Klienditoe piletisüsteeme on igasuguse kuju ja suurusega. See artikkel on põhjalik juhend LiveAgenti piletisüsteemi keerukuste mõistmiseks. Uurime põhifunktsioone, mis muudavad piletisüsteemi tarkvara teie klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks.
Olenemata sellest, kas olete kogenud professionaal või uudishimulik algaja, annab see artikkel väärtuslikku teavet LiveAgenti piletisüsteemi lahenduse ja funktsioonide kohta, mis avaldavad teie ettevõttele positiivset mõju.
Kuidas toimib piletisüsteemi tarkvara LiveAgentis?
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara on loodud teie klienditeeninduse toimingute tõhususe maksimeerimiseks, koondades kõik teie suhtluskanalid ühte lihtsasse liidesesse.
Võite registreeruda 30-päevasele tasuta prooviperioodile või valida ühe meie tellimustest.
Kui olete oma konto registreerinud, juhendatakse teid läbi kõikehõlmava, kuid juurdepääsetava seadistamisprotsessi. See juhend õpetab teile, kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nuppu, ühendada oma meilikonto, seadistada kliendiportaali ja integreerida oma sotsiaalmeedia platvormid. Kui kõik on kasutusvalmis, võite hakata vastama klientide päringutele, mis nüüd LiveAgenti süsteemis piletite kategooriasse liigitatakse.
Allolevast funktsioonide jaotisest leiate üksikasjaliku kirjelduse kõigi LiveAgenti piletisüsteemi platvormi pakutavatest funktsioonidest.
Olulised piletisüsteemi funktsioonid teie ettevõttele
Vaatame kõiki funktsioone, mida LiveAgenti piletisüsteem teie klienditoe vestluste sujuvamaks muutmiseks pakub.
Järgmised on olulised funktsioonid, mis pakuvad piletsüsteemi tarkvarana tõhusaks klienditeeninduseks vajalikke kellasid ja vilesid.
Piletisüsteem
Kui klient võtab ühendust teie ettevõttega, genereeritakse pilet, mis toimib teie kliendi teabe tervikliku ülevaatena. Piletite kasutamine annab klienditeeninduse esindajatele võimaluse probleemide kiiresti tuvastada ja lahendada. Pileti staatus, milleks on “Uus”, “Vastatud”, “Edasilükatud” või “Avatud”, pakub teie meeskonnale selget tegevuskava, edendades organiseeritust ja proaktiivset teenust. LiveAgenti süsteemis säilitavad lahendamata piletid oma oleku kui “Uus”. See süstemaatiline lähenemisviis tagab tõhusa ja efektiivse klienditeeninduse.
Selle funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege artiklit LiveAgent – Piletisüsteem.
Universaalne postkast
LiveAgenti universaalse postkasti funktsioon on universaalne lahendus kõigi kliendisuhtluste haldamiseks. See on ühtne liides, mis koondab klientide päringuid erinevatest kanalitest, nagu e-post, reaalajas vestluses, telefonikõned, foorumid, tagasiside ja sotsiaalmeedia. Jagatud postkast võimaldab teie agentidel reageerida kõigile kliendipäringutele ühest kohast, suurendades tõhusust ja tootlikkust.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Universaalne postkast.
Hübriidpiletitevoog
Klienditeeninduses on üsna tavaline, et kliendid vahetavad suhtluskanaleid või võtavad hiljem uuesti ühendust. Meie uuenduslik hübriidpiletivoog tagab sujuva suhtluse, sõltumata kasutatavast platvormist. Kui klient otsustab kanaleid vahetada, lisatakse nende päring samasse algsesse piletisse. See mitte ainult ei kiirenda reageerimisaegu, vaid suurendab ka tõhusust, tagades sujuva ja järjepideva klienditeeninduse kogemuse.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Hübriidpiletivoog.
