Sildid on lihtsalt sõnad või fraasid, mida saate kasutada selleks, et lisada Sedelitele rohkem varjundeid. Sildid pakuvad piiramatuid, paindlikke võimalusi, et hallata oma toe töövoogu.
Näide
Võite soovida sildistada kõik nõudmised, mis on tegelikult müügipäringud, Siltidega nagu “müügid” või “müügieelne”.
Siltide kasutamise võimalused:
- Lisage Sedelitele Sildid, käsitsi või automaatselt ja kasutage Silte, et luua nendega kohandatud töövoogusid.
- Sirvige sedeleid sildi alusel.
- Kasutage Silte oma ettevõtte Reeglites (Reeglid, SLA Reeglid, Aja Reeglid), et luua kohandatud töövoogusid.
- Vaadete ja aruannete loomine siltide abil.
Märkus:
Ühele Sedelile saab lisada mitu Silti.
Võimalike kohanduste nimekiri:
Luues Sildi saate seda kohandada nii nagu teile meeldib.
- Nime
- Teksti värv
- Tausta värv
Sedelile siltide lisamine
Teil võib tekkida soov Sildistada kõik Sedelid, mis on tegelikult müügipäringud Siltidega nagu “müük” ja “müügieelne”.
Sedelite filtreerimine siltide alusel
Teil võib näiteks tekkida soov filtreerida Sedelid, mis on tegelikult kiireloomulised ja müügieelsed päringud Siltidega nagu “kiire” või “müügieelne”.
Sedeli raport
LiveAgent pakub raportit kõigist sedelitele lisatud Siltidest teatud aja jooksul. Individuaalseid kirjeid saab sorteerida ajavahemiku, osakonna, kanali ja Agendi alusel. Sildi raporteid on võimalik CSV faili eksportida.
Sildi raport saab kuvada teie andmed nendes tabelitüüpides:
Sildi raporti võimalused (tulbad):
- Silt
- Vastus
- Uus vastus keskm. aeg
- Vastuse avamine keskm.aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlusele vastamise keskm.aeg
- Vestluse keskm.aeg
- Pole reastatud
- Pole reastatud %
- Preemiad
- Preemiad %
- Noomitused
- Noomitused %
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Märkused
- Loodud sedelid
- Lahendatud sedelid
Kasutage sedeli raporteid API-ga
Kasutage LiveAgent REST API-t, et Sildi raportite väärtusi määrata.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.