamiseks lihtsalt klikkige väikesel X, mis asub sildi üleval paremal nurgas.
Kuidas luua automaatset reeglit, mis lisab sedelitele automaatselt silte.
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoonil navigatsiooniribal)
- Klikkige Automatiseerimine.
- Klikkige Reeglid.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
- Tehke linnuke Aktiivse Staatuse kasti.
- Nimetage oma reegel.
- Võite jätta märkustelahtri tühjaks või kirjeldada, mida reegel täpsemalt teeb.
- Valige rakenda, kui sedel luuakse.
- Klikkige Lisa tingimus gruppi.
- Valige kui sedeli allikas on Instagram, Twitter ja Facebook.
- Valige teosta tegevus, lisa silt.
- Valige sotsiaalmeedia silt.
- Klikkige Salvesta.
Sildi raportite loomine.
Kui soovite saada ülevaadet sellest, millist tüüpi sedelitele teie agendid kõige enam aega kulutavad, saate seda vaadata lähemalt meie sildi raporti funktsiooniga.
Genereerige sildi raporteid päeva, nädala, kuu, aasta või spetsiifilise ajavahemiku kohta. Individuaalseid sisestusi saate sorteerida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi alusel. Kõiksildi raportid saab importida CSV faili, et muuta nende jagamine juhtkonnaga lihtsaks.
Millist tüüpi sildi raporteid saate LiveAgent`is luua?
Saate genereerida sedeli raporteid mitmetes formaatides, sealhulgas:
- Piirkonna diagramm
- Joondiagramm
- Tulpdiagrammid
- Sektordiagrammid
Sildi raporti võimalused (tulbad):
- Silt
- Vastus
- Uus vastus keskm. aeg
- Vastuse avamine keskm.aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlusele vastamise keskm.aeg
- Vestluse keskm.aeg
- Pole reastatud
- Pole reastatud %
- Preemiad
- Preemiad %
- Noomitused
- Noomitused %
- Saabuvad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Märkused
- Loodud sedelid
- Lahendatud sedelid
Sildi raportite API-ga kasutamine
Minge järgnevale lingile, et saada LiveAgent REST API ja kõne väärtuse kohta sildi raportitest rohkem teada.
Sildi kohandamine
Sildi loomisel saate kohandada selle:
- Nime
- Teksti värvi
- Tausta värvi
Neid kohandusi saate teha mistahes ajal, seega kui soovite redigeerida sedeli nime või värvi, saate seda teha.
Kuidas silte kohandada?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoon navigatsiooniribal)
- Klikkige Automatiseerimine.
- Klikkige Sildid.
- Valige silt ja klikkige Redigeeri.
- Muutke tausta värvi, nime või teksti värvi vastavalt enda soovile.
- Klikkige Salvesta.
Teadmistebaasi ressursid
Selleks, et siltide kohta rohkem teada saada tutvuge meie teadmistebaasiga.
Olete valmis kohandatud silte looma?
Organiseerige oma kasutajatugi alates tänasest kohandatu siltidega. Vähendage oma töökoormust jättes selle töö meile, et saaksite keskenduda klientide teenindamisele. Automatiseeritud siltidega ülesannetega on see lihtne. Proovige seda täna koos meie tasuta 30-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti ei nõuta. Ei mingeid siduvaid kohustusi.
Looking for a way to organize and prioritize your customer support tickets?
With LiveAgent's Tags, you can easily label, categorize, and filter support tickets based on specific keywords or criteria to quickly locate and address high-priority tickets or issues.
Avastage, kuidas LiveAgent'i sedeliväljad aitavad luua piiramatuid kohandatud välju, nagu tellimuse ID või GDPR nõusolek, et parandada ja personaliseerida kliendituge. Lihtne ülevaade sedeliväljadest võimaldab kiiremat ja asjatundlikumat teenust. Alustage tasuta prooviperioodiga täna, et kogeda süsteemi efektiivsust ja suurepärast funktsionaalsust.
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!