Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (hetkel tuntud kui X) on mikroblogimise ja sotsiaalmeedia veebisait, mida kasutavad miljonid inimesed kogu maailmas. Kasutajad suhtlevad lühisõnumitega, mida nimetatakse säutsudeks (postitusteks), kus nad saavad oma jälgijatega suhtlemisel jagada teksti ja erinevat meediat. See on suurepärane platvorm teabe kiireks levitamiseks, jooksvate sündmustega kursis olemiseks, uute sihtrühmadeni jõudmiseks, tagasiside otsimiseks, aruteludesse panustamiseks ja eneseväljendamiseks.
Twitterit (X) kasutavad ettevõtted ka oma toodete reklaamimiseks, klientidega suhtlemiseks või neile toe pakkumiseks. See võib suurendada klientide rahulolu ja teie agendid saavad osutada abi reaalajas, selle asemel, et lihtsalt e-kirju või telefonikõnesid käsitleda.
LiveAgenti integreerimine Twitteriga (X) võimaldab ettevõtetel jälgida kaubamärgi mainimisi ja märksõnu, vastata klientide päringutele ja jälgida hõlpsalt avalikke mainimisi. Pärast Twitteri (X) integreerimist jälgib teie meeskonna postkast teie konto sõnumeid ja säutse (postitusi).
Miks on Twitteri (X) klienditugi oluline?
Twitteril (X) on üle 187 miljoni igapäevase aktiivse kasutaja üle maailma. Paljud neist kasutajatest kasutavad Twitterit (X), et jagada oma arvamusi toodete ja ettevõtete kohta, esitada küsimusi ja anda tagasisidet, jagades nii positiivseid kui ka negatiivseid kogemusi.
Kuna Twitterit (X) peetakse alati avatud kanaliks, ootavad kliendid, et ettevõtted reageeriksid, kui nendega sellel platvormil kontakteerutakse. Sageli kogevad ettevõtted avalikkuse vastureaktsiooni, kui nad ei reageeri piisavalt kiiresti või klienti rahuldaval viisil,.
Twitteri (X) olemuse tõttu võivad need negatiivsed kogemused levida kulutulena ja tuhandeid inimesi kaasata. Seetõttu on äärmiselt oluline olla Twitteris (X) aktiivne ja hästi kursis ennetava klienditeenindusega.
Kuidas see toimib?
Tagamaks, et teid teavitatakse igast teie suunas tulevast säutsust (postitusest), peate kasutama täiustatud sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvara, näiteks LiveAgenti.
Kasutades meie Twitteri (X) integratsiooni, saate jälgida oma kaubamärki ning vastata õigeaegselt säutsudele (postitustele) ja kommentaaridele, mis nõuavad tähelepanu. Süsteem teavitab teid ja teisendab piletiks iga säutsu (postituse), mis sisaldab teie jälgitud märksõnu, kommentaare ja mainimisi.
Mida saab Twitteri (X) integratsiooniga teha?
- Jälgida brändi mainimisi ja märksõnu
- Seadistada lihtsad otsinguterminid ning jälgida ja arhiveerida kõiki neid termineid sisaldavaid säutse oma andmebaasi
- Jälgida kõiki oma brändi mainimisi reaalajas
- Jälgida oma brändi sotsiaalmeedias reaalajas
- Ühendada mitu Twitteri (X) kontot
- Vastata säutsudele (postitustele), kommentaaridele ja mainimistele ühest kohast
- Hõlpsalt kategoriseerida ja otsida oma Twitteri (X) suhtlust ja klientide kommentaare
- Jäädvustada avalikud mainimised automaatselt piletitena
Kuidas see välja näeb/kuidas see praktikas töötab?
Kuidas integreerida Twitter (X) LiveAgenti
LiveAgent pakub natiivset integratsiooni Twitteriga (X), mis on saadaval Suures tellimusplaanis. Kui teil on Väike või Keskmine pakett, saate selle funktsiooni siiski lisatasu eest oma klienditoe arsenali lisada. LiveAgenti ja Twitteri (X) integreerimise kohta lisateabe saamiseks järgige lihtsalt alltoodud samme.