Sisemised piletid / Agentide märkmed
Sisemised piletid, mis on mõeldud ainult teie meeskonnale ja klientidele nähtamatud, koosnevad teie töötajate päringutest. Töövoo rakendamine, mis julgustab töötajaid neid piletisiseseid päringuid kasutama, võimaldab tsentraliseeritud ja tõhusat probleemide haldamist. Lisaks toimivad sisemised piletid agentide platvormina klientide piletitele märkmete lisamiseks, pakkudes järgmise juhtumikäsitlejale väärtuslikku konteksti. Kui pilet on vaja edastada, saab järgmisele agendile lisada märkuse, muutes nii protsessi sujuvamaks ja vähendades klientide pettumust ja meelehärmi.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Sisemised piletid.
Piletite liitmine
Kas olete kunagi tegelenud sama kliendi mitme päringuga sarnasel teemal? Piletite liitmise funktsioon võimaldab teil need päringud konsolideerida üheks piletiks. See on eriti kasulik ühe kasutaja samade klienditoe päringutega tegelemisel. Piletite ühendamisega saate vältida segadust ja parandada oma meeskonna tootlikkust.
Lisateabe saamiseks lugege jaotist LiveAgent – Piletite liitmine.
Piletite poolitamine
Kui klient esitab ühes piletis mitu probleemi, võimaldab meie süsteem tõhusamaks lahendamiseks probleemid sujuvalt väiksemateks osadeks jagada. Vajutage “Poolita”, et luua algse pileti duplikaat koos uue viitenumbriga. See uus pilet funktsioneerib nagu iga teinegi, pakkudes kõiki tavalisi funktsioone. Nii saab iga probleemi lahendada kõige sobivam osakond, tagades et klient saab parima võimaliku teenuse.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake artiklit Liveagent – Piletite poolitamine.
Automaatne piletite jaotamine
See võimas funktsioon muudab klienditeeninduse sujuvamaks, määrates agentidele piletid ja tuginedes eelnevalt määratletud reeglitele, näiteks kordamööda süsteem, kõikidele helistamise meetod, juhuslik määramine või maksimaalne ärakasutamine. See nutikas funktsioon võimaldab teil kontrollida kõigi agentide igapäevast piletite koormust, tagades kiire reageerimise kõigile kliendipäringutele. Töökoormust ühtlaselt jaotades ei suurenda te mitte ainult agentide moraali, vaid suurendate ka klientide rahulolu
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Automaatne piletite jaotamine.
Automatiseerimisreeglid
Automatiseerimisreeglid on dünaamilised süsteemi toimingud, mis teostatakse konkreetsete tingimuste täitmisel. Need on keeruka klienditoe tarkvara põhifunktsioon, mida sageli kasutatakse selliste ülesannete jaoks nagu piletite edastamine, siltide lisamine, rämpsposti tuvastamine või piletitelahendamine. Neid reegleid saab käivitada toimingute, aja- või teenustasemelepete (SLA-de) abil. Selle funktsiooniga muudate sujuvamaks ja täiustate oma agentide töövoogu, tagades nende toimingute tõhususe ja efektiivsuse.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Automatiseerimisreeglid.
Ajareeglid
Ajareeglid on dünaamilised automatiseerimisvahendid mis töötavad pigem ajatingimuste kui konkreetsete toimingute põhjal. Nii kliendid kui ka esindajad saavad kasutada ajareegleid. Tõhusa kasutamise korral saavad nad märkimisväärselt parandada kliendikogemusi. Näiteks saate automaatselt tähtsustada üle 24 tunni vanuseid pileteid. See tagab, et kliendipäringud saavad viivitamatult lahendatud, aidates agente nende töökoormuse haldamisel.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake Liveagent – Ajareeglid.
