Pakkuge suurepärast klienditeenindust #1 HubSpoti alternatiiviga! Registreeruge LiveAgenti tasuta prooviperioodile juba täna ja alustage tugevate kliendisuhete loomist.
HubSpot Service Hub on populaarne tegija klienditeeninduse, müügi ja turunduse valdkonnas. Üle 160 000 kliendi usaldab HubSpoti tööriistu, sealhulgas nende pileti- ja CRM-süsteeme.
Kuid HubSpotil on palju konkurente. Järgmises artiklis käsitletakse 16 HubSpoti alternatiivi, nende hindu ja põhifunktsioone. Võib-olla leiate siit oma uue klienditeenindusplatvormi.
Väide, et HubSpotil pole turul positiivset kohalolekut, poleks mitte ainult ebatäpne, vaid ka ebaaus. Kuid nagu iga muu klienditeenindustarkvara puhul, ei tule see tarkvara ilma vigade ja puudusteta ning see võib ajendada kliente muid valikuid kaaluma.
Üks levinumaid klientide probleeme on HubSpoti hinnakujundus. Kuigi tegemist on tugeva tarkvaraga, avastavad kliendid, et üritavad seda endale lubada üle oma eelarve. Paljud on väitnud, et tarkvara lihtsalt ei olnud piisavalt kohandatav või ei pakkunud piisavalt funktsioone, et seda hinnasilti väärt olla.
Teine probleem, millele taha kliendid võivad komistada, on HubSpoti sagedane žargooni ja kaubamärgipõhise terminoloogia kasutamine. Kuigi bränding on oluline ja võib aidata luua selget kliendikogemust, kipub HubSpot minema üle piiri. See tähendab, et kliendid peavad muidu keerulises ja mõnikord segadusttekitavas tarkvarakomplektis navigeerida püüdes terminoloogiat lahti mõtestada.
Muidugi teeb HubSpot Service Hub peaaegu kahe aastakümne pikkuse kogemusega ka palju asju õigesti. Paljud inimesed hindavad selle ulatuslikku teadmusbaasi ja kohandatavat piletisüsteemi. Lõppkokkuvõttes taandub kõik klienditoe süsteemi leidmisele, mis katab teie konkreetsed vajadused ja nõuded.
Kui otsite HubSpoti alternatiivi, on üks olulisemaid otsustavaid tegureid selle pakutavate funktsioonide ja funktsionaalsuste komplekt. Enne kindlale platvormile pühendumist hinnake, milliseid funktsioone teie ettevõte vajab, ja seejärel lisage need, mis muudavad teie igapäevased töövood sujuvamaks ja tõhusamaks.
Näiteks võite otsustada, et teie klienditeeninduse meeskonna toimimiseks on vaja selliseid funktsioone nagu piletisüsteem, pukseerimisega redaktor, koosolekute ajastamine, külastajate jälgimine ja mõni telefonifunktsioon. Võite ju piirduda sellega, kuid miks mitte otsida rohkem? Selles etapis peaksite müügiprotsessi sujuvamaks muutmiseks kaaluma lisafunktsioone, nagu ühendatavad piletid ja piiramatu kontaktide arv. Lisaks võite kaaluda mitmekeelsete kanalite ja sotsiaalmeedia lisamist oma piletisüsteemi. Kui olete otsustanud kõnekeskuse funktsiooni kasuks, siis miks mitte otsida HubSpoti alternatiivi, mis sisaldab IVR-i, videokõnesid ja piiramatut kõneajalugu?
Ärge leppige miinimumiga, mis hoiab teie kontaktkeskust pinnal, vaid püüelge oma ettevõtmiste tõhustamise poole ja kaaluge rohkete funktsioonidega tarkvara, mis võib parandada mitte ainult teie klienditoe meeskonna, vaid ka teie klientide kasutuskogemust.
Kuigi kvaliteedi eest maksmine on kindlasti mõistetav, ei tohi oma eelarvet õõnestada lihtsalt sellepärast, et see tundub õige tegevus. Enne ostmist vaadake hoolikalt tarkvara hinnastruktuuri ja plaane. Mis tahes SaaS-i toote ostmine on kompromiss raha, mida olete nõus kulutama, ja tarkvara pakutavate funktsioonide vahel. Nii et ärge arvake, et odavaim variant on alati õige. Otsige olulist funktsionaalsuse ja taskukohasuse tasakaalu. Nii saate valida HubSpoti alternatiivi, mis sobib kõige paremini mitte ainult teie kontaktkeskuse vajadustega, vaid ka teie eelarvega.