Märkus: Oma LiveAgenti konto integreerimiseks Twitteriga (X) peab teil esmalt olema Twitteri (X) arendajakonto, et pääseda juurde Twitteri API v2-le, ja seejärel looma Twitteri (X) rakendus.
- Logige sisse oma Twitteri (X) kontole ja külastage aadressi developers.twitter.com → liikuge menüüs Arendajate Portaali.
- Kui teil pole arendajakontot, peate selle looma.
- Pärast registreerumist või sisselogimist näete juhtpaneeli lehel kõiki oma Twitteri rakendusi. Valige “+ Loo projekt” või navigeerige menüüst jaotisesse Projektid ja amp; Rakendused → Ülevaade, et luua uus projekt.
- Jätkake projekti ja rakenduse loomise protsessi ning viimasel kuval „Siin on teie võtmed ja tokenid” kopeerige ja salvestage API võti ja API võtme saladus. See on hiljem integreerimiseks vajalik → pärast seda klõpsake nuppu “Rakenduse seaded“.
- Rakenduse seadetes klõpsake Kasutaja autentimise seadete jaotises valikul Seadista“.
- Täitke Kasutaja autentimise seadete lehel kõik nõutavad väljad.
- Rakenduse load – Lugemine ja kirjutamine
- Rakenduse tüüp – Veebirakendus, Automatiseeritud rakendus või Robot
- Tagasikutse URL / Ümbersuunamise URL – LiveAgenti konto URL
- Veebilehe URL – Ettevõtte veebilehe URL
- Salvestage konfiguratsioonivorm → kuvatakse kliendi ID ja kliendi saladus mandaatdid → seejärel klõpsake “Valmis“.
- Nüüd, kui olete oma Twitteri (X) rakenduse seadistanud, saate selle linkida oma LiveAgenti kontoga. Avage oma LiveAgenti kontol Seadistamine → Twitter → Rakenduse seadistamine.
- Kleepige API võtme väärtus Tarbija võtme väljale ja API võtme saladus Tarbija saladuse väljale → ja klõpsake käsul Salvesta. Teie Twitteri rakendus on nüüd teie LiveAgenti kontoga integreeritud. Järgmine samm on ühendada oma Twitteri (X) konto oma LiveAgenti kontoga.
Nüüd vaatame, kuidas ühendada oma Twitteri (X) konto oma LiveAgenti kontoga:
- Minge oma LiveAgenti kontole → avage Seadistamine → klõpsake Twitteril → Twitteri kontod → Lisa Twitteri konto
Twitter tuleb kõigepealt aktiveerida. Seda saate teha, klõpsates jaotises oranži nuppu. LiveAgent taaskäivitub pärast seda.
- Ilmub uus aken → logige sisse oma Twitteri (X) kontole, sisestades oma kasutajanime ja parooli → klõpsake “Autoriseeri rakendus“, et anda LiveAgentile luba oma andmeid käsitleda ja juurdepääs anda → pärast seda sulgub aken automaatselt.
- Teie Twitteri (X) konto on ühendatud ja peaksite nägema seda oma sotsiaalmeedia jaotises.
- Säutsude (postituste) ja kommentaaride toomiseks ning neile vastamiseks klõpsake nuppu “Muuda nuppu” (pliiatsiikoon) → lubage valik “Kui see on märgitud, loeb LiveAgent säutse ja muudab need piletiteks”.
- Lisaks saate määrata konkreetsed parameetrid täiendavatele säutsudele (postitustele), mida soovite jälgida. Klõpsake valikul “Lisa uus päring” ja kohandage, milliseid säutse (postitusi) soovite piletiteks muuta.
- Oletegi valmis! Minge edasi ja kontrollige oma piletite postkasti. Peaksite nägema oma säutsusid ja oma jälgijate vastuseid.