Nupp “Lahendada”
Nupp “Lahendada” annab agentidele märku kõrge prioriteediga piletitest, mis nõuavad viivitamatut tähelepanu. See prioriseerib pileteid ooteaja ja järjekorra positsiooni põhjal, tagades et klientide päringud ei jää märkamatuks. Funktsioon on eriti kasulik piletite jaoks, mis on jäänud pikema aja jooksul vastuseta või mis on seotud teenustaseme lepingutega (SLA). Nii ei jää oluliste klientide kõrge prioriteediga piletid pikaks ajaks vastuseta.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake LiveAgent – Nupp “Lahendada”.
Teenustaseme leping
Teenusetaseme leping (SLA) on teenusepakkuja ja kliendi vaheline ülioluline leping, mis kirjeldab teenuse standardit, mida klient peaks järjepidevalt saama. Klienditoes sätestab SLA tavaliselt aja, mille jooksul teenusepakkuja peab kliendi teenusepäringule vastama. SLA-d aitavad tagada, et teie esindajad võtavad arvesse kõiki klientide päringuid. LiveAgentis saab SLA-sid kohandada vastavalt teie ettevõtte spetsiifilistele vajadustele, mis võimaldab teil saavutada oma klienditeeninduse eesmärgid.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake jaotist LiveAgent – Teenustaseme lepingud.
Veebipõhine piletite ajalugu (URL)
Täiustage oma klienditeeninduse kogemust, lisades oma meilidele URL-i lingi, mis suunab kliendid nende veebipõhise piletite ajaloo juurde. See funktsioon lihtsustab juurdepääsu protsessi varasemate piletite andmetele. Lisaks annab see teie agentidele võimaluse kiiresti hankida ja hinnata eelnevate suhtluste olulisi üksikasju. Nii te mitte ainult ei suurenda tõhusust, vaid tagate ka sujuva klienditeeninduse teekonna.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Veebipõhine piletite ajalugu (URL).
Järgmine oluliste funktsioonide komplekt keskendub LiveAgenti süsteemi klienditoe agentidele ja nende tootlikkusele.
Agendid
Klienditoe tugisambaks on klienditoe esindajad, kes pakuvad olulist tehnilist abi ja vastavad klientide päringutele. Nad on klienditeenindustarkvara peamised kasutajad, kuid administraatoril ja omanikul on rohkem võimalusi tarkvara funktsioonide kasutamiseks. LiveAgenti erinevad rollid tagavad, et teie tarkvara töötab alati parimal viisil, vähendades nii vigade võimalust. See funktsioon võimaldab teil sujuvalt hallata ja lisada uusi agente, säilitades organiseeritud süsteemi.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Agendid.
Agentide hindamine
LiveAgenti agentide hindamise funktsioon võimaldab teie klientidel hinnata teie klienditeenindajate tegevust. See tööriist annab väärtuslikku teavet teie agentide tõhususe kohta ja võib olla motiveeriv vahend enese täiendamiseks. Võimaldades klientidel oma suhtlust hinnata, saate tuvastada oma klienditeeninduses kõik positiivsed või negatiivsed suundumused ja võtta asjakohaseid meetmeid. See funktsioon ei seisne mitte ainult ebapiisava klienditoe ärahoidmises, vaid ka erakordse teenuse tunnustamises ja premeerimises.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Agentide edetabel.
Agentide kokkupõrke tuvastus
Agendi kokkupõrke tuvastamise funktsioon takistab mitmel agendil samaaegselt sama piletiga töötamist, säilitades seeläbi kõrge professionaalsuse taseme. See võimaldab teil jälgida, milline agent on konkreetset kliendipäringut või piletit vaadanud või sellele vastanud. See mitte ainult ei suurenda tõhusust, vaid tagab ka teie ettevõtte klienditeeninduse tipptaseme.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – agentide kokkupõrke tuvastus.
Auditilogi
Põhimõtteliselt on LiveAgenti auditilogi teie klienditoe agentide tegevuse põhjalik kirje. See toimib tegevuste ajakavana, pakkudes selget ja üksikasjalikku ülevaadet teie meeskonna tegevusest. See funktsioon on oluline vigade tuvastamisel ja meetmete rakendamisel, et neid tulevikus vältida.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake artiklit LiveAgent – auditilogi.