Klienditeeninduse pakkumisel on tõenäoline, et vajate mõnda kolmanda osapoole rakendust, et muuta äriprotsessid tõhusamaks ja mugavamaks. Otsige HubSpoti alternatiivi, millel pole mitte ainult palju integratsioone, vaid mis on mugavalt ühendatutav rakendustega, mida kõige rohkem kasutate. Pidage meeles, et kvaliteet tuleb enne kvantiteeti. Sajad integratsioonid ei pruugi tähendada, et saate ühendada kõiki oma kasutatavaid rakendusi.
Lisaks sellele otsige integratsioonide täiendusi. Tõenäoliselt peaksite valima lahenduse, mis lisab pidevalt uusi integratsioone, kuna see näitab, et arendusmeeskond on vastutulelik klientide vajadustele.
Nagu oleme juba kindlaks teinud, ei ole klienditoe tarkvara kõigile sobiv lahendus. HubSpoti alternatiivi kaalumisel uurige tarkvara isikupärastamise ja kohandamise võimalusi ning paindlikkust. Kas saate selle endale meelepäraseks teha? Kas see suudab rahuldada teie klienditeenindajate ja ettevõtte vajadusi?
Need on õiged küsimused, mida peate endalt küsima, et tagada, et te hiljem ei kahetse oma investeeringut.
Tõenäoliselt nõustute, et HubSpoti alternatiivi rakendamine ei tohiks nõuda, et kõik teie klienditeenindajad omaksid selle kasutamiseks inseneri kraadi. Mida keerulisem on tarkvara, seda järsem on õppimiskõver. Kuid isegi keeruka platvormi rakendamine võib olla lihtne ja probleemivaba, kui selle disain peab kasutajat meeles. Lahendust kaaludes otsige selliseid, mis sobivad nii vähem tehnikatundlikele inimestele kui ka spetsialistidele, kes oskavad sellele kohandatud koodi lisada.
Enamik ettevõtteid püüdleb kasvu poole. HubSpoti alternatiivi valimisel arvestage alati tarkvara skaleeritavusega. Nii ei kaota te kontrolli, kui teil on ootamatult vaja põhiplaanilt organisatsiooni plaanile üle minna. Teisest küljest võite avastada, et teie valitud tellimus on teie vajaduste jaoks liiga ulatuslik. Ärge sattuge klienditoega lõputute vaidluste ahelasse ja oodake, kuni teie tellimust kohandatakse. Valige platvorm, mida saab vastavalt teie ainulaadsetele vajadustele hõlpsalt suurendada või vähendada.
Viimaks lugege HubSpoti alternatiivi klienditoe kohta. Ettevõte on sama hea kui tema klienditeenindus. Isegi kui tarkvaralahendus tundub teile sobivat, hoiduge halvast klienditeenindusest.
Lisaks klienditeenindusmeeskonna olemasolule veenduge, et teie valitud lahendusel on ulatuslikud teadmusbaasid koos tõrkeotsingu juhendite, õpetuste ja kliendifoorumitega. Nii võite olla kindel, et platvorm annab endast parima, et klientide vajadused esikohale seada.
LiveAgent on mainekas üle 130 võimsa funktsiooniga HubSpoti alternatiiv, mis tagab oma klientidele omnikanali kogemuse. Kuigi LiveAgent on tulvil funktsioone ja integratsioone, on see kasutajasõbralik ja taskukohane lahendus ettevõtetele üle kogu maailma. LiveAgenti klienditoe tarkvara võimaldab tuhandetel klientidel pakkuda ülimat kliendikogemust.
Saate LiveAgenti siduda enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega. Klientide lemmikute hulka kuuluvad Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign ja paljud muud.
LiveAgent aitab pakkuda suurepärast klienditeenindust paljudele klientidele kogu maailmas. See mitmekülgne HubSpoti alternatiiv sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kuid suurettevõtted peavad seda aga sageli sama kasulikuks. Enamik LiveAgenti kliente töötab e-kaubanduse, hariduse, rahanduse, turismi ja hotellinduse ning tehnoloogia valdkonnas.
