Kohandatud arveldamine Kohandame arveldust vastavalt teie soovile
Uute väljalasete planeerimine Hankige kohandatud hooldusaken ja värskenduste ajakava
Teenuse ülevaate kõne ja aruanded Saate regulaarseid teenuse ülevaate kõnesid, et arutada teenuse kvaliteeti, soovitada täiustusi ja saada kohandatud aruanne meie tugitiimile kogutud piletite kohta
Kuni 40 kohandatud rolli Looge oma organisatsiooni tugiagentidele kohandatud rolle
Mitmetasandiline teadmusbaas Looge ühe LiveAgenti kontoga erinevatel domeenidel mitu erinevat teadmistebaasi
Juhendatud kanalite integreerimine Saate abi oma kanalite seadistamisel
Pole vaja kaugemale vaadata. LiveAgenti organisatsiooni plaan on teie jaoks õige valik! Lisaks kõikidele varasematest plaanidest tuttavatele tööriistadele saate lisateenuseid, nagu prioriteetne ööpäevaringne klienditugi, abistatud integratsioonid, kohandatud värskenduste ajakava ja palju muud. Vaadake täielikku teenuste loendit ja uurige, kuidas Organisatsiooni plaan teile kasulik saab olla.
Olete heas seltskonnas
Rahulolevad kliendid on parimad kliendid
* Teenuse eest võetakse tasu vastavalt hinnakirjale, mille leiate allolevast plaanide täielikust võrdlusest
Võrrelge plaane
Vaadake meie plaanide võrdlusi ja valige endale parim
Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Andke oma klientidele võimalus võtta ühendust otse teie veebisaidile paigutatud kontaktvormi kaudu.Kontaktivormi funktsioon
3
10
50
1
200
Kontaktivormid – Lehel
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Kontaktivormi funktsioon
3
10
50
1
200
Slacki teavitused
Saate Slacki märguande iga kord, kui saate LiveAgentis uue pileti või pileti vastuse. Slacki teavituse funktsioon
Y
Y
Y
—
Y
Kliendifoorum
Looge oma kasutajatele veebipõhine kogukonnafoorum. Võimaldage neil küsida küsimusi, anda vastuseid ja juhtida arutelusid. Kliendifoorumi funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
E-posti piletisüsteem – Sissetulevad meilikontod
Nutikas e-posti tugipiletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää ilma vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
Nutikas e-posti piletisüsteem tagab, et meilid ei lähe kaduma ega jää vastuseta. Meie piletisüsteem takistab ka agentide kokkupõrke tuvastamise funktsiooni abil vastamist samale kliendile. Piletisüsteemi funktsioon
3
10
150
2
150
Reaalajas vestluse nupp
Suurendage klientide usaldust ja kasvatage müüki isikupärastatud reaalajas vestluse toega. Reaalajas vestluse funktsioon
Vastake Viberi sõnumitele otse oma LiveAgenti töölaualt.Viberi funktsioon
39 dollarit/kuus
39 dollarit/kuus
Y
—
Y
Twitter
Jälgige unikaalseid märksõnu ja vastake reageerimist nõudvatele säutsidele. Kõik LiveAgenti vastused saadetakse säutsudena. Twitteri funktsioon
39 dollarit/kuus
39 dollarit/kuus
Y
—
Y
Facebook
Vastake Facebooki sõnumitele, postitustele, kommentaaridele või mainimistele otse LiveAgentist. Facebooki funktsioon
39 dollarit/kuus
39 dollarit/kuus
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Instagrami integreerimine pole võimalik ilma Facebooki integreerimiseta. Instagram funktsioon
39 dollarit/kuus + 19 dollarit/kuus
39 dollarit/kuus + 19 dollarit/kuus
Y
—
Y
WhatsApp
Integreerige oma WhatsAppi number oma LiveAgenti piletisüsteemiga ja kasutage seda piletisüsteemi kaudu WhatsAppi sõnumitele vastamiseks. Märkus: Integratsioon töötab praegu ainult Twilio ja 360dialogi pakkujatega.