Aja jälgimine
Aja jälgimine võimaldab teil hinnata aega, mille klienditeenindaja piletisse investeerib. See funktsioon mitte ainult ei suurenda tootlikkust, vaid aitab hinnata agentide toimivust. LiveAgent pakub ka põhjalikku aja aruannet, mis kirjeldab üksikasjalikult kõigi teie klienditeenindajate aja tõhusust. Lisaks saate muude parameetrite hulgas paindlikult seadistada jälgimise konkreetse pileti või aruande kuupäeva jaoks.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Aja jälgimine.
Paus
Paus klienditeeninduse kontekstis viitab piletite, vestluste ja kõnede haldamise ajutisele peatamisele. Seda funktsiooni kasutatakse tavaliselt siis, kui agentidel on vaja lõuna-, kohvi- või vannitoapausi teha. Pärast aktiveerimist tagab pausirežiim, et agendile ei määrata sissetulevaid kõnesid ega vestlusi, võimaldades neil oma pausi täielikult nautida.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Paus.
Vastutus
LiveAgenti vastutuse funktsioon on ülesannete haldamise tööriist, mis jälgib iga klienditoe pileti vastutust, tuvastades selle lahendamise eest vastutava osakonna ja agendi. See funktsioon tagab, et klienditoe esindajad vastutavad neile määratud ülesannete eest, edendades vastutustundlikumat tööjaotust. Juhtudel, kui pilet tuleb edasi suunata, annab tööriist vastutuse sujuvalt üle koos piletiga.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Vastutus.
Osakonnad
Klienditeenindusosakonnad on tõhusa probleemide lahendamise ja klientide rahulolu jaoks üliolulised. Osakondade funktsioon jagab agendid erinevatesse osakondadesse, millest igaüks on spetsialiseerunud konkreetsele valdkonnale. Iga osakonna meeskonnaliikmed omavad olenevalt nende kohustustest erineval määral teadmisi toote või teenuse kohta. Näiteks tegelevad müügiosakonna esindajad müügiga seotud päringutega, tehnikaosakonna esindajad aga toote või teenuse probleemide tõrkeotsinguga. Selline struktuur tagab kiire ja tõhusa klienditeeninduse.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Osakonnad.
Järgmisesse kategooriasse kuuluvad funktsioonid aitavad teil hankida ja kasutada väärtuslikku klienditeavet, et pakkuda iga suhtluse korral isikupärastatud teenust.
Pileti/kliendi ülevaated CRM
Klientide piletid on väärtuslik ressurss, mis sisaldab olulist teavet, nagu klientide nimed, e-posti aadressid ja URL-id. Need andmed on olulised erakordse klienditeeninduskogemuse pakkumisel. CRM-tarkvara, kliendisuhete halduse tarkvara akronüüm, on selle olulise klienditeabe hoidla. CRM-tarkvara esmane eesmärk on tõhustada kliendituge ja müügisuhtlust. Sisuliselt on see tööriist, mis ületab lõhe ettevõtete ja nende klientide vahel, edendades paremaid suhteid.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Pileti/kliendi ülevaated CRM.
Kontaktid
LiveAgenti kontaktide funktsioon on väärtuslik tööriist, mis loob automaatselt profiili igale ettevõttega suhelnud kliendile. Need profiilid salvestavad olulisi klientide üksikasju, nagu nimed, e-posti aadressid ja telefoninumbrid. Kuid see pole veel kõik – LiveAgenti klienditoe tarkvara läheb sammu veelgi kaugemale, võimaldades teil luua kontaktide jaoks kohandatud välju. See tähendab, et saate lisada ainulaadset teavet, mis on teie ettevõtte jaoks asjakohane. See funktsioon mitte ainult ei aita isikupärastada kliendisuhtlust, vaid aitab pakkuda ka tõhusat ja kohandatud klienditeenindust.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Kontaktid.