LiveAgent pakub nelja peamist tasulist hinnataset ja tasuta paketti, mis pakub teatud piirangutega mitmesuguseid funktsioone. Tasulised plaanid algavad Väikesest tasemest hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus ja jätkuvad Keskmise tasemega, mille hind on 29 dollarit agendi kohta kuus. Kallimad plaanid koosnevad Suurest tasemest hinnaga 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsiooni tasemest hinnaga 69 dollarit agendi kohta kuus.
Enne tasulise paketi sõlmimist saate teha LiveAgentile proovisõidu 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Salesforce Service Cloud on HubSpoti üks tuntumaid konkurente. Nende tarkvara aitab suurendada kaasatust kogu klienditeekonna vältel ja aitab enam kui 150 000 kliendil üle maailma pakkuda oma klientidele isikupärastatud teenust.
Salesforce Service Cloud pakub integreerimist paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Shopify, Asana, Trello, MailChimpi, Twilio ja Scoro’ga.
Salesforce Service Cloud sobib igas suuruses ettevõtetele. Kuigi paljud Salesforce Service Cloudi on loodud e-kaubanduseks, on nad spetsialiseerunud ka rahandusele, tootmisele, haridusele, tehnoloogiale ja tervishoiule.
Teil on võimalik valida nelja erineva hinnavaliku vahel, mida Salesforce Service Cloud pakub. Starter tase maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldusega kord aastas; Professional tase maksab 75 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldusega kord aastas; kõige populaarsem Enterprise tasand maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldades samuti kord aastas; ja kõige kallim piiramatu pakett on kuni 300 dollarit kasutaja kohta kuus aastase arveldamisega.
Kui soovite enne ostu sooritamist Salesforce Service Cloudi proovida, saate registreeruda nende 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Üle 50 000 ettevõttest koosneva kliendibaasiga Zendesk on HubSpoti populaarne alternatiiv. Zendesk tunneb uhkust selle üle, et loob tervikliku kliendikogemuse ja aitab ettevõtetel üle kogu maailma pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Zendesk pakub teile nautimiseks palju integratsioone. Mõned neist on Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack ja Jira.
Zendesk sobib kõige paremini suurematele ja keskmise suurusega ettevõtetele erinevates tööstusharudes, sealhulgas tervishoid, finantsteenused, e-kaubandus ning reisimine ja hotellindus.
Kui kaalute Zendeski kasutamist, saate valida nelja hinnaplaani vahel. Support Team maksab 19 eurot agendi kohta kuus, Suite Team maksab teile 49 eurot agendi kohta kuus, Suite Growth maksab 79 eurot agendi kohta kuus ja Suite Professional maksab kuni 99 eurot agendi kohta kuus. Zendeski suurima Enterprise taseme hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Enne mõne tellimuse ostmist saate Zendeski 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
Vaadake terviklikku Zendeski alternatiivide võrdlust.
Freshdesk on üks valdkonna kuulsamaid HubSpot CRM-i alternatiive. Üle 60 000 kliendi kasutavad seda kliendisuhtluse ühtlustamiseks ja sujuvamaks muutmiseks ning erakordse toe pakkumiseks.
Freshdesk võimaldab ühendada nende tööriistakomplekti paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Slack, Jira, Asana, Shopify, MailChimp ja Twilio.
Freshdesk sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja väikestele meeskondadele. Enamiku Freshdeski klientidest leiate jaemüügi, tehnika, e-kaubanduse, rahanduse ja hariduse valdkonnast.
Freshdesk pakub tasuta paketti, millel on mõned piiratud funktsioonid. Lisaks saate valida Growth plaani hinnaga 15 eurot kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas, Pro plaani 49 euro eest kasutaja kohta kuus ja Enterprise plaani 79 euro eest kasutaja kohta kuus.
Enne tasuliste pakettide valimist saate tutvuda Freshdeskiga 21-päevase tasuta prooviversiooni jooksul.
Vaadake täielikku Freshdeski alternatiivide võrdlust.
Zoho Desk on veebipõhine klienditeenindusplatvorm, millel on üle 100 000 kliendi üle maailma. Nad keskenduvad peamiselt igapäevaste klienditoe toimingute lihtsustamisele ja kliendisuhete parandamisele.
Zoho Deski kõige tähelepanuväärsemate integratsioonide hulgast leiate Pipedrive’i, Slacki, WooCommerce’i, Aircalli, Saleslofti ja Alegra.
Zoho Deski tööriistakomplekti kasutatakse paljudes tööstusharudes, sealhulgas tehnoloogias, e-kaubanduses, jaemüügis, hariduses ja finantsteenustes. See sobib igas suuruses ettevõtetele.
