Instagram integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Instagram on populaarne sotsiaalmeedia platvorm, kus kasutajad jagavad fotosid, videoid ja lugusid. Sellest on saanud ettevõtete jaoks oluline vahend klientidega suhtlemisel ja tugeva sotsiaalmeedia kohaloleku loomisel. Ettevõtted kasutavad seda oma toodete ja teenuste reklaamimiseks esteetiliselt meeldivate postitustega, mis on sageli seotud klientide iseloomustustega. Lisaks kasutatakse Instagrami sageli klienditoe kanalina, kus kliendid saavad ühendust võtta, et esitada küsimusi reklaamitavate toodete või teenuste kohta.
Instagrami integreerimine võimaldab LiveAgenti kasutajatel vastata mainimistele, küsimustele ja kommentaaridele otse LiveAgenti universaalsest postkastist, ilma Instagrami otse sisse logimata.
Kuidas see töötab?
Instagrami klienditugi võib õigete vahenditega olla käkitegu. LiveAgenti Instagrami integratsioon võimaldab teil ühendada oma Instagrami ärilehe otse meie kasutajatoega.
Tulemus? Niipea, kui saate oma Instagrami lehel kommentaari või mainimise, suunatakse see automaatselt teie kasutajatoe piletisüsteemi tööriista.
Kuidas see praktikas välja näeb?
Kas teie kliendid saavad aru, et kasutate välist tööriista? Vastus on EI. Vaadake sellest üksikasjalikust videoõpetusest, kuidas see töötab.
Mida saab Instagrami integratsiooniga teha?
Instagrami integratsiooni aktiveerimine võimaldab teil teha otse LiveAgentist järgmisi toiminguid:
- Hallata kõiki oma sotsiaalmeedia suhtlusi ühest kohast.
- Jälgida ja vastata Instagrami kommentaaridele ja mainimistele LiveAgenti ühtsest postkastist.
- Pääseda juurde suhtluse ajaloole ja kliendiandmetele.
- Kasutada LiveAgenti automatiseerimist ja piletisüsteemi funktsioone, et muuta Instagrami suhtlus sujuvamaks ja parandada reageerimisaegu.
- Kasutada toimivuse jälgimiseks ja klientide rahulolu hindamiseks aruandluse ja analüütika võimalusi.
Kuidas integreerida Instagram LiveAgenti?
LiveAgent pakub natiivset Instagrami integratsiooni. Integratsioon pole aga saadaval kõigis hinnaplaanides. Suur plaan sisaldab integreerimist standardfunktsioonina. Väikese ja Keskmise plaanide puhul saab Instagrami integratsiooni osta lisatasu eest.
Selle seadistamiseks järgige allolevat juhendit ja kasutage Instagrami ühe mugavaima klienditoe tööriistana!
Pange tähele, et Instagrami integreerimiseks peab teil esmalt olema Facebooki leht. Kui teil pole veel oma Instagrami kontot Facebookiga ühendatud, siis soovitame järgida Meta üksikasjalikku õpetust.
Siin on samm-sammult juhend, kuidas integreerida Instagram LiveAgentiga:
- Logige LiveAgenti ja valige Seadistamine → Süsteem → Pistikprogrammid → Instagrami integreerimine.
- Lülitage sisse nupp Aktiveeri. Pärast seda LiveAgent taaskäivitub.
- Pärast taaskäivitumist leidke vasakpoolsel seadistamise paneelilt jaotis Facebook ja Instagram → Avage Kontod → klõpsake nuppu Ühenda.
- Ilmub uus hüpikaken ja palub teil oma Facebooki kontole sisse logida → sisestage oma sisselogimisandmed (või kui olete juba sisse logitud) → klõpsake nuppu Jätka nimega [Nimi]
- Pärast seda küsib LiveAgent teie lehtede juurdepääsuks ja haldamiseks teie nõusolekut. Enne järgmise sammu juurde liikumist nõustuge hüpikaknaga.
- Minge tagasi LiveAgenti ja valige Facebooki leht, mis on ühendatud teie Instagrami lehega → seadistage load, valides järgmiste valikute hulgast: Too kommentaarid või Too mainimised.
Märkus: See integratsioon ei toeta Meta eeskirjade tõttu otsesõnumeid. See tähendab, et te ei saa suunata Instagrami otsesõnumeid LiveAgenti.
