DirectCall integration
Partner website
Mis on DirectCall?
1994. aastal asutatud DirectCall pakub kohalikke numbreid 0800 või 30xx kõikides Brasiilia suunakoodides koos porditavuse võimalusega.
Numbrid, mis võimaldavad Teil vastata kohalikele kõnedele linnades, kus Teie ettevõttel pole isegi füüsilist infrastruktuuri, otse operaatorist. Anateli poolt fikseeritud ja IP-telefonile volitatud DirectCall paistab silma oma arengu ja tugeva infrastruktuuri poolest.
DirectCall pakub lisaks:
- Recording at the operator, which can facilitate the search and reproduction of calls recorded for up to 5 years for managers directly on the Directcall web extracts.
- IVR at the operator, which can automate service protocol, help callers find the right department on their own, or online information.
- Intelligent recognition that increases up to 25% the answering of calls, always identifying a local number in the area code.
- Telephony APIs and APPs for your CRM, Help Desk or Virtual Store manage the number ported to Directcall directly at the operator.
LiveAgenti kasutajad saavad taodelda tasuta DirectCalli liini prooviversiooni.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgent ja DirectCall on nüüd partnerid, mis muutis DirectCall VoIP integreerimise lihtsamaks kui kunagi varem. LiveAgent ei võta DirectCalli VoIP numbri teie kõnekeskusega ühendamise eest lisatasusid.
Kui olete huvitatud DirectCalli ühendamisest LiveAgenti kõnekeskusega, logige lihtsalt sisse oma LiveAgenti kontole ja järgige juhiseid.
1. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
2. Navigeerige sektsiooni Numbrid
3. Otsige üles DirectCall
4. Vajutage Lisa nupule
5. Sisestage vajalikud andmed
DirectCalli integreerimise kulud:
DirectCall ja LiveAgent on partnerid. Seega, kui Teil on LiveAgenti tellimus, on integreerimine tasuta. Siiski nõuab DirectCall oma teenuste eest eraldi tasu, kuna ettevõte tegutseb iseseisvalt.
DirectCalli eelised
- Cost-effective
- Improved CX
- advanced functionalities
- access all across Brazil
- high availability
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
What is DirectCall?
DirectCall is a Brazilian operator specialized in VoiP and fixed telephony in all area codes in Brazil authorized by Anatel.
How much does it cost to integrate DirectCall with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated DirectCall inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that DirectCall charges for its services.
How can you implement a DirectCall VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, DirectCall is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > DirectCall. Add the VoIP number and use right away