—
—
3 numbrid
—
3 numbrid
Videokõne funktsionaalsus
Suurendage väljaminevat müüki ja parandage klientide rahulolu meie videokõne funktsiooniga. Isikupärastage ja ärge unustage naeratada! Videokõne funktsioon
Kas saite pileti mitme taotlusega? Jagage pilet kaheks ja määrake kumbki erinevale agendile/osakonnale. Piletite poolitamise funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Sisemised piletid
Looge oma kolleegidele sisemisi märkmeid. Märkmed on nähtavad ainult agentidele, seega pole vaja karta, et teised lõppkasutajad või kliendid teie isiklikke märkmeid näevad. Sisemised piletid
Y
Y
Y
Y
Y
Manused
Lohistage lihtsalt manuseid (pildid, muusika, videod, dokumendid jne), et neid oma klientidega jagada. Manuste funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Piletite massitoimingud
Valige mitu piletit korraga ja kasutage aja säästmiseks massitoiminguid. Selle funktsiooniga saate ühe klõpsu abil lahendada, edastada või kustutada mitu piletit. Piletite massitoimingute funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
“Lahendamiseks” algoritm
Seadistage automaatselt prioriteediks piletid, mis tuleb lahendada vastavalt teenusetaseme lepingutele (SLA) ning nende kättesaamise kuupäevale ja kellaajale. Lahendamiseks funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Piletite rahuloluküsitlus
Saatke pärast iga suhtlust automaatselt pileti rahuloluküsitluse meilid, et tagada oma klientidele kvaliteetne teenus.
—
Y
Y
—
Y
Kohandatud sildid
Lisage kohandatud silte, et korraldada ja filtreerida pileteid, vaadates samal ajal nende sisu.
Lisage piletitele privaatseid märkmeid. Privaatsed märkmed on nähtavad
ainult agentidele, nii et pole vaja muretseda, et teie kliendid või teised lõppkasutajad neid näevad. Agent notes to tickets feature
Y
Y
Y
Y
Y
Reaalajas juhtpaneelid
Teie kasutusstatistika reaalajas ülevaade.
Y
Y
Y
Y
Y
Piletite edastamine
Edastage piletid ühe klõpsuga agentidele või osakondadele, kes on vastamiseks kõige paremini varustatud.
Y
Y
Y
Y
Y
WYSIWYG redaktor
Kasutage meie WYSIWYG redaktorit oma meilide, meilimallide ja teadmusbaasi artiklite sisu kujundamiseks. WYSIWYG redaktori funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Mitu piletite vahekaarti
Kas lahendate rohkem kui ühte pilet korraga? Pole probleemi! Avage oma LiveAgent rakenduses mitu piletite vahekaarti ja vahetage nende vahel vastavalt vajadusele. Mitme pileti vahekaardi funktsioon
Kas teie kliendid vajavad teiega peetud vestluse koopiat? Esitage neile meili teel vestluse ärakirju.
Y
Y
Y
—
Y
Failide jagamine vestlustes
Meie otsevestlus toetab JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- ja TXT-failide jagamist.
Y
Y
Y
Y
Y
Mobiili vestlusaken
Meie reaalajas vestluse vidinad on reageerivad – kliendid saavad hõlpsalt vestlusi alustada nii mobiilis kui ka lauaarvutis.
Y
Y
Y
Y
Y
Vestluse tervitussõnumi seaded
Saatke oma uutele veebisaidi külastajatele automaatseid vestluse tervitussõnumeid, näitamaks et olete võrgus ja saate neid vajadusel aidata.
Y
Y
Y
Y
Y
Reaalajas külastajate jälgimine
Jälgige, millega teie veebisaidi külastajad tegelevad. Vaadake, millised URL-id nad on avatud, kui kaua nad on igat lehte sirvinud, ja saage märguandeid, kui nad teie veebisaidil uuele lehele navigeerivad.