Kontaktirühmad
Kontaktirühmad on praktiline tööriist kontaktide liigitamiseks kindlatesse rühmadesse. See funktsioon võimaldab teil suhtlust sujuvamaks muuta, rühmitades kontakte ühiste omaduste alusel. Nii aitavad kontaktrühmad teil oma kontakte tõhusamalt ja tulemuslikumalt hallata.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Kontaktirühmad.
Kontaktiväljad
Kontaktiväljad on teie kliendiandmete struktureeritud hoidla, pakkudes teile kiiret juurdepääsu põhiteabele iga kord, kui käsitlete piletit. Need on sisuliselt konkreetsed üksikasjad teie kontaktide kohta, mis on hõlpsaks viitamiseks kenasti korraldatud. Nii on kogu vajalik teave teie käeulatuses, mis aitab teil pakkuda isikupärasemat ja tõhusamat teenust.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Kontaktiväljad.
Ettevõtted
Ettevõtete funktsioon on suurepärane tööriist mitme sama organisatsiooni kliendi haldamiseks. See pakub agentide töövoo sujuvamaks muutmiseks täiendavat kategoriseerimist. See funktsioon võimaldab teil koguda ja salvestada andmeid ettevõtete ja organisatsioonide kohta oma klienditoe tarkvaras.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Ettevõtted.
Piletiväljad
Piletiväljad, mis asuvad pileti paremal küljel, on väärtuslik tööriist teie ettevõtte klienditeeninduse täiustamiseks. Põhimõtteliselt on piletiväljad klientide interaktsioonide andmete hoidlad. Klienditoe agendid kasutavad neid üksikute klientide ja nende probleemide kohta lisateabe kogumiseks ja talletamiseks.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake jaotist LiveAgent – Piletiväljad.
Allolevad funktsioonid tagavad, et olete oma klientidele alati kättesaadav, olenemata nende eelistatud kanalist või keelest.
Kolmandate osapoolte integratsioonid
Integratsioonid on sisuliselt ühendused erinevate tarkvarasüsteemide vahel, mis võimaldavad neil sujuvalt koos töötada. Need on ettevõtete jaoks üliolulised, kuna suurendavad tootlikkust ülesannete automatiseerimise, andmevigade vähendamise ja klienditeeninduse parandamise kaudu. LiveAgenti funktsioone saate laiendada rohkem kui 220 integratsiooniga, võimaldades teil luua tõhusama ja efektiivsema klienditeeninduse kogemuse.
Kõigi saadaolevate integratsioonide sirvimiseks vaadake LiveAgent – Integratsioonid.
Mitme keele tugi
Kui teie ettevõte tegutseb globaalselt ja vajab mitmekeelset klienditeenindust, on LiveAgent ideaalne lahendus. Praegu toetab LiveAgent 43 erinevat keele tõlget, tagades et teie meeskond saab tõhusalt suheldud oma eelistatud keeles.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake artiklit LiveAgent – Mitme keele tugi.
E-kirjade edastamine
Meilide edastamine LiveAgentiga võib suurendada teie ettevõtte klienditeeninduse professionaalsust ja tõhusust. LiveAgent pakub spetsiaalset klienditeeninduse meilisüsteemi, mis teisendab kõik klientide päringud otse piletiteks. See funktsioon võimaldab teil sujuvalt oma klienditoe süsteemi integreerida erinevate pakkujate meilikontod.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake jaotist LiveAgent – E-kirjade edastamine.
Kohandatavad e-kirja mallid
Kohandatavad e-kirja mallid on võimas tööriist teie vastuste automatiseerimiseks ja klientidega järjepideva suhtluse tagamiseks. Need mallid on põhiliselt eelkujundatud meilivormingud, mida saate teksti, piltide ja videotega isikupärastada. Mallid pakuvad täielikku kohandamist, võimaldades teil kohandada oma sõnumeid vastavalt teie konkreetsetele vajadustele ja pakkuda isikupärastatud teenust.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – E-kirja mallid.
