Twitter on sotsiaalmeedia platvorm, mida sageli nimetatakse mikroblogimise veebisaidiks. Twitteri kasutajad saavad üksteisega suhelda ja saata lühisõnumeid, mida nimetatakse ka säutsudeks ja mis on piiratud 280 tähemärgiga.
Twitter on suurepärane platvorm teabe kiireks levitamiseks, jooksvate sündmustega kursis hoidmiseks, uue vaatajaskonnani jõudmiseks, tagasiside otsimiseks, aruteludele kaasaaitamiseks ja eneseväljendamiseks.
Miks on Twitteri klienditeenindus oluline?
Twitteril on üle 187 miljoni aktiivse kasutaja kogu maailmas. Paljud neist kasutajatest kasutavad Twitterit, et jagada oma arvamust toodete ja ettevõtete kohta, esitada küsimusi ja anda tagasisidet, jagades nii negatiivseid kui ka positiivseid kogemusi.
Kuna Twitterit peetakse alati aktiivseks kanaliks, ootavad kliendid (nii olemasolevad kui ka potentsiaalsed) ettevõttega ühenduse võtmisel platvormil tunnustust. Sageli satuvad ettevõtted, kes ei suuda koheselt ja rahuldavalt vastata, klientide tagasilöögi ja boikoteerimise alla.
Twitteri olemuse tõttu võivad need negatiivsed kogemused ja vastureaktsioon levida kulutulena tuhandete inimeste seas, kes hüppavad vagunisse. Seetõttu on lisaks proaktiivse klienditeenindusega hästi kursis olemisele väga oluline olla Twitteris aktiivne.
Kuidas saate Twitteris kiiret klienditeenindust pakkuda?
Et teid teavitataks igast teie teele tulevast säutsust, peate kasutama täiustatud sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, nagu LiveAgent.
Meie Twitteri integratsiooni abil saate jälgida oma kaubamärki ja konkurente. Samuti saate õigeaegselt vastata säutsudele ja kommentaaridele, mis nõuavad tegutsemist, kuna süsteem teavitab teid ja teisendab iga teie jälgitud märksõnu, kommentaare ja mainimist sisaldava säutsu piletiks.
Mida saate integratsiooniga teha?
- Jälgida brändi mainimisi ja märksõnu
- Seadistada lihtsad otsinguterminid ning jälgida ja arhiveerida oma andmebaasis kõiki neid termineid sisaldavaid säutse
- Jälgida kõiki oma brändi mainimisi reaalajas
- Jälgida oma brändi sotsiaalmeedias reaalajas
- Ühendada mitu Twitteri kontot
- Vastata säutsudele, kommentaaridele ja mainimistele ühest kohast
- Saate hõlpsalt kategoriseerida ja otsida oma Twitteri suhtlust ja klientide kommentaare
- Jäädvustada avalikud mainimised automaatselt piletitena
Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?
Oletame, et Teie ettevõtte nimi on “Helicompany” ja teie Twitteri profiil on “@Helico”. Iga säuts või retweet, mis sisaldab Teie ettevõtte lehe mainimist (@Helico), muudetakse automaatselt piletiks.
Lisaks sellele suudab LiveAgent jälgida kohandatud märksõnu või märksõnakomplekte ja muuta need ka piletiteks. Siin näites jälgitakse iga säutsu, mis sisaldab märksõna „Helicompany”, see muudetakse piletiks ja suunatakse teie kasutajatoe süsteemi.
Kui soovite teada, kas teie kliendid saavad aru, et kasutate nende säutsudele ja kommentaaridele vastamiseks välist kasutajatoe piletisüsteemi tööriista, on vastus eitav. Vaadake sellest üksikasjalikust videoõpetusest, kuidas see töötab.
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti
- Logige LiveAgenti
- Navigeerige jaotisesse Seadistamine (vasakul menüüribal olev hammasrattaikoon)
- Vajutage Twitteril
- Vajutage Twitteri kontod
- Vajutage Lisa Twitteri konto
- Ilmub hüpikaken. Logige sisse oma Twitteri kasutajanime ja parooliga ning seejärel klõpsake valikul Autoriseeri rakendus.
