Teenusetaseme leping (Service-Level-Agreement) on kokkulepe, mille eesmärk on luua Agentidele (toe esindajad) reeglid piletitele vastamise eesmärkide täitmiseks.
Teenuse tasemel põhineva abi pakkumine tagab, et pakute kvantifitseeritud ja arvestatavat teenust. Samuti annab see probleemide ilmnemisel selgema ülevaate.
logiaruanne
LiveAgent pakub konkreetse ajavahemiku ja osakonna täidetud ja vastamata SLA-de logi. Üksikuid kirjeid saab sortida taotleja, pileti ID, SLA algusaja, osakonna, agendi, tähtaja, suletud ja SLA järelejäänud/tähtaja järgi. SLA-logi saab eksportida CSV-faili.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.