Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (eelnevalt Infusionsoft) on pilvepõhine kliendisuhete haldamise (CRM) platvorm. Seda kasutatakse turunduse e-kirjade saatmiseks, automaatseks numbrivalimiseks, turunduseks läbi automaatse numbrivalimise ja müügikõnedeks jms.
Kuidas seda kasutada?
Keap platvorm aitab erinevate tööstusharude ettevõtetel hallata kliendisuhteid ja müüki. Samuti saate segmenteerida kontakte, jälgida klientide suhtlust, saata e-kirju ning käitada kohandatud kampaaniaid e-kirjade avamise, klikkide ja läbiklõpsamiste põhjal. Zapieri kaudu integreerimine LiveAgentiga võimaldab teil automatiseeritud töövoo loomiseks luua mitmesuguseid lihtsaid toiminguid. Lisateavet leiate allolevast integreerimise jaotisest.
Hüved
- Hallake oma kliente, tellimusi, kontakte ja muud platvormi vahetamata
- Saate märguandeid oma andmete muudatustest
- Suurendage oma LiveAgenti võimalusi ja hõlbustage töövooge
Kuidas integreerida Keap LiveAgentiga Zapieri kaudu
Esiteks looge Zapieri konto või minge oma olemasolevale kontole. Seejärel minge LiveAgent + Keap integratsioonide lehele. Nüüd saate valida päästiku ja toimingu. Mõelge, millist integratsiooni tüüpi soovite, seejärel valige soovitud valikud. Kui olete valinud päästikud ja integratsioonid, klõpsake nuppu Connect LiveAgent + Keap.
- Esiteks looge Zapieri konto või minge oma olemasolevale kontole. Seejärel minge LiveAgent + Keap integratsioonide lehele. Nüüd saate valida päästiku ja toimingu. Mõelge, millist integratsiooni tüüpi soovite, seejärel valige soovitud valikud. Kui olete valinud päästikud ja integratsioonid, klõpsake nuppu Connect LiveAgent + Keap.
- Järgmisena konfigureerite päästikud ja toimingud. Peate ühendama mõlemad rakenduse kontod Zapieriga, et anda juurdepääs vajalikele andmetele. Seejärel võimaldab Zapier teil integratsiooni kohandada. Viimaseks, kuid mitte vähem tähtsaks, peate enne selle kasutuselevõttu veenduma, et Zap töötab. Integreerimine on lõpule viidud, kui Zap on aktiveeritud.
Integreerimine viiakse lõpule, kui lülitate sisse Zapi. Looge julgelt rohkem Zappe erinevate seadistustega, et luua oma rakendustele huvitavamaid integratsioone. Sirvige kindlasti LiveAgenti akadeemia lehti, et saada teavet klienditoe tarkvara õige kasutamise või klientidele parima klienditoe pakkumise kohta.
Enhance customer satisfaction and drive sales growth by integrating Infusionsoft with LiveAgent.
Provide personalized and timely support by accessing customer data, order history, and contact details directly from within LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Milleks kasutatakse Infusionsofti?
Infusionsoft on kliendisuhete haldusplatvorm mida kasutatakse: - kohandatavateks kampaaniateks - müügi automatiseerimiseks - turunduse automatiseerimiseks - võimeka rakenduse integratsiooniks
Mis on infusionsofti LiveAgenti integreerimise hüved?
- täiustatud klienditoe töövoog - hallatavad andmed ühest liidesest (LiveAgent) - võimalus jälgida uusi kontakte, krediitkaardi makseid, uusi sidusettevõtteid jne.