Kontaktivormid
Kontaktvormide integreerimine oma veebisaidile võib teie töövoogu oluliselt lihtsustada ja tõhustada kliendisuhtlust. See tööriist võimaldab teie klientidel klienditoe meeskonnaga meili teel ühendust võtta, isegi kui nad on võrgust eemal. Funktsiooni paindlikkus võimaldab teil lisada ka erinevatele veebisaitidele erinevaid erineva kujundusega kontaktivorme. See mitte ainult ei optimeeri teie töövoogu, vaid tagab ka sujuva ja tõhusa suhtlusprotsessi klientidega.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake jaotist LiveAgent – Kontaktivormid.
Slacki teavitused
Slack on tuntud pilvepõhine sõnumsideplatvorm, mida kasutatakse laialdaselt ettevõtetesiseseks suhtluseks. See pakub sujuvat viisi kolleegidega tööalaste arutelude, projektivärskenduste või isegi juhuslike vestluste pidamiseks. LiveAgent pakub integratsiooni, mis võimaldab agentidel saada teateid ja vastata klientide päringutele otse Slackist. See tagab, et agendid on alati ajakohastatud ja reageerivad klientide vajadustele.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Slacki teavitused.
Järgmiseks vaatame funktsioonide komplekti, mis parandab LiveAgenti piletisüsteemi kasutajakogemust ja üldisi võimalusi.
Sildid
Sildid on sisuliselt kleepsud, mis on kinnitatud kasutajatoe piletitele ja on täidavad mugava korraldamise ja kategoriseerimise eesmärki. Sildid pakuvad kiiret ülevaadet pileti sisust, hõlbustades ülesannete sorteerimist ja piletite tähtsuse järjekorda seadmist. Näiteks silt “KIIRE” võib aidata teil tuvastada kõrge prioriteediga pileteid.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – sildid.
Hulgitoimingud
LiveAgenti hulgitoimingute funktsioon on aega säästev tööriist, mis võimaldab teil tõhusalt sooritada suuremahulisi süsteemitoiminguid. See funktsioon, tuntud ka kui massitoimingud või hulgiredigeerimine, on klienditoe tarkvara oluline komponent. See võimaldab teil täita selliseid toiminguid nagu mitme pileti samaaegne kustutamine, välistades vajaduse käsitsi ja ühe kaupa kustutamiste järele.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake artiklit LiveAgent – Hulgitoimingud.
Rämpspostifiltrid
Soovimatute päringutega tegelemine võib teie agentide aega ja energiat kulutada. LiveAgent pakub sellele lahendust oma rämpspostivastase funktsiooniga, mis on loodud nende tarbetute segajate väljasõelumiseks. LiveAgent kasutab rämpspostifiltreid, et tuvastada ja isoleerida soovimatud või pahavaraga seotud meilid konkreetsete kriteeriumide alusel.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Rämpspostifiltrid.
Mitu piletite vahekaarti
LiveAgenti mitme pileti vahekaardi funktsioon on klienditeenindajate jaoks mängumuutev. See võimaldab neil žongleerida korraga mitme kliendipäringuga, suurendades oma tootlikkust. Tänu võimalusele sujuvalt erinevate piletite vahel vahetada saavad agendid klientide probleeme tõhusamalt lahendada.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege teemat LiveAgent – Mitu piletite vahekaarti.
