InvoiceBerry integration
Mis on InvoiceBerry?
InvoiceBerry on arvete koostamise ja kulude jälgimise tarkvara, mis sobib väikeettevõtete omanikele, vabakutselistele ja üksikettevõtjatele. See keskendus klientidele hõlpsasti kasutatavate arveldusvõimaluste pakkumisele ja kulude lihtsamale jälgimisele. Esimese arve saate koostada vähem kui 60 sekundiga. InvoiceBerry aitab teil saata arveid, luua aruandeid, hallata kliente, jälgida makseid ning kasutada arveldamiseks ja jälgimiseks mitme valuuta funktsioone.
Kuidas kasutada InvoiceBerry integratsiooni LiveAgentiga?
LiveAgenti ja InvoiceBerry vaheline integratsioon sobib suurepäraselt klienditeeninduse arveldusprotsesside automatiseerimiseks. Seda integratsiooni saab kohandada ja luua Zapieri kaudu – kolmanda osapoole integratsiooniteenus, mis võimaldab luua kohandatud töövooge paljude erinevate stsenaariumide ja kasutusjuhtude jaoks.
Zapier võimaldab integreerida InvoiceBerry LiveAgentiga ja valida, mis juhtub, kui lisate LiveAgenti uue kliendi. Iga kord, kui lisate LiveAgentis uue kliendi, saab InvoiceBerry luua uue arve, kliendi või üksuse. Valik on teie, kuid Zapieri abil saate luua ka rohkem kui ühe integratsiooni.
Millised on InvoiceBerry kasutamise eelised?
- Lihtne arvete haldamine
- Lihtne kulude jälgimine
- Aruanded ja kliendihaldusvõimalused
- Mitme valuuta funktsioonid ja maksete jälgimine
Kuidas integreerida InvoiceBerry ja LiveAgent Zapieri kaud?
InvoiceBerry ja LiveAgenti saab integreerida tänu Zapieri teenusele. Kui teil pole Zapieri kontot, peate selle esmalt looma. Kui olete seda teinud, saate valida, milliseid rakendusi oma Zapieri kontoga kasutate. Lisage oma loendisse kindlasti nii LiveAgent kui ka InvoiceBerry. Kui teete seda, saate luua oma esimese töövoo.
Valige soovitud järjekorras LiveAgent ja InvoiceBerry ning seejärel valige toimingud, mida soovite integreerimise töövooga saavutada. Saate valida mitme valiku hulgast ja kohandada töövoogu vastavalt oma kasutusjuhtumile või isegi luua mitu töövoogu. Kui olete valinud vajaliku, kinnitage oma valik ja oletegi valmis.
Avasta, kuidas integreerida Mailchimp LiveAgenti kaudu, et lihtsustada e-posti turundust ja klienditeenindust. Liitu miljonite rahulolevate kasutajatega, hallates kontakte ja saates isikupärastatud sõnumeid otse piletisüsteemist. Proovi tasuta ja koge kiireid vastuseid ning tõhusat tellimuste haldamist. Alusta kohe ja paranda oma kliendisuhtlust!