Kas soovite vaadata oma reaalajas vestluse Google Analyticsi konversiooni andmeid?
LiveAgentiga on see võimalik ja lihtne.
LiveAgenti reaalajas vestlusel on palju funktsioone. Vestlusesse sisseehitatud jälgimine võimaldab Teie ettevõttel jälgida reaalajas vestluse konversioone, mis aitab Teil analüüsida võrgunupu üldist mõju.
Milleks kasutatakse vestluse sisseehitatud jälgimist?
Seda kasutatakse reaalajas vestluse seansside sündmuste jälgimiseks Google Analyticsis. Võite seda pidada ka tegevuslogi näiteks, kuna jälgimine annab ülevaate kõigist tehtud toimingutest. Tänu andmetele saate hinnata reaalajas vestluse mõju oma veebisaidi konversioonidele. Lisaks saate vaadata oma agentide mõju müügile.
Milliseid valikuid saate jälgida?
- Vestluse algust
- Vestluse lõppu
- Iga agendi sõnumeid
- Iga kliendi sõnumeid
Kuidas vestluse sisseehitatud jälgimine toimib?
LiveAgenti veebipõhise reaalajas vestluse tarkvaras saate lihtsalt navigeerida pistikprogrammide juurde ja aktiveerida reaalajas vestluse jälgimise. Pärast seda tuleb järgida lihtsaid juhiseid ja seejärel koheselt jälgida vestluse analüütikat.
Sündmused loovad JavaScripti, mis saadab käske otse teie veebilehele, kust vestlus alguse sai Pluginat võiks kasutada;
- vestlussündmustest teie veebirakendusele märku andmiseks
- kindlate javascripti funktsioonide käivitamiseks
- veebilehe sisu jooksva vestlusseansi alusel muutmiseks
Üksikasjaliku teabe saamiseks liikuge lehele Google Analyticsi integreerimine – LiveAgent.
Hüved:
- Konkurentsieelis
- Parem arusaam turust/klientidest
- Kõik andmed on ühes kohas
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Teised LiveAgenti vestluse funktsioonid:
Vestluse ajalugu
Hankige vestluste ajaloost kliendiprobleemi kiire ülevaade ja vältige klientide meelehärmi. Lisaks saate probleemi kiiremini analüüsida ja vaadata, kes iga pileti eest vastutab.
Maksimaalne ootejärjekord
Looge tõhus klienditeeninduse töövoog, seadistades oma vestluses maksimaalse järjekorra pikkuse. Nii saab teie klienditeenindus tegeleda tõhusalt kliendipäringutega ja vältida ülekoormatust. See hoiab ära ka halva kliendikogemuse. Funktsiooni aktiveerimisel näidatakse reaalajas vestlust ainult teatud hulgale inimestele ja ülejäänud saavad võimaluse vestluse-eelse vormi kaudu ühendust võtta.
Reaalajavestluse külastaja praegune URL
Pakkuge parimat klienditeenindust reaalajas vestluse külastaja funktsiooni praeguse URL-iga. See LiveAgenti funktsioon näitab teile külastaja poolt parajasti sirvitavat veebilehte. Seega pakute oma agentidele rohkem teavet selle kohta, mida kliendid vaatavad ja mida otsivad. Samuti näitab funktsioon, kas külastaja on liikunud teisele URL-ile.
Lisateave sündmuste jälgimise kohta Google Analyticsis.
Teadmusbaasi ressurss:
Kas olete valmis reaalajas vestluse jälgimise pistikprogrammi rakendama?
Lisateave sündmuste jälgimise kohta Google Analyticsis.
Kas Teil pole vestlusnuppu?
Ärge muretsege, siin on samm-sammult artikkel vestlusnupu loomiseks LiveAgentis.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp
Avasta, kuidas lisada reaalajas vestluse nupp oma veebilehele, et pakkuda kiiret kliendituge ja suurendada müüki. Õpi parimaid tavasid, vali õige tarkvara, kohanda vestlustööriist ja kasuta strateegiliselt kliendirahulolu tõstmiseks. Alusta tasuta prooviperioodiga!
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!