Salvestatud sõnumid (Makrod)
Salvestatud sõnumid, tuntud ka kui makrod, on aega säästev tööriist korduvate kliendipäringute käsitlemiseks. Need on eelnevalt kirjutatud tekstivastused, mis on valmis saatmiseks vaid ühe klõpsu või klahvivajutusega. Kiire ja tõhus lahendus korduma kippuvatele küsimustele vastamiseks. Salvestatud sõnumite abil saate oma klienditeenindusprotsessi sujuvamaks muuta, tagades, et individuaalsete vastuste koostamisele ei raisata aega.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Salvestatud sõnumid (Makrod)
Eelnevalt määratletud vastused
Eelnevalt määratletud vastused on sisuliselt valmiskirjutatud vastused, mida teie agendid saavad kiiresti kasutada vaid ühe klõpsu või käsuga. Neid valmis vastuseid kasutatakse tavaliselt levinud päringute lahendamiseks, vähendades oluliselt piletite käsitlemist ja reageerimisaega. Eelnevalt määratletud vastuseid rakendades saavad teie kliendid kiired vastused, samal ajal kui teie agendid saavad keskenduda keerukamatele ülesannetele.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Eelnevalt määratletud vastused.
Piletite eksportimine
Kas soovite pileti printida või pileti andmeid Excelis analüüsida? LiveAgentiga on see imelihtne. Pileteid on võimalik eksportida HTML-, PDF- või CSV-vormingusse. Vaid lihtsa klõpsuga saate valmistada ette oma piletid printimiseks või eksportida need põhjalikuks analüüsiks csv-faili.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake artiklit LiveAgent – Piletite eksportimine.
E-posti märguanded
Olge kursis LiveAgenti E-posti märguannetega. See funktsioon tagab, et teid teavitatakse iga kord, kui e-kiri teie postkasti jõuab. Nii ei jää te enam olulistest vastustest ilma.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake LiveAgent – E-posti märguanded.
Manused
LiveAgenti piletisüsteemi funktsioon võimaldab klienditeenindajatel saata klientidele vajalikke faile neid lihtsalt piletisse lohistades. Need failid, mida nimetatakse manusteks, võivad sisaldada kõik, alates fotodest ja dokumentidest kuni Exceli lehtede, PDF-ide ja videoteni.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Manused.
Piltide kopeerimine ja kleepimine
See funktsioon toimib salvestab kopeeritud pildid enne nende valitud sihtkohta kleepimist ajutiselt nähtamatusse kohta, tavaliselt lõikelauale. See on lihtne, kuid võimas tööriist, mis võib teie töövoogu oluliselt sujuvamaks muuta, eriti klientide päringute või piletitega tegelemisel.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake LiveAgenti – Piltide kopeerimine ja kleepimine.
WYSIWYG-redaktor
LiveAgenti WYSIWYG-redaktor on kasutajasõbralik tööriist, mis on loodud meilide või teadmusbaasi sisu koostamiseks. Redaktor lihtsus muudab selle kättesaadavaks kõigile kasutajatele, sõltumata nende tehnilistest oskustest. See võimaldab teil sisestada ja vormindada sisu visuaalses liideses, pakkudes lõpp-produkti reaalajas eelvaadet.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – WYSIWYG-redaktor.
Otsi ja asenda
Otsi ja asenda funktsioon on loodud teie klientide tundliku teabe kaitsmiseks. Selle saab aktiveerida sissetulevates sõnumites privaatsete andmete (nt krediitkaardiandmete) automaatseks tuvastamiseks ja asendamiseks. See tagab, et sellist teavet ei kuvata ega salvestata teie klienditoe andmebaasi. Funktsioon on eriti kasulik, kui teie kliendid saadavad teile sageli konfidentsiaalset teavet.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake LiveAgenti – Otsing & Asenda.
GIF-id
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara võimaldab klienditeenindajatel lisada piletitesse GIF-e, lisades suhtlusele isikupärastamise. See funktsioon mitte ainult ei paranda klienditeeninduse kogemust, vaid soodustab ka tugevamat sidet kliendi ja esindaja vahel.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege artiklit LiveAgent – GIF-id.
