Bold BI integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Bold BI?
Bold BI aitab koguda andmeid, mida saab reaalajas teabe abil muuta ainulaadseteks juhtpaneelideks.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage andmeid LiveAgentist, et luua töölaud saabuvate päringute kohta reaalajas teabe kuvamiseks.
Kuidas integreerida Bold BI LiveAgentiga
Palun järgige allolevat juhendit, et alustada Bold BI kasutamist koos LiveAgentiga. Enne alustamist veenduge, et olete sisse logitud oma Bold BI kontole ja teil on olemas LiveAgenti API võti. Kui vajate abi LiveAgenti API võtme leidmisel, vaadake palun LiveAgent API dokumentatsiooni.
- Bold BI-s klõpsake konfiguratsioonipaneelis nuppu Andmeallikas, et lisada uus andmesideühendus.
- Klõpsake nuppu LOO UUS, et käivitada uus ühendus ühenduse tüübi paneelist.
- Valige ühenduse tüübi paneelil LiveAgenti ühendamise nupp.
- Avaneb UUE ANDMEALLIKA seadistamise aken.
- Sisestage URL-i tekstiväljale API, mis peab olema kehtiv REST API.
- Vaadake LiveAgenti API dokumentatsiooni.
- Valige REST API meetod.
- Vajadusel lisage päiseinfo, klõpsates nuppu LISA.
- Valige REST API jaoks Värskenda sätteid.
- Valige JSON või CSV REST API Andmevorminguks.
- Valige REST API autentimise tüüp.
- Klõpsake EELVAADE JA ÜHENDA nuppu UUE ANDMEALLIKA konfiguratsioonipaneelis.
- Avaneb uus aken – Valige skeem(id). Valige skeem ja klõpsake ühendamiseks.
- Minge valitud tabeliskeemiga andmete kujundamise vaate aknasse. Lohistage ja kukutage tabel.
- Klõpsake nuppu Salvesta, et salvestada andmeallikas kehtiva nimega.
Frequently Asked Questions
Mis on Bold BI?
BoldBI on platvorm, mis aitab Teil koguda andmeid juhtpaneelile, mida saate jagada. Selle tulemusena võib see anda praktilisi ülevaateid Teie ettevõtte toimivusest.
Miks peaks Bold BI integreerima LiveAgentiga?
LiveAgent pakub Teile iga päev palju andmeid. Bold BI abil saate nendest andmetest kasu, teisaldades teabe lihtsale ja loetavale juhtpaneelile.
Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis integreerub LiveAgenti platvormiga. See võimaldab ettevõtetel anda meeskondadele tõhusat tagasisidet, parandada töövoogu ja tõsta teeninduse kvaliteeti. Avastage, kuidas Klausi kasutamine võib teie klienditoe meeskonna tulemuslikkust parandada. Integreerige nüüd ja alustage tasuta prooviperioodiga!