Kui otsustate Zoho Deski proovida, saate valida kolme hinnakujunduse vahel. Esiteks on saadaval Standard pakett koos mõningate põhifunktsioonidega hinnaga 14 eurot kasutaja kohta kuus, teine populaarseim on Professional pakett hinnaga 23 eurot kasutaja kohta kuus ja lõpuks Enterprise pakett hinnaga 40 eurot kasutaja kohta kuus.
Kui soovite tarkvara ise testida, saate registreeruda 15-päevasele tasuta prooviperioodile.
Vaadake täielikku Zoho Deski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.
Intercom on mainekas klienditeeninduse ja turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab enam kui 25 000 ettevõttel lahendada klientide probleeme.
Intercom pakub ulatuslikku saadaolevate integratsioonide kataloogi. Mõned neist on Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic ja Shopify.
Intercomi ärimudel sobib kõige paremini suurematele ettevõtetele, kellel on palju sissetulevaid kliendisoove. Tarkvara kasutatakse enamasti e-kaubanduses, tarkvaraarenduses, rahanduses ja tervishoius.
Intercomi kolm hinnapaketti sisaldavad Starter pakett, mis maksab teile 74 dollarit kuus, mille eest arveldamine toimub kord aastas. Ülejäänud kahel ulatuslikumal Pro ja Premium paketil on kohandatud hinnakujundus, nii et peate selle saamiseks võtma ühendust Intercomi müügimeeskonnaga.
Enne tasulise paketi sõlmimist saate aga Intercomi 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.
Vaadake terviklikku Intercomi alternatiivide võrdlust.
Help Scout on HubSpoti alternatiiv, mis on uhke oma ligipääsetavuse ja kasutuslihtsuse üle. Rohkem kui 12 000 kliendiga Help Scout revolutsioneerib kõike, mida teate postkastist.
Saate ühendada oma Help Scouti konto paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Magento, MailChimpi, Jira, Slacki ja Salesforce’iga.
Help Scouti võib kohata väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes. Seoses oma tööstusharudega töötavad Help Scouti kliendid tavaliselt tehnika, tervishoiu, hariduse ja e-kaubanduse valdkonnas.
Help Scouti odavaim Standard hinnatase maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldades kord aastas. Võite valida ka laiendatud Plus taseme, mis maksab 40 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldades samuti kord aastas. Teie kolmas võimalus on Pro tase, mis on kuni 65 dollarit kasutaja kohta kuus, mille eest esitatakse teile arve kord aastas.
Enne tasulise paketi valimist saate Help Scouti tarkvara 15-päevase prooviperioodi vältel tasuta proovida.
Vaadake täielikku Help Scouti alternatiivide võrdlust.
Front on HubSpoti alternatiiv, mis püüab ühtlustada ja muuta sujuvamaks kõiki klientide vestlusi ning aidata pakkuda parimat tuge. Kuna tarkvara usaldab üle 8000 ettevõtte, on Front selles valdkonnas tuntud tegija.
Front ühildub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Asana, Slacki, Salesforce’i, Twilio, Shopify ja Trello’ga.
Fronti kasutavad igas suuruses ettevõtted. Suurem osa nende klientidest koosneb siiski väikestest ja keskmise suurusega ettevõtetest. Enamasti leiate neid töötamast tehnika, tervishoiu, e-kaubanduse ja õigusteenuste valdkonnas.
Front jagab oma hinnakujunduse kahte kategooriasse. Esimene on mõeldud väikestele meeskondadele ja sisaldab Starter hinnaplaani. See maksab 19 dollarit istekoha eest kuus. Teine kategooria sobib enamikule ettevõtetele ja koosneb kolmest hinnatasemest: Growth 59 dollarit istekoha eest kuus, Scale 99 dollarit istekoha eest kuus ja Premier 299 dollarit istekoha eest kuus.
Samuti enne tasulise paketi valimist Fronti katsetada. Tarkvara on saadaval 7-päevase tasuta prooviperioodi kujul.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivide võrdlust.
Gorgiasel on üle 11 000 kliendi üle maailma. Gorgiase klienditeeninduse tarkvara kavandati e-kaubandust silmas pidades, seega pole üllatav, et nad on oma valdkonnas saanud silmapaistvaks.
Gorgias ühildub paljude rakendustega, mis aitavad kliente nende e-kaubandusega. Mõned neist on Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive ja teised.
