Universaalne postkast on ühtne postkast, mis võimaldab teil saada ligipääs kõikidele sõnumitele ühest kohast. TPostkast võimaldab vastu võtta e-kirju, telefonikõnesid, sotsiaalmeedia sõnumeid, teadmusbaasi pileteid ja reaalajas vestluse sõnumeid ühest juhtpaneelist, muutes selle klienditoe osakondade jaoks hädavajalikuks tööriistaks.
Lisaks sellele võimaldab universaalne postkast kasutajatel vastata kõikidele sissetulevatele sõnumitele otse postkastist (ilma, et peaks jälgima/sisselogima igasse eri sidekanalisse ja seadmesse).
Miks on universaalne postkast kohustuslik funktsioon kõikide ettevõtete jaoks?
Ühtne postkast on vajalik kõikide ettevõtetele, FIE-dele ja organisatsioonidele sest see:
- Suunab kõik sõnumid erinevatelt kontodelt ühte postkasti
- Hoiab kõik päringud organiseeritult, vastavalt nende tähtsusele ja laekumise kuupäevale
- Pakub kasutajatele jagatud juurdepääsu (mitu kasutajat saavad oma unikaalsete sisselogimisandmete kaudu samaaegselt sisse logida).
- Tõstab agentide tõhusust
- On turvalisem
- Tõstab klientide rahulolu ja kogemust (agentide varustamine täiendava informatsiooniga võimaldab klientidel samu andmeid mitte korrata)
- Kiirendab reageerimisaega
- Määrab piletid automaatselt osakondadele ja agentidele
- Saab kasutada mitme brändi klienditoeks
Millised funktsioonid on LiveAgent’i universaalsel postkastil?
LiveAgent’i ühtsel postkastil on hulgaliselt kasulikke funktsioone, mis teevad sellest must-have tööriista.
Automaatne piletite suunamine
Iga teie universaalsesse postkasti saabunud sõnum määratakse automaatselt sobivale tugiagendile, mis välistab segaduse või lobisemise teie töötajate seas. Iga agent teab täpselt, millistele sõnumitele ta peab vastama, mille tulemuseks on suurem tootlikkus ja suurem tõhusus.
Aja- ja toimingupõhised automatiseerimise reeglid
Universaalne postkast saab vabastada teie agendid igapäevastest ja korduvatest administratiivsetest ülesannetest. Luues konkreetseid aja- ja toimingupõhiseid automatiseerimise reegleid, saab teie postkast täita selliseid ülesandeid nagu e-kirjade jälgimine või piletite rämpspostiks märkimine.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Sildid ja filtreerimine
Piletite leidmine universaalsest postkastist võib olla imelihtne, kui kasutate õigeid silte. Silte saab lisada igale piletile, need aitavad teil lisaks iga pileti sisust ülevaate saamisele ka pileteid filtreerida.
Sisestatava teksti reaalajavaade ja vestluse vidin
Universaalne postkast annab teile reaalajas eelvaate sellest, mida teie kliendid sisestavad teie veebisaidile paigutatud reaalajas vestluse vidinasse. Ülevaate saamine klientide sõnumitest enne sõnumi saatmist annab teie agentidele lisaaega vajaliku teabe leidmiseks, et avaldada klientidele muljet asjatundliku, isikupärastatud ja õigeaegse toega.
Sisseehitatud CRM
Olulise klienditeabe olemasolu käeulatuses on hindamatu. LiveAgent’i universaalses postkastis on sisseehitatud CRM, mis annab teile võimaluse luua kohandatud CRM välju, et salvestada kogu vajalik teave klientide kohta, sealhulgas varasemad ostud, piletid ja palju muud.
Kõnekeskuse võimalus
Nagu eelnevalt mainitud, saab universaalset postkasti kasutada samuti ka kombineeritud kõnekeskusena. Sellel on kõik kaasaegse kõnekeskuse lahenduse eelised, sealhulgas IVR, ACD, kõne ümbersuunamised, kliendile tagasi helistamine ja palju muud.
Ettevõttesisesed vestlused
Universaalne postkast ei oleks täielik ilma reaalajas toimuva koostöövõimaluseta. Nii nagu Gmail’is, saate ka LiveAgent’i abiga vestelda enda kolleegidega otse postkastis.
Agentide kokkupõrgete tuvastamine
Universaalne postkast on parem kui enamus traditsioonilisi e-posti programme nagu Outlook ja Gmail, sest see teeb teile hoiatuse, kui astute teise agendi maale. Näiteks kui hakate vastama piletile, mille kallal juba töötab teine agent, hoitab süsteem teid automaatselt.
Privaatsed märkmed ja meeldetuletused
Privaatsed märkmed on veel üks suurepärane universaalne postkasti funktsioon. Alati, kui tegelete kliendipöördumisega, on teil võimalus luua teile ja teistele agentidele nähtav privaatne märkus. Märkus saab olla teile meeldetuletuseks või aidata teisi agente asjaga kursis olla.