—
Y
Y
—
Y
Kliendirahulolu küsitlused
Saage kohest tagasisidet pärast iga kliendiga suhtlemist. Uurige, kuidas end parandada, mida tehti õigesti, ja jälgige kliendirahulolu perioodi jooksul. Agendi hinnangu funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Aja jälgimine
Omage oma klienditoe tööst sügavamat arusaama, jälgides oma agendi tööharjumusi. Vaadake, kui kaua kulub neil igale piletile vastamiseks, kui kaua nad võrgus olid või kui pikalt pausid kestsid. Aja jälgimise funktsioon
19 dollarit/kuus
19 dollarit/kuus
Y
—
Y
Kõnejärjekord
Kui kõik võrgusolevad agendid on käimasolevate kõnedega hõivatud, loob LiveAgent uutele helistajatele automaatselt kõnejärjekorra. Kõnejärjekorra indikaator
—
Y
Y
—
Y
IVR
Parandage oma kliendi kogemust, koostades terviklikke interaktiivseid häälvastuste puid (IVR), mis suunavad nad õige tugiosakonna või agendi juurde. IVR funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Kõnesisesed salvestused
Piiramatu kõnede salvestamine tagab, et olete
kaitstud oma kõnede kvaliteetsete salvestustega alati, kui neid kõige rohkem vajate. Piiramatu kõnede salvestamise funktsioon<
—
Y
Y
—
Y
Kõnede marsruutimine & tedastamine
Meie kõnekeskuse tarkvara on varustatud ACD ja abistatud kõnede edastamisega. Nautige alates tänasest sujuvat kõnede üleminekut ühelt osakonnalt või agendilt teisele. Kõnede marsruutimine ja Kõnede edastamise funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Kohandatud rollid
Looge ja nimetage rolle ning kohandage agendi õigusi. Kohandatud rollid feature
Ühendage LiveAgentiga erinevad programmid, tarkvara või tööriistad ja automatiseerige lugematul arvul ülesandeid. API funktsioon
1
5
10
—
100
Kliendi e-kirja mallid
Konfigureerige oma klientide ja agentide meilimalle. Kõiki LiveAgentist saadetud meilimalle saab vormindada HTML-i või lihtteksti e-kirjadena. Meilimallide funktsioon
Y
Y
Y
—
Y
Reeglid & Ajareeglid
Looge kohandatud päästikuid, automatiseerimisreegleid ja ajareegleid, et kiirendada korduvaid toiminguid, mis ei vaja teie agentide tähelepanu. Rules and Ajareeglite funktsioon
Y
Y
Y
—
Y
Mänmgustamine
Motiveerige, lõbustage, suurendage tootlikkust ja edendage meeskondade koostööd. Mängustamise funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Kontaktivormi vidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist kontaktivormi vidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte esteetikale.
Y
Y
Y
Y
Y
Vestlusvidinate kohandamine
Valige meie mallide galeriist vestlusvidin ja kohandage seda vastavalt oma ettevõtte värvipaletile.
Y
Y
Y
Y
Y
Heli konfigureerimine
Kohandage või keelake LiveAgentis kuuldavaid märguannete helisid. Valige meie olemasolevate helide hulgast või laadige üles oma failid. Heli konfigureerimise funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Otsi & asenda
LiveAgent suudabb automaatselt otsida igas sissetuleva kirja kindlaid stringe ja asendada need enne andmebaasi kuvamist või salvestamist millegi muuga. Otsimise & asendamise funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Kõnevidinate kohandamine
Looge köitvaid kõnevidinaid või valige mõni meie mallide galeriist. Kohandage olemasolevat disaini vastavalt oma vajadustele.
Y
Y
Y
Y
Y
Videokõne vidina kohandamine
Looge köitvaid videokõne vidinaid või valige meie mallide galeriist olemasolev kujundus. Kohandage olemasolevat malli vastavalt oma vajadustele.
—
—
Y
—
Y
Teadmusbaas
Looge oma kliendiportaalis kategooriaid oma toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal. Lisage teadmusbaasi artikleid, foorumeid või tagasiside tahvleid. Teadmusbaas
1
2
3
1
10
Täiendav teadmistebaas
Mitu teadmusbaasi* annab võimaluse luua piiramatul hulgal eraldi kliendiportaale, kus igaühel neist võib olla oma unikaalne disain, seaded ja sisu. Teadmusbaas
$19 / kuus / teadmistebaasi kohta
$19 / kuus / teadmistebaasi kohta
$19 / kuus / teadmistebaasi kohta
—
$19 / kuus / teadmistebaasi kohta
Kaubamärgi eemaldamine
Eemaldage LiveAgenti bränding reaalajas vestluse akendest ja nuppudest, teadmusbaasist/kliendiportaalist, kõneakendest ja -nuppudest, kontaktivormidest, tagasiside vormidest ja meilimallidest.
uusTäiustage oma kliendituge AI Answer Assistantiga. ChatGPT ja teie OpenAI API võtme toel suudab see genereerida lihvitud meilivastuseid, lihtsustades nii vastamist ja suurendades agentide tootlikkust.