Gorgiase tarkvara on loodud ja arendatud järjepidevalt koos igas suuruses e-kaubanduse kaubamärkidega.
Gorgias pakub viit peamist hinnaplaani ja lisandmooduleid. Starter paketiga maksate 50 pileti eest kuus 10 dollarit, Basic paketiga 300 pileti eest kuus 60 dollarit, Pro paketiga 2000 pileti eest kuus 360 dollarit ja Advanced paketiga 900 dollarit 5000 pileti eest kuus. Kui olete huvitatud hinnapaketist, mis pakub veelgi rohkem funktsioone, võite Enterprise paketi hinnapakkumise saamiseks võtta ühendust Gorgiase müügimeeskonnaga.
Gorgiase 7-päevase tasuta prooviperioodiga saate enne tasulise plaani ostmist nende tarkvara esmalt testida.
Vaadake täielikku Gorgiase alternatiivide võrdlust.
Groove on klienditeenindustarkvara, mille eesmärk on pakkuda tipptasemel funktsionaalsust väikeettevõtetele üle maailma.
Groove’i integratsioonide repertuaari kuuluvad MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge ja paljud muud.
HubSpoti alternatiivina sobib Groove enim väikestele ja keskmistele SaaS-i ettevõtetele.
Groove pakub oma klientidele kolme peamist hinnapaketti: Starter pakett hinnaga 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Plus pakett hinnaga 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja kõige ulatuslikum Pro pakett hinnaga 40 dollarit kasutaja kohta kuus. Kõikide pakettide puhul arveldatakse kord aastas.
Lisaks tasulistele tellimustele võimaldab Groove teil tarkvara testida 7-päevase tasuta prooviperioodi vältel.
Vaadake täielikku Groove’i alternatiivide võrdlust.
MailChimp on populaarne e-posti ja turunduse automatiseerimise tööriist, millel on selles valdkonnas pikk ajalugu. Oma hämmastava üle 12 miljonilise kliendibaasiga on MailChimp kindlasti jätnud hea mulje kõigile, kes on seda proovinud.
MailChimpi meiliturunduse tööriistad ühilduvad paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Matcha, Firebase, Open Table, ConvertFlow ja FeedOtteriga.
MailChimpi tarkvara sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tavaliselt leiate nende tarkvara jaemüügist, e-kaubandusest, mittetulundusühingutest ja teenusepõhistest organisatsioonidest.
MailChimp pakub tasuta paketti, millel on mõningad piirangud, kuid väiksema eelarvega turundusmeeskonnad võivad sellest siiski palju kasu saada. Tasulised plaanid algavad Essentials paketiga, mis on ühe kuu tasuta ja algab seejärel 11,99 €/kuus 500 kontakti põhjal. Järgmine tase on Standard, mis on samuti ühe kuu tasuta ja algab siis 18,44 € kuus 500 kontakti alusel. Kalleim tase MailChimpil on Premium pakett, mis maksab 10 000 kontakti põhjal 322,77 € kuus.
Essentials või Standard paketi ühekuuline tasuta kasutamine toimib MailChimpi tasuta prooviperioodina.
ZoomInfo on kombinatsioon ulatuslikust ettevõtte andmebaasist ja kasvule suunatud tarkvarast, millel on üle 20 000 pühendunud kliendi üle maailma.
ZoomInfo ühildub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Salesforce’i, Snowflake’i, Avaya, Slacki, Marketo ja Pipedrive’iga.
ZoomInfo tarkvara on välja töötatud kaasaegseid ettevõtteid silmas pidades. See sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja Organisatsiooni tasemel tegutsevatele ettevõtetele. ZoomInfo kliente leiate sellistest valdkondadest nagu personalijuhtimine ja värbamine, müük, e-kaubandus ja paljud teised.
ZoomInfol on kohandatud hinnakujundus. Isikupärastatud hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust ZoomInfo müügimeeskonnaga. Enne tellimuse ostmist võite siiski proovida ZoomInfot nende 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
ConnectWise ScreenConnect on kaughalduse ja mobiili toe pakkumise lahendus, mis varem kandis nime Control. Oma kaugjuurdepääsu võimaluste ja täiustatud funktsioonidega on see tarkvara paljude IT-ettevõtete väärtuslik vara.
ConnectWise ScreenConnect pakub järgmisi kolmandate osapoolte rakendusi: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds ja Microsoft Outlook.