- Valige osakond, kuhu sissetulevad Instagrami piletid suunata
- Vajutage Salvesta
Miks on instagrami integreerimine nii väärtuslik?
Suurenenud kliendirahulolu ja brändilojaalsus
Kliendirahulolu tagamine on kõigi edukate klienditoe meeskondade liikumapanev jõud. Salvestades oma Instagrami interaktsioonid piletite kujul ühte tsentraliseeritud postkasti, pääsete hõlpsalt juurde varasematele vestlustele ja klientide üksikasjadele, nagu nende varasemad päringud, ostude üksikasjad ja individuaalsed eelistused.
Nii saate iga kord pakkuda isikupärastatud ja kliendikeskset teenust. See täiendav isikupärastamine võib teie kliendibaasiga suhte loomisel palju kaasa aidata.
Kiirendage probleemide lahendamist
Tänapäeval ei piisa vaid suurepäraste toodete pakkumisest kättesaadavate hindadega. Kliendid otsivad isikupärastatumat ja probleemivabamat ostukogemust ning mis kõige tähtsam, kiireid vastuseid oma küsimustele. Kui klient pöördub mõne brändi poole sotsiaalmeedias, näiteks instagramis, eeldab ta saada vastuse ühe tunni jooksul. Kui teie ettevõte ei suuda neid ootusi täita või veelgi parem – ületada, pöördub klient tõenäoliselt mõne teie konkurendi poole.
Saate seda probleemi vältida, sidudes oma Instagrami lehe LiveAgentiga. See jõuline klienditoe lahendus teavitab teid iga kord, kui saate Instagramist uue pileti, mis lühendab oluliselt teie reageerimisaega.
Parem töövoo efektiivsus
Vaatame, kuidas LiveAgenti abil Instagrami kasutavatele klientidele vastamine parandab agentide tõhusust.
- Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
- Teie agente ei sega Instagrami vood
- Teie agendid ei jää pidevatest Instagrami märguannetest ülekoormatuks
- Teie agendid saavad korraga hallata mitut ettevõtte kontot
Tugevam bränditaju
Kui teie kliendid sirvivad teie brändi Instagrami lehte, on nad tõenäoliselt ostu sooritamiseks valmis. Sageli vajavad nad vaid vastust mõnele lihtsale küsimusele või praktilist kogemust teie kaubamärgiga. Hootsuite’i andmetel ütlevad kaks kolmest aktiivsest kasutajast, et Instagram annab neile võimaluse luua olulisi sidemeid kaubamärkidega, ja 44% Instagrami kasutajatest kasutavad rakendust iganädalaselt ostude tegemiseks, olgu selleks siis ostude sooritamine või tulevaste ostude jaoks teabe kogumine.
Niisiis, miks mitte võita neid üle, näidates et olete valmis neid igal sammul kiiresti ja vaevata abistama?
Parem turvalisus, vähem andmelekkeid
LiveAgenti kaudu suhtlemine on turvalisem. Miks? Instagrami piletid salvestatakse jagatud postkasti, millele pääsevad juurde ainult nõutavate lubadega klienditoe agendid. See tähendab, et te ei pea muretsema:
- Paroolide jagamise pärast erinevate töötajatega
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Sisselogitud Instagrami kontoga seadmete kaotamise pärast
Eristuge ja hankige konkurentsieelis
Vaatamata sellele, et Instagrami tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes sellele rongile pole hüpanud. Teie bränd võib teistest eristuda, pakkudes tipptasemel isikupärastatud tuge nii Instagramis kui ka muudel sotsiaalmeedia platvormidel.
Valmis Instagrami integratsiooni proovima?
Lubage meil tegeleda logistikaga, et saaksite ise keskenduda klientidele sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Frequently Asked Questions
Mis on Instagrami integratsioon LiveAgentis?
LiveAgent võimaldab Teil ühendada oma Instagrami LiveAgentiga, nii et Teie klienditeenindusmeeskond saab efektiivselt vastata mainimestele ja kommentaaridele. Selle tulemusena saate alati oma sotsiaalmeedia esindatusega kursis püsida ja luua tugevaid kliendisuhteid.
Mis on Instagrami integratsiooni hüved?
Eelised: paranenud klienditeeninduse töövoog, võimalus suhelda oma Instagrami publiku/klientidega ühest universaalsest postkastist