Mis täpsemalt saabub universaalsesse postkasti?
- E-kirjad mitmetelt ettevõtte e-posti aadressidelt
- Reaalajas vestlused
- Telefonikõned (registreerida võib mitut VoIP telefoninumbrit)
- Facebook’i sõnumid ja kommentaarid (on võimalik ühendada mitme Facebook kontoga)
- Instagram’i kommentaarid ja mainimised (on võimalik ühendada mitme Instagram kontoga)
- Säutsud ja Twitter’i kommentaarid/mainimised (on võimalik ühendada mitme Twitter kontoga)
- Viber’i sõnumid
- Tagasiside ja ettepanekud
- Kontaktvormi sõnumid
Kuidas see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?
Mis on universaalne postkast? Kui te küsite, kas kliendid saavad aru, et te kasutate universaalset postkasti telefonikõnedele, reaalajas vestlustele, Viberi sõnumitele, tweeetidele või e-kirjadele vastamiseks, siis vastus on ei. Vaadake järgmisest üksikasjalikust videojuhendist, kuidas kõik töötab.
Universaalse postkasti ettevalmistamine
Selleks, et universaalset postkasti võimalikult maksimaalselt ära kasutada, peate selle ühendama kõigi oma e-posti kontode, sotsiaalmeedia profiilide ja telefoninumbritega. Samuti peate oma veebisaidile paigutama meie reaalajas vestluse vidina ja looma LiveAgent’i tugiportaali. Ei tea kuidas? Uurige sellest juhendist.
Kuidas saab universaalsest postkastist kasu?
- LiveAgent’i ühtne postkast võib säästa nii aega kui ka raha, kuna agentidel hakkab kuluma vähem aega arvukate kontode ja seadmete jälgimisele.
- See aitab teid pakkuda kiiremat kliendituge
- Saab aidata teil pakkuda personaalsemaid vastuseid tänu meie sisseehitatud CRM-ile, mis on alati käepärast, kui vastate klientide päringutele.
- Kliendipäringutele vastamine LiveAgent’i universaalse postkasti kaudu on turvalisem, kuna kõik piletid salvestatakse ühises universaalses postkastis, millele on juurdepääs igal tugiagendil. See tähendab, et te ei pea muretsema:
- E-posti/Facebooki/Instagrami/Twitteri sisselogimise andmete jagamine pärast mitmete töötajatega.
- Avalikes seadmetes sisselogimise pärast
- E-posti või sotsiaalmeediakontodele sisselogitud seadmete kaotamise pärast
- Konkurentsieelis – LiveAgent on üks väheseid universaalseid postkaste, mis integreerub nii Instagrami kui ka Viberiga
Teadmusbaasi ressurssid
- Kuidas lisada agente ja kasutajad
- E-posti kontode seadistamine
- Vestlusnuppude loomine
- Twitter’i ühendamine
- Instagram’i ühendamine
- Viber’i ühendamine
- Facebook’i ühendamine
- Kõnekeskuse seadistamine
- Kliendiporaali loomine
Olete valmis universaalset postkasti proovima?
Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku tuge LiveAgent’i universaalse postkasti abil. Alustage 14-päevast tasuta prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti ei ole vaja.
Frequently Asked Questions
Mis on universaalne postkast?
Universaalne postkast on ühtne postkast, mis võimaldab teil saada ligipääs kõikidele sõnumitele ühest kohast. Postkast võimaldab vastu võtta e-kirju, telefonikõnesid, sotsiaalmeedia sõnumeid, teadmusbaasi pileteid ja reaalajas vestluse sõnumeid ühest juhtpaneelist, muutes selle klienditoe osakondade jaoks hädavajalikuks tööriistaks.
“Miks on universaalne postkast kohustuslik funktsioon kõikide ettevõtete jaoks?
Sest see suunab kõik sõnumid mitmetest kontodest ja seadmetest ühte postkasti ning hoiab kõik päringud organiseeritult, vastavalt nende tähtsusele ja laekumise kuupäevale.
Kuidas saab universaalsest postkastist kasu?
Ühtne postkast võib säästa nii aega kui ka raha, kuna agentidel hakkab kuluma vähem aega arvukate kontode ja seadmete jälgimisele.
Avastage, miks LiveAgent on parim Kayako alternatiiv! Nautige üle 179 funktsiooni, 40 integratsiooni ja kiireimat vestlusvidinat turul. Alustage tasuta prooviperioodiga – ei vaja krediitkaarti – ja migreeruge Kayako'st kõigest 5 minutiga. Säästke aega ja raha, parandage kliendirahulolu ning suurendage produktiivsust LiveAgentiga!