ConnectWise ScreenConnecti saavad kasutada nii väikesed kui ka suured ettevõtted. Selle tarkvara levinuim kasutusjuht on probleemide tõrkeotsing IT kasutajatoe ettevõtetes ja muudes tehnoloogiale keskendunud ettevõtetes.
ConnectWise ScreenConnecti kasutamiseks saate valida ühe litsentsipiiranguga One paketi. Selle plaaniga saab üks kasutaja luua ühe ühenduse 27 dollari eest. Järgmine tase on Standard, mis võimaldab ühel kasutajal luua 3 samaaegset ühendust 42 dollari eest. Viimane Premium tase võimaldab ühel kasutajal luua 10 samaaegset ühendust 52 dollari eest.
ConnectWise ScreenConnecti saate proovida 14-päevase tasuta prooviperioodiga.
Vaadake täielikku ConnectWise ScreenConnecti alternatiivide võrdlust.
Pipedrive on tuntud kliendisuhete haldamise platvorm, millel on palju müügifunktsioone. See HubSpoti alternatiiv aitab rohkem kui 100 000 ettevõttel üle maailma kasvatada oma äri ja suurendada tulusid.
Pipedrive integreerub erinevate kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Slacki, Twilio, Wiza, Paperflite, Skyvia ja Asana’ga.
Pipedrive on populaarne peamiselt väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete seas. Nende kliendid töötavad peamiselt müügi, turunduse, kinnisvara ja e-kaubanduse valdkonnas.
Pipedrive’i funktsioonidele juurdepääsu saamiseks võite tellida ühe järgmistest pakettidest: Essential pakett maksab 14,90 € kasutaja kohta kuus, Advanced pakett maksab 24,90 € kasutaja kohta kuus, Professional maksab 49,90 € kasutaja kohta kuus või Enterprise paket hinnaga 99,00 € kasutaja kohta/kuus.
Enne Pipedrive’i turundus- ja müügitööriistade kasutajaks registreerumist võite tarkvara 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
LiveChat aitab enam kui 36 000 kliendil vähendada reageerimisaegu ja parandada klientide rahulolu.
LiveChati saab siduda paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas BigCommerce’i, Slacki, Magento, Volusioni, Zapieri ja Klausiga.
LiveChat aitab igas suuruses ettevõtetel olla kursis oma klientide sõnumitega. Kõige tavalisemad LiveChati kasutavad tööstusharud on klienditeenindus, e-kaubandus, haridus, rahandus, reisimine ja hotellindus.
Odavaim plaan, mida LiveChat pakub, on Starter pakett hinnaga 20 dollarit agendi kohta kuus. Teine on Team pakett hinnaga 41 dollarit agendi kohta kuus, seejärel Business pakett hinnaga 59 dollarit agendi kohta kuus. Kui soovite saada teavet LiveChati kõige jõulisema Enterprise paketi kohta, võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Lisaks neljale tasulisele plaanile saate 14-päevase tasuta prooviperioodi ajal LiveChati proovida.
Vaadake täielikku LiveChati alternatiivide võrdlust.
Omnisend on suurepärane valik veebipoodidele, kes otsivad HubSpot Service Hubile alternatiivi. Nende eesmärk on muuta meili- ja SMS-turundus lihtsaks ja tõhusaks tööriistadega, mis aitavad teil suhelda klientidega viisil, mis on teie brändile omane.
You can integrate Omnisend with 130+ third-party apps, including Shopify, WooCommerce, WordPress, Justuno, Gorgias, Wix, and many more.
Omnisend sobib suurepäraselt e-kaubandusega tegelevatele kaupmeestele, kes soovivad säilitada oma e-posti ja SMS-turunduse lihtsa, kuid võimsana. See on tõesti kasutajasõbralik, nii et saate hakata saatma ilusaid e-kirju ja tekstsõnumeid, ilma et peaksite olema tehnikaekspert.
Omnisendil on tasuta pakett, mis võimaldab kasutada kõiki selle funktsioone kuni 250 kontaktiga – see on suurepärane just alustavatele väikeettevõtetele. Kui teil on rohkem kontakte, on Standard pakett 500 kontaktile 16 dollarit kuus, mis sisaldab rohkem tööriistu oma poe kasvatamiseks. Suuremate poodide jaoks on Pro pakett hinnaga 59 dollarit kuus 500 kontakti kohta, mis pakub teile kõike, mida vajate SMS-idega rohkete klientideni jõudmiseks.