Lahtiolekuaeg
Seadistage oma lahtiolekuajad, et teavitada kliente oma klienditeeninduse saadavusest. Oluline on märkida, et mitte kõik klienditeenindusosakonnad ei tööta ööpäevaringselt. Lisades oma meeskonnaliikmetele LiveAgenti ajastatud pausid, annate neile võimaluse end värskendada ja koguda. See strateegiline lähenemine mitte ainult ei suurenda nende tootlikkust, vaid ka kasvatab klientide rahulolu.
Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – Lahtiolekuajad.
Kontaktvormide galerii
Saate isikupärastada oma klientide kontaktivorme või isegi koostada oma isikliku HTML-i põhjal. See funktsioon võimaldab teil kohandada oma vorme vastavalt teie ettevõtte vajadustele. Veelgi enam, saate need HTML-koodid hõlpsalt LiveAgenti piletisüsteemi tarkvarasse integreerida.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake jaotist LiveAgent – Kontaktivormide galerii.
Märguannete helid
See funktsioon on väärtuslik tööriist, mis aitab säilitada teie klienditeenindajate tähelepanelikkust ja võimaldab teil kohandada oma märguannete eelistusi, suurendades teie klienditoe piletisüsteemi tõhusust. Võite määrata erinevat tüüpi märguannetele kordumatuid helisid ja muuta nende eristamise lihtsamaks.
Selle võimsa funktsiooni kohta lisateabe saamiseks vaadake LiveAgent – Märguannete helid.
Kui palju maksab LiveAgenti piletisüsteem?
LiveAgent pakub 4 erinevat tellimust, nii et olenemata teie ettevõtte suurusest on teile kindlasti midagi meelepärast.
- Väike plaan maksab 9 dollarit agendi kohta kuus
- Keskmine plaan maksab 29 dollarit agendi kohta kuus
- Suur plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus
- Organisatsiooni plaan maksab 69 dollarit agendi kohta kuus
Nende plaanide erinevus seisneb kaasatud funktsioonides. Oleme teadlikud, et igal ettevõttel on oma unikaalsed vajadused. Seetõttu saate valida plaani, mis pakub teie organisatsiooni jaoks parimat funktsioonide komplekti.
Enne kui otsustate mõne tellimuse soetada, võite LiveAgenti 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida. Kui soovite LiveAgenti pärast tasuta 30 päeva möödumist edasi testida, saate valida tarkvara piirangutega tasuta versiooni.
Kokkuvõte
LiveAgenti jõuline piletisüsteem lihtsustab oma laia funktsioonide valikuga muidu keerukat ülesannet hallata klientide päringuid erinevatelt platvormidelt. Ühendades kõik suhtluskanalid ühte sidusasse liidesesse, muudab see teie ettevõtte klienditeeninduse korraldust. Alates korduvate ülesannete automatiseerimisest ja agentide töövoogude sujuvamaks muutmisest kuni väärtuslike klientide ülevaate pakkumiseni ja ettevõtte kasvu edendamiseni on LiveAgenti piletisüsteemi eelised ulatuslikud ja märkimisväärsed.
On aeg kasutada tõhusa ja intuitiivse piletisüsteemi võimsust ja taasluua oma klienditeeninduse kogemus. Registreeruge LiveAgenti 30-päevasele tasuta prooviperioodile juba täna ja uurige, kuidas meie piletisüsteem võib teie klienditoe tegevust sujuvamaks muuta, agentide tootlikkust parandada ja kliendirahulolu taset tõsta.
Ready to revolutionize your customer service experience?
Jump on the LiveAgent train, the leading customer service software. It’s your ticket to success!
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!
Mängustamine klienditeeninduses
Avasta, kuidas mängustamine LiveAgenti klienditeeninduses võib suurendada agentide kaasatust, tõsta tootlikkust ja edendada koostööd. Tutvu mängustamise funktsioonidega, mis motiveerivad sinu meeskonda ja parandavad teeninduse kvaliteeti. Leia parimad lahendused igas suuruses ettevõttele ning avasta, kuidas saavutada kõrgem produktiivsus ja parem moraal.