Mis on SSO?
SSO tähistab ühekordset sisselogimist, mis on autentimisskeem, mis võimaldab kasutajatel ühe identiteediga mitmesse tarkvarasüsteemi sisse logida. See tähendab, et kasutajad saavad mitmesse süsteemi sisselogimiseks kasutada vaid ühte sisselogimismandaatide komplekti. Ühekordne sisselogimine muudab teie sirvimise ja ka töötamise palju turvalisemaks, sest iga kord, kui soovite oma rakendustele juurde pääseda, peate sisse logima vaid ühe korra.
Kasutajad, kes peavad korraga haldama mitut kontot erinevate paroolidega, loovad palju lihtsamaid paroole, mida on kergem ära arvata või häkkida. SSO abil saate keskenduda ühe väga tugeva parooli loomisele, mis hoiab teie rakendused ja andmed turvalisena. SSO töötab suurepäraselt mitmefaktorilise autentimisega ja aitab teil hoida oma kontosid võimalike rikkumiste eest veelgi turvalisemalt.
Kuidas toimib SSO LiveAgentis?
LiveAgenti SSO-d saab seadistada Seadistamise jaotises. Hetkel saate oma SSO-d seadistada Microsofti, Google’i ja Facebooki kontodele või kasutada SSO-d Okta pakkujaga. Saate aktiveerida ühe teenusepakkuja. SSO ei loo süsteemi uusi kasutajaid, need tuleb siiski enne SSO-ga sisselogimist käsitsi luua. Hostitud LiveAgenti kontode puhul tuleb Google’i, Microsofti ja Facebooki kontode SSO sisse lülitada. Eraldiseisva LiveAgenti versiooni kasutajad peavad identiteedipakkujad käsitsi seadistama.
Miks tuleks alustada SSO kasutamist?
Ühekordse sisselogimise seadistamine võib aidata teil Microsofti, Google’i, Facebooki ja Okta kontot kasutades kiiremini sisse logida. Seda tüüpi sisselogimine aitab säästa rohkem aega, hoides samal ajal teie kontod mõneti turvalisemalt. Peate kulutadma vähem aega sisselogimisele ja oma tundliku teabe süsteemi sisestamisele. Mõelge SSO-le kui kõigi oma rakenduste kontode põhilukule – see on üks, kuid tugev ja aitab teil kõike oluliselt turvalisemalt hoida. Oma andmete maksimaalseks turvalisuseks ühendage see kahefaktorilise autentimisega.
Kuidas seadistada LiveAgentis SSO-d?
Kui soovite seadistada ühekordse sisselogimise LiveAgentis, järgige neid samme: Kõigepealt minge oma LiveAgenti kontole ja avage Seadistamine. Seejärel avage Turvalisus ja Seaded. Näete valikut Autentimine. Klõpsake käsul Muuda.
Uues aknas näete valikut Lubatud SSO-teenus. Klõpsake sellel ja valige kolme SSO valiku hulgast. Saate valida Google’i, Facebooki ja Microsofti vahel. Korraga saab aktiivne olla ainult üks SSO.
Kas olete huvitatud oma kasutajatoe töövoo täiustamisest? Vaadake LiveAgenti ühekordse sisselogimise valikuid ja muutke sisselogimine enda jaoks lihtsamaks juba täna.
Say goodbye to the hassle of managing multiple login credentials with SSO!
In addition to the convenience of Single Sign-On (SSO), LiveAgent offers a range of features to help you streamline your support workflow, so you can deliver exceptional customer support from a unified platform.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Turvalisus Privaatsuspoliitika
Usalda oma andmed LiveAgentile, mida usaldavad üle 30,000 kliendi! Meie turvalisus- ja privaatsuspoliitika tagab teie andmete kaitse igal tasandil: kaheastmeline autentimine, HTTPS krüpteerimine ja IP-piirangud. Meie andmekeskused vastavad kõrgeimatele turvastandarditele, sealhulgas GDPR-i nõuetele. Valige LiveAgent ja hoidke oma ettevõte turvalisena!