Hankige ülevaade oma klienditoest. Vaadake, kes teie ettevõttega suhtlevad, ja jälgige, millist teenust nad saavad. Analüütika ülevaate funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Toimivuse aruanne
Jälgige oma tugiagentide tegevust. Vaadake, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab e-kirju reaalajas vestlustele ja kes annab aja jooksul ühtlaseid tulemusi. Toimivuse aruande funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Agendi aruanne
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agendi aruande funktsioon
Looge aruandeid iga osakonna vastatud piletite, vestluste, kõnede ja muu kohta kindla ajavahemiku jooksul. Osakonna aruande funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Kanalite aruanne
LiveAgent pakub teile üksikasjalikku ülevaadet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktvormid, Instagram, Facebooki sõnumid, säutsud jne. Kanali aruande funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Siltide aruanne
Looge kindla perioodi märgendiaruandeid. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Siltide aruande funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Ticket history
Piletite ajaloo aruande loomiseks filtreerige pileteid päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku järgi. Saate teada, millistel osakondadel oli kõige rohkem pileteid määratud, millised agendid need lahendasid, nende hetkeolekud ja palju muud.
—
Y
Y
—
Y
Minu töö aruanne
Koostage aruandeid tehtud töö kohta päeva, nädala, kuu, aasta või kohandatud kuupäevavahemiku jooksul. Saate teada, kui palju pileteid teile määrati, millisest kanalist need pärinevad ja milline on nende praegune olek.
—
Y
Y
—
Y
Agendi kättesaadavus kõnede, vestluste, piletite jaoks
Jälgige oma agentide saadavust ja vaadake, millal nad täpselt võrgus on (kuupäev, kellaajad, alates, kuni). Agendi kättesaadavuse funktsioon
—
Y
Y
—
Y
Kõne, vestluse saadavus
Looge aruandeid iga agendi kättesaadavuse kohta kõnedele ja vestlustele vastamiseks. Avastage, kes on kõige rohkem kaasatud ja kes peab oma tulemuslikkust suurendama.
—
Y
Y
—
Y
Kõnede, vestluste, piletite koormus
Saate teada, millistele agentidele oli määratud kõige rohkem pileteid, kõnesid ja vestlusi, et oma agentide töökoormust võrrelda ja optimeerida.
Saate oma töövoo ühtlustamiseks ja lihtsustamiseks juurdepääsu kõigile LiveAgenti pistikprogrammidele ja integratsioonidele muude tarkvaralahendustega.
Pakume 24/7 kliendituge aastaringselt. Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia või meie kliendiportaali kaudu. Pakume ka mitmekeelset tuge.
best effort
24/7
24/7
best effort
24/7
White Glove paigaldus
Istuge ja lõõgastuge, kuni loome teie jaoks teie LiveAgenti konto. Logige sisse kasutusvalmis kasutajatoe süsteemi, mis suurendab teie agendi tootlikkust ja parandab teie klienditeenindust.
LiveAgent toetab praegu 45 keele tõlget, millele lisandub regulaarselt uusi tõlkeid. Mitme keele toe funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Mitme veebilehe tugi
Kas teil on mitu ettevõtet, toodet või alamdomeeni unikaalsete veebisaitidega? Pole probleemi, LiveAgent suudab kõik piletid üle tuua ja koondada ühele LiveAgenti kontole.
Y
Y
Y
Y
Y
Mitme kaubamärgi tugi
Hallake mitme kaubamärgi ja ettevõtte kasutajatoe suhtlust ühest tarkvarast.
Y
Y
Y
Y
Y
Riistvara IP telefon
Kas tunnete end oma riistvaratelefoni kasutades mugavamalt? Pole probleemi! Ühendage see LiveAgentiga ja vastake kõnedele. Tarkvaratelefone ja brauseri kõnesid ei pea kasutama.
Y
Y
Y
Y
Y
Veebipõhine tootekoolitus
Planeerige oma klienditoe juhile LiveAgenti koolitus, et aidata tal tööriista paremini mõista või pakkuda abi mõne konfiguratsiooniprobleemi lahendamisel.
—
Y
Y
—
Y
Vanemkontohaldur
Kontohalduri kui otsese kontaktpunkti tugi. Kontohalduri saab soovi korral pakkuda Suure plaani kontodele, kus on üle 50 agendi.
—
—
—
—
Y
Spetsiaalne liitumisprotsessi meeskond
Hankige seadistamise abi meie ekspertide meeskonnalt, kes aitavad teil LiveAgenti tööriistade ja funktsioonidega alustada.
Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma klientide kontod parimasse võimalikku serveripunkti, olenevalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riiklikke seadusi. Mitu andmekeskust
Y
Y
Y
Y
Y
SpamAssassini integreerimine
Säästke aega ja võidelge rämpsposti vastu automaatse rämpsposti filtreerimise abil. LiveAgent rakendab rämpspostivastast platvormi SpamAssassin, mis blokeerib kõik rämpsposti. Rämpsposti filtreerimise funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Agendipaneelile juurdepääsu piiramine
Piirake nende IP-numbrite arvu, millel on juurdepääs teie agendipaneelile.
Y
Y
Y
Y
Y
Paroolipoliitika haldamine
LiveAgent tagab, et teie konto jaoks valitud parool ei ole varasemate andmeleketega seotud rikkumiste tõttu ohustatud.
Kõik LiveAgenti hostitud kontod töötavad läbi turvalise ühenduse, kasutades HTTPS protokolli. HTTPS-i krüptimise funktsioon
Y
Y
Y
Y
Y
Blokeeritud külastajate nimekiri
Kas keegi saadab teile rämpsposti või on ebameeldiv? Keelake nende IP-aadress, et takistada neil teiega vestelda. Vajadusel saate alati keelatud külastajate blokeeringuid tühistada.
Y
Y
Y
Y
Y
Auditi logi
Kas leiate midagi kahtlast? Vaadake üle auditi logi, et näha, milliseid toiminguid iga agent on konkreetse aja jooksul teinud. Audit log feature
—
—
Y
—
Y
SSO
Kasutage ühekordset sisselogimist (SSO), et muuta oma agentidele sisselogimised lihtsamaks. Logige üks kord sisse ilma autentimisfaktoreid uuesti sisestamata ja kiirendage protsessi.
—
—
Y
—
Y
Süsteemi e-kirja mallide kasutamine
Muutke kõigi süsteemimeilide sõnastust ja kujundust ning kohandage neid vajadusel alati.
Seadistage erinevate sündmuste jaoks automatiseerimisreeglid ja määrake, millised toimingud tehakse automaatselt, kui konkreetne sündmus LiveAgentis toimub.
50
150
500
—
1000
Aja reeglid
Seadistage ajapõhised reeglid, mis sooritavad toiminguid automaatselt pärast teatud ajaperioodide möödumist teie LiveAgenti süsteemis.
—
30
100
—
200
SLA reeglid
Seadistage sisemised teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid, mis tagavad teie agentidele ja klientidele sujuva kogemuse. Kasutage neid vastutuse, trahvide ja õiguskaitsevahendite kindlaksmääramiseks, et säilitada õige töövoog.
—
5
50
—
100
SLA tasemed
Seadistage oma teenusetaseme lepingu (SLA) reeglid mitmel tasemel, et tagada õiged töövood rohkem kui ühel tasandil. Saate neid kasutada töövoogude täpsustamiseks erinevates olukordades.
—
5
20
—
100
Parimad kliendikogemused luuakse LiveAgentiga
Satur
SATUR reisiagentuur on Slovakkia suurim reiside korraldaja ning oma üle 100 aasta kogemust ja 90 000 rahuloleva kliendi, kellel on võimalus reisida üle 150 erineva riigi, igal aastal.
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
LiveAgenti hinnakujundus
Vajate abi enda jaoks parima plaani valimisel?
Iga äri on erinev. Meil on klientide edujuhtide meeskond, kes on valmis teie konkreetset kasutusjuhtumit uurima.
Säästke rohkem kasutades LiveAgenti
Võrrelge klienditoe tarkvara erinevaid valikuid ja leidke enda jaoks parim pakkumine. Valige vajalike agentide arv, vaadake hinnavõrdlust ja leidke oma ideaalne piletisüsteemi tööriist.
Discover LiveAgent, the pioneering customer support software founded in 2004 by Viktor and Andrej. Serving over 150 million users globally, LiveAgent combines real-time chat, ticketing, and support features. Join our mission to make exceptional customer service the norm. Start your 14-day free trial and experience innovation today!
Avastage, kuidas LiveAgent võimaldab tõhusalt hallata ja kaitsta kliendiinfot, parandades klienditeenindust ja suurendades müüki. Saage teada, kuidas koguda ja turvata kliendiandmeid, et luua rahulolev ja lojaalne kliendibaas. Alustage oma tasuta kontoga täna!
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team
Schedule a one-on-one call
How to achieve your business goals with LiveAgent
Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
Answers to any questions you may have about LiveAgent