MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on MultiTEL?
MultiTEL on kulutõhusate sidelahendustega VoIP teenuse pakkuja. Nad pakuvad teenuseid globaalses mastaabis, omades kohalolekupunkte kõigil mandritel. Lisaks ülemaailmsele levialale pakub MultiTEL ka analüütika tööriistu, mida saab kasutada sissetulevate ja väljaminevate kõnede ning tekstisõnumite mahu jälgimiseks.
Kuidas MultiTELi LiveAgentiga kasutada?
MultiTEL on üks LiveAgenti poolt toetatud VoIP pakkujatest. Saate selle valida oma telekommunikatsiooniteenuste pakkujaks. Peate vaid hankima oma numbri, ühendama selle LiveAgentiga ning seejärel hakkama tegema ja vastu võtma klientide kõnesid osana mitmekanalilisest klienditoest.
LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid on teile klientide kõnede haldamisel abiks. Marsruutige kõned õigetele agentidele, looge kohandatud IVR puid, et aidata klientidel jõuda kindlate osakondadeni, tehke videokõnesid või kuulake LiveAgenti ajalukku salvestatud vestlusi.
Kui soovite täiendavat teavet, vaadake allolevat videot, et näha LiveAgenti kõnekeskust praktikas.
Millised on MultiTELi kasutamise eelised?
- Ülemaailmne leviala
- Globaalsed telefoninumbrid
- Kasulik funktsioonide valik
- Kõne ja tekstisõnumi analüütika tööriistad
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 30-day trial and provide better phone support
Kas MultiTELi integreerimine LiveAgentiga on tasuta?
Integreerimine on juba osa LiveAgenti paketist ning sellega ei kaasne lisakulusid. Kui teil on juurdepääs nii MultiTELile kui ka LiveAgentile, saate lihtsalt ühendada oma MultiTELi numbri meie kasutajatoega ja alustada helistamist.
Kuidas integreerida MultiTEL LiveAgenti lahendusega?
MultiTEL on juba LiveAgenti sisseehitatud, peate lihtsalt lisama oma MultiTEL numbri ja läbima lihtsa seadistuse. Protsessi lõpuleviimiseks järgige allolevat juhendit.
- Minge MultiTELi veebisaidile ja looge konto. See on tasuta. Pärast sisselogimist minge oma töölauale ja klõpsake valikul Numbrid > Minu numbrid ja valige Laenuta numbreid. Täitke kontaktivorm ja MultiTEL võtab teiega ühendust. Kui olete MultiTELilt oma numbri kätte saanud, liikuge oma LiveAgenti kontole.
- Avage oma LiveAgenti töölaual Seadistamine > Kõne > Numbrid. Oma MultiTELi numbri süsteemi lisamiseks klõpsake ülaosas nuppu Loo. Seejärel valige pakkujate loendist MultiTEL.
Nüüd sisestage oma MultiTELi kasutajanimi, parool ja number. Valige osakond, kuhu kõned peaksid minema, andke numbrile nimi ning valige kas soovite kõnesid salvestada. Vajutage Lisa ning ongi kõik.
Teie MultiTELi number on nüüd LiveAgentiga ühendatud ja saate vastata klientide kõnedele. Lisaks kõnekeskusele pakub LiveAgent laia valikut kasutajatoe tööriistu ühes piletisüsteemis – e-kirju, reaalajas vestlust, kliendiportaali või sotsiaalmeediat, nagu Facebook, Instagram ja Twitter.
Uurige lisateavet LiveAgenti kohta meie funktsioonide lehelt või vaadake allolevat videot, et näha meie tööriistakomplekti tutvustust.
Ready to take your call center to the next level?
With LiveAgent's MultiTEL seamless integration, you can handle multiple phone lines and improve your team's productivity.
Frequently Asked Questions
What is MultiTEL?
MultiTEL is a VoIP provider that offers global numbers, a variety of calling features and analytic tools for calling and text messaging.
Is the MultiTEL integration with LiveAgent free?
The integration is free as a part of our all-inclusive LiveAgent plan and there are no additional charges
Can I integrate MultiTEL with LiveAgent?
MultiTEL numbers can be easily added into LiveAgent thanks to our built-in feature. Here's how to do it: Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Create a new number and select MultiTEL from the list of providers. Add your number and other details and click on Add.