Fontumi integration
Partner website
Mis on Fontumi?
Fontumi on Kolumbia Interneti-telefoniteenuse | VoIP | SIP trunki pakkuja, luues täiustatud telekommunikatsiooni teenuseid Kolumbiale ja teistele Ladina-Ameerika riikidele nagu Peruu, Tšiili või Mehhiko.
Fontumi kujundab rakendusi ja telekommunikatsiooni teenuseid igas suuruses ettevõtetele ja kõnekeskustele.
Fontumi pakub:
- Ilma kohustusteta ega igakuise lepinguta.
- Helistaja ID
- Automaatsed kõned
- Virtuaalne PBX, DID ja salvestamine.
- Kõnenupp
- Automaatsed telefoni küsitlused.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgent ja Fontumi on nüüd partnerid, mis muutis Fontumi integreerimise lihtsamaks kui kunagi varem. LiveAgent ei võta Fontumi VoIP-numbri kõnekeskusega ühendamise eest lisatasusid.
Kui olete huvitatud Fontumi ühendamisest LiveAgenti kõnekeskusega, logige lihtsalt sisse oma LiveAgenti kontole ja järgige neid juhiseid.
1. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
2. Navigeerige sektsiooni Numbrid
3. Otsige üles Fontumi
4. Vajutage Lisa nupule
5. Sisestage vajalikud andmed
Fontumi integreerimise kulud:
Fontumi ja LiveAgent on partnerid. Seega, kui Teil on LiveAgenti tellimus, on integreerimine tasuta. Fontumi võtab oma teenuste eest siiski eraldi tasu, kuna ettevõte tegutseb iseseisvalt.
Fontumi eelised
- Kulutõhus
- Paranenud CX
- Juurdepääs kogu Kolumbias
- Kõrge usaldusväärsus
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Mis on Fontumi?
Fontumi on Kolumbia Interneti-telefoniteenuse | VoIP | SIP trunki pakkuja, mis loob täiustatud telekommunikatsiooni teenuseid Kolumbiale ja teistele Ladina-Ameerika riikidele nagu Peruu, Tšiili või Mehhiko.
Kui palju maksab Fontumi integreerimine LiveAgenti?
LiveAgent on Fontumi juba sisse integreerinud. Seega on integratsioon tasuta. Pidage siiski meeles, et Fontumi võtab oma teenuste eest eraldi tasu.
Kuidas rakendada LiveAgentis Fontumi VoIP-numbrit?
Nagu me varem mainisime, on Fontumi juba LiveAgenti osa. Lihtsalt logige sisse ja järgige allolevat juhendit: 1. Navigeerige Seadistamine > Kõne > Numbrid > Fontumi 2. Lisage VoIP number ja kasutage koheselt
Toky on tõhus VoIP ja kõnekeskuse lahendus, mis integreerub sujuvalt LiveAgentiga, pakkudes teile võimalust hallata kõnesid, sõnumeid ja kontakte mugavalt ühelt juhtpaneelilt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeenindus uuele tasemele. Liituge edukate ettevõtetega nagu Huawei ja BMW, kes usaldavad Toky teenuseid!