- Kui teie LiveAgenti konto on Twitteriga ühendatud, klõpsake konto aktiveerimiseks nuppu Muuda
- Järgmisel kuval märkige ära ruut “Olek”
- Valige osakond, kuhu soovite suunata sissetulevad säutsud, retweetid, Twitteri kommentaarid ja Twitteri mainimised
- Klõpsake valikul Lisa uus päring, et määrata, kelle retweetid soovite piletiteks teisendada. Samuti saate jaotisesse Päring lisada konkreetseid märksõnu, et määrata, milliseid märksõnu soovite jälgida (ja seejärel neid märksõnu sisaldavad säutsud piletiteks teisendada)
- Vajutage Salvesta
Kuidas saab Teie ettevõte integratsioonist kasu?
Suurem klientide rahulolu ja parem kaubamärgi lojaalsus
Klientide rahulolu hoidmine on klienditeeninduses kõige olulisem. Kui meie integratsioon on paigas, ei pea Te enam oma Twitteri kontosid ja mobiilseadmeid kullina jälgima. Saate hõlpsalt käimasolevate vestlustega liituda, isegi kui Teid pole selgesõnaliselt märgistatud.
Osalemine aruteludes, mida Teie kliendid peavad Teie või konkurentide kohta, annab Teile konkurentsieelise ja näitab, et hoolite ja kuulate, mida nad ütlevad.
Peale selle, kui kõik varasemad Twitteri piletid on salvestatud Teie kasutajatoe arhiivi, saate oma klientidele muljet avaldada oma teadmistega nende varasemate päringute, ostu üksikasjade ja muu kohta. See omakorda suurendab brändi lojaalsust, klientide eluaegset väärtust ja klientide rahulolu.
Kiire probleemide lahendamine
Tänapäeval ei ole oluline ainult hea toote või hinna olemasolu. Kliendid soovivad isikupärastatud, probleemideta tugikogemusi ja eriti kiireid vastuseid oma küsimustele.
Kui Teie kliendid võtavad Twitteris ühendust, kuid ei saa vastust tunni aja jooksul (enamik kliente ootab vastust tunni jooksul pärast postitamist), siis nad tõenäoliselt loobuvad Teie brändist ja jagavad oma negatiivseid kogemusi veebis.
Andke oma klientidele seda, mida nad soovivad ja ootavad LiveAgenti abil — isikupärastatud, kiire ja probleemideta tugi. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teavitab Teid iga kord, kui saate uue Twitteri pileti, muutes kõikidele klientide küsimustele vastamise vaevata lihtsaks.
Parem töövoo efektiivsus
LiveAgenti kaudu klientide küsimustele vastamine parandab agentide tõhusust. Miks?
- Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
- Teie agente ei sega Twitteri voog
- Teie agente ei sega pidevalt kasvav märguannete arv
- Teie agendid saavad korraga hallata mitut ettevõttekontot
Tugevam kaubamärgi kohalolek
KuTeie kliendid sirvivad Teie Twitterit, on tõenäoline, et nad uurivad Teie tooteid/teenuseid. Miks mitte võita neid, näidates, et vastate kõikidele klientide küsimustele õigeaegselt ja väikese originaalsusega?
Parem turvalisus, vähem andmete rikkumisi
LiveAgenti kaudu säutsudele vastamine on turvalisem. Miks? Twitteri piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiagent. See tähendab, et Te ei pea muretsema:
- Twitteri sisselogimismandaatide mitme töötajaga jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Teie Twitteri kontole sisse logitud seadmete kaotamise pärast
Konkurentsieelis
Kuigi Twitteri tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes seda ei paku. Saavutage konkurentsieelis juba täna, ühendades lihtsalt oma Twitteri konto LiveAgentiga.
Valmis meie Twitteri integratsiooni proovima?
Las meie kanname kõige keerulise eest hoolt, et saaksite keskenduda sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele kõigile oma klientidele. Alustage tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Teadmisbaasi ressursid Twitterist
Lisateavet märksõnade jälgimise kohta leiate meie teadmusbaasi juhendist või meie integratsioonide lehelt.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!