Miks see integratsioon nii väärtuslik on?
Parem kliendirahulolu ja brändilojaalsus
Kui meie integratsioon on valmis, ei pea te enam jälgima oma Twitteri (X) kontosid ja mobiilseadmeid nagu kull. Vajadusel saate hõlpsasti liituda käimasolevate vestlustega.
Liitumine aruteludesse, mida kliendid teie või konkurentide kohta peavad, näitab et hoolite ja kuulate, mida neil on öelda.
Kuna kõik varasemad Twitteri (X) piletid on teie arhiivis salvestatud, saate oma klientidele hõlpsasti muljet avaldada oma teadmistega nende varasemate päringute, ostude üksikasjade ja muuga. See võib aidata teil suurendada nende lojaalsust kaubamärgile ning suurendada klientide eluaegset väärtust ja kliendirahulolu.
Kiirem probleemide lahendamine
Suurepärase toote pakkumisest hea hinnaga enam ei piisa. Kliendid ootavad isikupärastatud tuge ja kiireid vastuseid oma küsimustele/probleemidele. Kui teie kliendid võtavad Twitteris ühendust (X), kuid ei saa ühe tunni jooksul vastust, on tõenäolisem, et nad loobuvad ja jagavad oma negatiivseid kogemusi veebis.
Saate LiveAgentiga pakkuda oma klientidele seda, mida nad otsivad. Meie kasutajatoe tarkvara teavitab teid iga kord, kui saate uue Twitteri (X) pileti, muutes kõikidele klientide küsimustele vastamise hõlpsaks ja veendudes, et ükski sõnum ei jää vastuseta.
Parem töövoo efektiivsus
LiveAgenti kasutamine klientide küsimustele vastamiseks võib samuti suurendada teie agentide tõhusust. Vaatame, kuidas:
- Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
- Teie agente ei sega nende Twitteri (X) voog
- Teie agente ei sega pidevalt kasvav märguannete arv
- Teie agendid saavad korraga hallata mitut ettevõttekontot
Tugevam brändi kohalolek
Kui inimesed sirvivad teie Twitterit (X), uurivad nad tõenäoliselt nii teie kaubamärki kui ka teie tooteid/teenuseid. Miks mitte võita neid omale, näidates et vastate kõikidele klientide küsimustele õigeaegselt ja natukenegi elegantselt?
Parem turvalisus, vähem andmetega seotud rikkumisi
LiveAgent muudab kogu protsessi ka turvalisemaks, salvestades kõik Twitteri (X) piletid jagatud universaalsesse postkasti, millele pääsevad juurde volitatud klienditoe agendid. See tähendab, et te ei pea enam muretsema:
- Sisselogimisteabe mitme töötajaga jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Teie Twitteri (X) kontole sisse logitud seadmete kaotamise pärast
Avastage meie hiljutine artikkel, mis tutvustab põnevat Twitteri integratsiooni ja seda, kuidas see uus lahendus tagab sujuva kasutuse, annab teile võimaluse kasutada Twitterit eduka klienditoe eesmärgil!
Konkurentsieelis
Kuigi Twitteri (X) tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes seda ei paku. Hankige konkurentsieelis juba täna, ühendades lihtsalt oma Twitteri (X) konto LiveAgentiga.
Kas olete valmis meie Twitteri (X) integratsiooni proovima?
Lubage meil hoolitseda raskete tõstetööde eest, et saaksite keskenduda kõigile oma klientidele sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Frequently Asked Questions
Mis on Twitteri integratsioon LiveAgentis?
Twitteri integreerimine loob uue pileti iga kord, kui Teid säutsus mainitakse. Selle tulemusel saate alati klientidega suhelda ja olla kursis ühe liidese kaudu.
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti?
Logige oma LiveAgent kontole > vajutage Seadistamine > otsige üles Twitter > Twitteri kontod > Lisa Twitteri konto > Ühenda.Vajutage redigeeri ja märkige ära Staatuse kastike.