Igal mainitud HubSpoti alternatiivil, on mõned ainulaadsed funktsioonid ja täiustatud funktsionaalsused, mis teevad tarkvarast kaalumist väärt konkurendi. Sõltuvalt teie ettevõtte tüübist ja konkreetsest kasutusjuhtumist võivad sellised funktsioonid nagu kõnede edastamine, piiramatud kõnesalvestused, kohandatavad mallid, automatiseerimisreeglid, IVR ja piletsüsteemi tööriistad teie valikut muuta.
Teine aspekt, mis võib teid kõige sobivama HubSpoti alternatiivi poole suunata, on integreerimisvõimalused. Lisaks integratsioonide loendi vaatamisele tasub lugeda, kuidas neid oma klienditoe tarkvaraga ühendada. Kas need on kohalikud integratsioonid? Kas need kasutavad API-sid? Kui jah, siis kas tunnete ennast sellise süsteemiga mugavalt või vajate tuge?
Kuigi paljud funktsioonid ja võimalused võivad tunduda vajalikud, vaadake läbi pragude. Kui see tundub pealtnäha oluline, kaevake alati enne raha kulutamist sügavamale. Olge uudishimulik. Pidage meeles, et õige klienditeenindustarkvara mitte ainult ei vasta kõigile teie küsimustele, vaid astub veel sammukese edasi.
Mida me siis õppisime? Tõenäoliselt võib HubSpot olla tähtis kala, kuid ta pole ainus. Võite olla HubSpotiga rahul või siiski uudishimulik muude pakutavate võimaluste vastu.
Kalade analoogiat jätkates pidage HubSpot karpkalaks. Märkate neid ümberringi, nad on üsna levinud. See on suur kala ja suudab toita paljusid inimesi, kuid seda on üsna raske valmistada. Ja kui te seda täpselt ei valmista, on sellel sageli mudane maitse, mis võib teie õhtusöögi ära rikkuda.
Näiteks LiveAgenti võiks pidada vikerforelliks. Agar ja klanitud, kuid siiski kergesti püütav. Kuigi mitte nii suur kui karpkala, eijää te kaugeltki nälga. Lisaks on seda imelihtne valmistada ja selle hõrk maitse võib tõsta kogu eine teisele tasemele.
Nüüd lõpuks tiigist eemale liikude võib HubSpoti alternatiivide otsingul olla raske navigeerida. Loomulikult juhivad teie konkreetsed vajadused ja nõudmised teid lõpuks õiges suunas. Kui aga sellised funktsioonid nagu omnikanali võimalused, moodne ja kasutajasõbralik disain ning võimas piletisüsteemi tarkvara kõlavad nagu midagi, mida teie ettevõte võiks kasutada, võiksite proovida LiveAgenti. Lõppude lõpuks on see suurepärane näide kõikehõlmavast tasuta klienditoe süsteemist.
HubSpoti alternatiiv | LiveAgent
Proovige tasuta parimat klienditoe tarkvara! Ei vaja krediitkaarti.
|
Salesforce Service Cloud | Zendesk | Freshdesk | Zoho Desk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinnang
Üldine hinnang tarkvarale Capterra kinnitatud kasutajatelt.
|
|||||
Integratsioonide arv |
Üle 220
|
Üle 5000
|
Üle 1000
|
Üle 500
|
Üle 500
|
Tasuta versioon |
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
|
Salesforce Service Cloud ei paku tasuta versiooni.
|
Zendesk ei paku tasuta versiooni.
|
Freshdesk pakub tasuta versiooni.
|
Zoho Desk pakub tasuta versiooni.
|
Tasuta prooviperiood |
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
|
Salesforce Service Cloud pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zendesk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Freshdesk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zoho Desk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Hinnavahemik |
9 dollarit/agent/kuus
|
29 dollarit/agent/kuus
|
19 eurot/agent/kuus
|
15 eurot/agent/kuus
|
14 eurot/agent/kuus
|
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste tarkvaradega? Vaadake meie võrdluste lehti ning avastage kõik meie pakutav.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage kliendirahulolu juba täna.
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage oma kliendirahulolu juba täna.
Hubspot Service Hubi alternatiiv
Avasta 16 HubSpoti alternatiivi, et tõsta klienditeeninduse taset 2024. aastal. Leia parim CRM oma vajadustele!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team