ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Privaatsuspoliitikaga
Mis on ExpressionEngine?
ExpressionEngine on avatud lähtekoodiga ja paindlik sisuhaldussüsteem (CMS). See on saadaval kõigile, kes vajavad suurepärast CMS-i nii staatiliste kui ka dünaamiliste saitide jaoks, mis peavad käsitlema rohkelt sisu. ExpressionEngine võimaldab kasutajatel hallata oma veebisaite ilma kodeerimisalaste teadmisteta, kuid sellel on ka mitmesuguseid funktsioone arendajatele, disaineritele ja inimestele, kes soovivad oma veebisaitidel kohandatud koode rakendada. Samuti pakub see mitmeid pistikprogramme ja mooduleid, otsingumootori- ja päringutööriistu, rämpspostituvastust, liiklusstatistikat ja muid suurepäraseid funktsioone.
Kuidas ExpressionEngine’it kasutada?
ExpressionEngine on paindlik sisuhaldussüsteem, muutes selle ideaalseks nii algajatele kui ka professionaalidele. Kõik, kes soovivad luua veebisaiti ajaveebi või muude sisukeskustega, saavad seda teha. Saate vaadata sisu eelvaadet ja seda redigeerida, mitut saiti hallata või lisada kohandatud koodi, kui soovite oma veebisaidi eesmärki täiustada. ExpressionEngine toetab ka pistikprogramme ja integratsiooni LiveAgenti reaalajas vestlusega, et saaksite soovi korral kiire suhtluskanali oma veebilehele lisada.
LiveAgenti reaalajas vestluse vidin on turu kiireim, vestlused kuvatakse 2,5 sekundiga. See on täielikult integreeritud ka meie piletisüsteemiga, nii et te ei jäta ühtegi sõnumit ilma tähelepanuta. Meie reaalajas vestlus on tulvil kasulikke funktsioone, mis aitavad teil päevaga toime tulla, kliente meelitada, või lahendada oma probleemid kiiremini.
Tutvuge proaktiivsete vestluskutsete funktsiooniga, mis aitab teie vestlusvidinal tähelepanu köita. Kasutage reaalajas kirjutamise vaadet, et näha, mida teie kliendid juba enne saatmist kirjutavad. Kohandage oma vestlusnuppe ja vestlusvidina kujundust vastavalt oma kaubamärgile.
Millised on ExpressionEngine’i eelised?
- Avatud lähtekoodiga ja paindlik
- Kodeerimisalased teadmised pole vajalikud (kuid toetatud)
- Lai valik suurepäraseid funktsioone
- Saadaval on pistikprogrammid ja moodulid
Add a live chat widget to your website
Chat with your customers and clients with the fastest live chat widget on the market
Kuidas integreerida LiveAgenti reaalajas vestlus oma ExpressionEngine’i veebilehega
Kui soovite lisada ühe vestlusnuppudest oma ExpressionEngine’isse, saate seda hõlpsalt teha, sisestades nupu koodi globaalsesse päise või jaluse faili. Järgige allolevat juhendit, et näha, kui lihtne see on.
- Minge oma LiveAgenti kontole ja avage Seadistamine > Vestlus > Vestlusnupud. Oma ExpressionEngine’i veebisaidi jaoks uue vestlusnupu loomiseks klõpsake Loo nupul (oranž nupp jaotise ülaosas).
- Nüüd valige meelepärane vestlusnupu kujundus. Olemas on lai valik erinevaid vestlusnupu tüüpe, nagu mullinupud, küljenupud, nurganupud ja palju muud. Samuti saate jaotises Kohandatud lisada oma kohandatud kujunduse, sisestades HTML-koodi või laadides üles pildi. Tehke oma valik ja jätkake järgmiste sammudega.
- Järgmiseks tuleb konfigureerimine. Selles jaotises kirjeldatakse kõiki võimalikke seadistusvalikuid, nagu järjekorra maksimaalne pikkus, nupu nimi ja vestlussuhtluse eest vastutav osakond. Kohandage kõike oma maitse järgi ja kui olete lõpetanud, klõpsake allosas nuppu Salvesta.
- Viimane asi on integreerimine. Klõpsake vasakpoolse paneeli jaotisel Integreerimine. Kopeerige loodud kood ja paigutage see oma ExpressionEngine’i veebisaidi koodi. Salvestage muudatused ja oletegi valmis. Nüüd on teie veebisaidil reaalajas vestluse nupp ja saate hakata klientide päringutele vastama.
Vajadusel võite oma teistele lehtedele lisada rohkem vestlusnuppe. Sirvige kindlasti meie Akadeemia lehte, et saada teavet selle kohta, kuidas suhelda klientidega reaalajas vestluse kaudu, või vaadake allolevat videot, et õppida rohkemat LiveAgenti võiekuse kohta.
Improve customer satisfaction and streamline your support processes
Connect LiveAgent's robust help desk software with ExpressionEngine's powerful content management system to capture customer inquiries, track tickets, and manage support requests efficiently.
Frequently Asked Questions
Mis on ExpressionEngine?
ExpressionEngine'i sisuhaldussüsteem (CMS) on avatud lähtekoodiga ja paindlik. Igaüks saab seda kasutada olenemata sellest, kas ta soovib luua staatilisi või dünaamilisi saite, mis nõuavad suurepärast CMS-i. Tarkvara pakub mitmeid kasulikke funktsioone veebisaitide halduritele, kellel pole kodeerimisteadmisi, aga ka disaineritele, arendajatele ja inimestele, kes vajavad oma saitidel kohandatud koode. Muud funktsioonid hõlmavad pistikprogramme ja mooduleid, otsingumootori ja päringutööriistu, rämpsposti tuvastamist ja liikluse statistikat.
Kuidas ExpressionEngine'it kasutada?
ExpressionEngine'iga saate hallata oma veebisaiti nii algaja kui ka professionaali vaatenurgast. Blogi või muu sisukeskuse vormi saab lisada mis tahes veebisaidile. Kuna soovite oma veebisaidi eesmärki täiustada, saate oma sisu eelvaadet vaadata ja redigeerida, mitut saiti hallata ja kohandatud koode lisada. Samuti saate ExpressionEngine'i integreerida LiveAgenti reaalajas vestluse, et lisada oma veebisaidile kiire suhtluskanal.
Millised on ExpressionEngine'i kasutamise eelised?
Eelised hõlmavad: kasutajasõbralikkust, suurepärast turvalisust, laia valikut lisandmooduleid/laiendusi.
Kuidas integreerida ExpressionEngine LiveAgentiga?
Siin on mõned sammud reaalajas vestluse nupu integreerimiseks: Registreeruge/Logige oma LiveAgenti kontole > vajutage nupule Seadistamine > Vestlus > Vestlusnupp. Looge või kohandage vestlusnupp. KopeerigeHTML kood LiveAgentist > Sisestage kood ExpressionEngine'isse (Disain > Mallid > Redigeeri > Globaalne > jalus/päis > Kleepige > Salvestage).
Discover how to enhance your website with Wix's intuitive design options and LiveAgent's powerful live chat integration. Effortlessly connect with your audience and boost customer satisfaction with real-time support. Start your free trial now and elevate your online presence with seamless communication tools.