Axialys integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Axialys?
Axialys on tehnoloogiaettevõte, millele kuuluv FrenchTech bränd pakub väikestele, keskmise suurusega ettevõtetele ja suurtele korporatsioonidele SaaS tarkvara, mis võimaldab neil efektiivselt ja intuitiivselt hallata telefonisüsteemi ja kliendisuhteid ja seda pilvest. Asutatuna 1999 aastal on Axialys kogenud, tugeva, järjepideva kasvuga, millest on tingitud meie pakkumise kvaliteet ja klientide usaldus. ARCEP-i poolt välja antud L33-1 litsentsi omanikuna oleme olnud telekomi operaator peaaegu 20 aastat.
Axialys avaldab SaaS tarkvara, mis on suunatud kõigile telefonifirmade kasutajatele:
- Centrex VoIP professionaalne telefonisüsteem kõigile töötajatele
- Kõnekeskuse telefon kontaktkeskuste varustamiseks
- Telefon müügiesindajatele
Axialys SIP Trunk Lahendus Täielik kirjeldus.
Kuidas saate seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP teenuse pakkujat, on Axialys suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega ning Axialys pakub ülejäänu. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Hiljem võib tarvis minna muud riistvara, kui soovite oma kõnekeskuse kvaliteeti täiendada.
Kuidas saada kasu LiveAgent`i kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, ihkavad teised sügavamat isiklikku sidet kaubamärkidega, millega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenusekasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.
Traditsiooniliste kõnekeskuste langusega ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvara tõusuga, on lihtne klientidele sellist tüüpi kogemust pakkuda, ilma et peaks nende eelarvet lõhkuma. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele, nii väikestele, kui suurtele.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil kõnekeskuse haldamise ettevõtete jaoks lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puud, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb kogu töö ise ära ning loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mida nad peavad tegema, on kuulama IVR menüüd ja vajutama valimisklahvistikul vastavat nuppu (nt. müügiteenuse jaoks vajutage 1), et töö jaoks õige inimesega ühendust saada.
Teie klient sai kogemata ühendust vale osakonnaga? Lahendus on lihtne, kasutage kõne ülekandmist, et suunata klient oma kolleegi juurde, nii säästate nende aega.
Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole vaja muretseda, sest LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige sedel ning kuulake kõnesalvestust. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite lisateavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.
Kuidas integreerida Axialy`st LiveAgent`i?
Kui soovite luua LiveAgent`i kõnekeskust koos Axialys`ega, kui oma VoIP pakkujana, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo.
- Valige VoIP-teenuse pakkujate loendist Axialys.
- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige väljahelistamisprefiks. Samuti saate märkida või tühistada suvandi, et salvestada kõik sellelt numbrilt vastuvõetud ja tehtud telefonikõned. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nupul Lisa.
Telefoninumber on LiveAgent`is ja kasutamiseks valmis. Kui eelistate, saate lisada rohkem Axialys`e numbreid või teiste VoIP pakkujate numbreid.
LiveAgent tarkvara lisainfo
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste kohta lisateavet LiveAgenti akadeemiast ja uurige ka muude klienditoe maailma teemade kohta.
Tunnete huvi, et mida LiveAgent veel suudab teha? Tutvuge allpool oleva videoga, et näha milleks meie klienditoe tarkvara veel võimeline on.
Frequently Asked Questions
Mis on Axialys?
2001. aastal asutatud Axialys on FrenchTechi märgistusega tehnoloogiaettevõte, mis pakub VKEdele, ETIdele ja suurettevõtetele SaaS-i tarkvarakomplekti, mis toetab nende telefonisüsteemide ja kliendisuhete haldamist tõhusalt, intuitiivselt ja pilvepõhiselt. Axialys on alates 1999. aasta algusest pidevalt ja tugevalt kasvanud – see on fakt, mille põhjuseks on meie pakkumiste kvaliteet ja klientide poolne usaldus.
Kuidas Axialysi kasutada?
Axialys on hea valik, kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskuse ühendamiseks VoIP teenuse pakkujat. Teie kõnesid ja pileteid haldab LiveAgenti kõnekeskus, ülejäänut aga Axialys. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks.
Kuidas ühendada Axialys LiveAgnetiga?
LiveAgentis peate lihtsalt navigeerima jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid ja valige Loo. Seejärel saate VoIP teenuse pakkujate loendist oma numbri Axialysiga ühendada.
Discover how to enhance your website with Wix's intuitive design options and LiveAgent's powerful live chat integration. Effortlessly connect with your audience and boost customer satisfaction with real-time support. Start your free trial now and elevate your online presence with seamless communication tools.
Discover Avoxi, a cloud communication and VoIP provider, ideal for call centers, hotels, and enterprises. Seamlessly integrate Avoxi with LiveAgent to enhance customer interactions and streamline call management. Enjoy free integration with flexible pricing, local numbers, and improved service quality. Start your 14-day free trial today and elevate your customer service experience!