Mis on vestlusakna dokkimine?
See on lihtsalt küljele dokitud vestlusnupp. Vestluse akna saab dokkida veebisaidi vasakule või paremale küljele.
Külastajad saavad vestlusakna minimeerida. Kui agent saadab vestlusesse sõnumi ja vestlusaken on minimeeritud, kuvatakse märguanne kirjaga „Uus lugemata sõnum”.
Kuidas vestlusakna dokkimine toimib?
Ettevõtte eelised:
- Parem kliendikogemus
- Sujuv klienditeeninduse töövoog
- Paranenud kliendirahulolu
Vestlusaken – kohandamise võimalused LiveAgentis:
- Tervitussõnum
- Tervitussõnumi peitmine
- Alusta uuesti vestlemist nupu peitmine
- Võrguväliste sõnumite jätmise lubamine
- Stiil
- Suurus
- Värvid
- Pealkiri
- Z-indeks
- Kohandatud CSS
Kas pole vestlusakna dokkimise fänn?
Pole probleemi, LiveAgent pakub ka võimalust hüpikakna loomiseks.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Boonus näpunäited:
Vestluse nupp on täiendus teie agentidele, veebisaidile ja lõpuks ka klientidele. Kuid vale paigutus võib olla kahjulik.
On teada, et kliendid hindavad reaalajas vestluse tuge, kuna see on kiire ja tõhus viis klienditoega suhtlemiseks.
Kui aga tüütu nupp ilmub valel ajal ja vales kohas, võib see klienti panna Teie veebisaidi asemel valima konkurendi. Jah, kasutajakogemus (UX) võib osutuda otsustavaks, kas klient valib Teie ettevõtte või konkurendi. Selle vältimiseks on meil kaks olulist nõuannet, mis aitavad Teil seda olukorda vältida.
Aeg
LiveAgent võimaldab Teil määrata kindla aja, mille järel vestlusaken Teie veebisaidil kuvatakse. Oluline on lasta kliendil mõnda aega veebisaiti sirvida. Üldreegel on umbes 3O sekundit.
Paigutus
Nagu me juba väljendasime, on paigutus ülioluline. Üldiselt asetatakse vestlusnupp veebisaidi paremasse alanurka. Kliendid on sellega harjunud ja sealt on üsna loomulik nuppu otsida, kuna enamik inimesi loeb vasakult paremale. Kui Te pole paigutuse osas endiselt kindel, lihtsalt proovige seda ja vaadake ise.
Teadmusbaasi ressurss:
Kui soovite vestlusnupu rakendada, järgige seda juhendit.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!