Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Kopano?
Kopano ONE on isehostitav meili- ja kalendrilahendus, mis on mõeldud väikeettevõtetele. Ettevõte pakub eraldi ka Kopano grupitöö ja videokonverentsi tarkvara. Kopano eesmärk on olla meiliserveri lahendus, mis pakub lihtsat juurdepääsu ja haldamist kõigile, kes seda vajavad. See on saadaval veebirakendusena, töölauarakendusena ning saadaval on ka iOS-i ja Androidi rakendused. Kopano pakub kolme õiglase hinnaga skeemi, mis sobivad igas suuruses ettevõtetele, nii et saate valida omale sobiv, ilma lisakulusid tegemata.
Kuidas Kopano’t kasutada?
Kopano eesmärk on olla lihtsasti kasutatav meiliserveri lahendus, nii et see sobib ettevõtetele, kes soovivad intuitiivset disaini ja lihtsust. See on väga mugav ka kalendri, märkmete, ülesannete ja kontaktide lahendus. Lisaks on Kopano rakendused saadaval iOS-i ja Androidi jaoks, samuti veebirakendus, millele pääseb brauseri kaudu juurde mis tahes seadmest. Kopano toetab ka integratsioone. Samuti saate integreerida oma Kopano e-posti aadressid LiveAgenti piletisüsteemiga ja täiustada oma kasutajatoe võimalusi spetsiaalse kasutajatoe lahendusega.
LiveAgenti piletisüsteem toetab mitut meilikontot ja erinevaid meiliteenuse pakkujaid. Lisaks annab tarkvara teile võimaluse korraldada oma e-kirjavahetust ja veenduda, et kõiki kliendiprobleeme ollakse valmis lahendama. Kui kliendiagent saab kliendilt päringu, muudetakse päring piletiks. Piletid on saadaval universaalse postkasti kaudu, mis salvestab kogu suhtluse mis tahes kanalitest.
Veenduge, et kõik piletid suunataks õigele tugiagendile, kasutades selliseid funktsioone nagu osakonnad ja automatiseeritud piletite jaotamine. Teise võimalusena saate teemade rühmitamiseks kasutada silte või määrata oma tööaja, et kliendid teaksid, millal olete võrgus ja saate nende küsimustele vastata. Need on vaid mõned paljudest LiveAgenti funktsioonidest, mis aitavad tagada suurepärase kliendikogemuse.
Klienditugi pole mitte ainult täiustatud e-postiga, vaid saate integreerida ka kõnekeskuse, reaalajas vestluse vidina, ulatusliku teadmusbaasi ja sotsiaalmeedia kontod, nagu Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp ja Viber. Vaadake terviklikku LiveAgenti funktsioonide komplekti, mis on teile asendamatuks toeks suurepärase klienditoe pakkumisel.
Millised on Kopano eelised?
- Kulutõhus e-posti server
- Grupitöö võimalused
- Turvaline ja lihtne kasutada
- Integratsioonide tugi
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Kuidas integreerida Kopano Liveagentiga
Kopano saab hõlpsasti integreerida LiveAgentiga. Seda kõike saab teha LiveAgenti Seadistamise abil ning kolmandate osapoolte teenuseid pole vaja. Saate protsessi lühikese aja jooksul lõpule viia, järgides allpool kirjeldatud samme.
- Kas peate esmalt paigaldama Kapano? Hankige see Kopano saidilt, klõpsates siin. Saate valida kolme tasulise paketi vahel või tarkvara esmalt demoga testida. Kui olete oma Kopano meiliserveri seadistanud ja oma meili kätte saanud, jätkake järgmise sammuga.
- Kui olete Kopano installinud ja konfigureerinud, peate sisse logima oma LiveAgenti kontole (alustamiseks alustage tasuta prooviperioodiga) ja minema jaotisse Seadistamine > E-post > Meilikontod. Peate klõpsama oranžil nupul Loo ja seejärel valima Muu. Järgmises aknas valige kahe valiku hulgast IMAP/POP3.
- Ainus järelejäänud samm on ühendada oma Kopano postkast LiveAgentiga. See osa nõuab teie Kopano mandaate. Sisestage oma kasutajanimi ja parool, samuti oma e-posti aadress ja muu teave. Valige toomise tüüp ja esitage serveri- ja porditeave. Heitke pilk muudele valikutele, nagu osakond, mis tegeleb sellele e-posti aadressile saadetud klientide piletitega. Kui olete kõik oma maitse järgi seadistanud, klõpsake nuppu Salvesta ja oletegi valmis.
Integreerimine on lõppenud ja teie Kopano e-post ühendub nüüd LiveAgenti piletisüsteemiga ja toob üle teie meilisõnumid. Klienditoega seotud teemade kohta lisateabe saamiseks sirvige meie Akadeemiat või vaadake allolevat videot, et näha, milleks LiveAgent veel võimeline on.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Mis on Kopano?
Kopano ONE meili- ja kalendrilahendus on isehostitav ja mõeldud väikeettevõtetele. Eraldi on saadaval ka videokonverentsi tarkvara. Kopano eesmärk on pakkuda taskukohast meiliserveri lahendust, mida on lihtne hallata ja mis on kõigile juurdepääsetav. Saate selle alla laadida veebirakendusena, töölauarakendusena ning iOS-i või Androidi rakendusena.
Kuidas Kopano't kasutada?
Lihtsust ja intuitiivset disaini hindavate ettevõtete vajaduste rahuldamiseks pakub Kopano lihtsasti kasutatavat meiliserveri lahendust. Lisaks on see väga kasulik, kuna see on rühmatöölahendus, mis sisaldab kalendrit, märkmeid, ülesandeid ja kontakte. Lisaks on iOS-i ja Androidi jaoks saadaval Kopano rakendused, samuti veebirakendus, millele pääseb juurde mis tahes seadmega. Kopano saab integreerida ka teiste kolmandate osapoolte rakendustega. Kopano e-posti aadresse saab integreerida ka LiveAgenti piletisüsteemiga ja võib kasutada kasutajatoena, kui Teil on selleks spetsiaalne kasutajatoe lahendus.
Millised on Kopano integreerimise eelised?
Kaasnevad eelised: kulutõhus meiliserver, grupitöö võimalused, turvaline ja lihtne kasutada, integratsioonitugi.
Kuidas integreerida Kopano LiveAgentiga?
Avage LiveAgent ning liikuge Seadistamine > E-post > Meilikontod. Vajutage nupul Loo > Muu > IMAP/POP3. Sisestage oma Kopano andmed ja Salvestage.