Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Office Maker?
Office Maker on kohalik digitaalsete teenuste operaator hääle/Interneti/pilve jaoks.
Pakutavate lahenduste ja uuenduslike tehnoloogiate kaudu vastame organisatsioonide ühele peamisele ootusele, kes soovivad saada ühtset kontaktpunkti telefoni-, interneti-, pilve- ja arvutiturvalisuse teemade haldamiseks.
Helistage ja võtke kõnesid vastu LiveAgentis meie lihtsa ja ökonoomse SIP Trunk Offeri abil, mis on kliendiliidese kaudu veebis täielikult kontrollitav.
Aktiveerige oma telefoniliinid ja valige oma numbrid mõne hiireklõpsuga kasutades meie veebitööriista ja hoidke oma telefoniside kontrolli all.
OMA TELEFONINUMBRITE HALDAMINE
- Geograafiliste või mittegeograafiliste numbrite määramine (08 ja 09)
- Teie telefoninumbrite teisaldatavus kõigile operaatoritele
- Rahvusvaheliste numbrite määramine
- Registreerimine kollaste lehtede kataloogides
- Hädaabinumbrite haldamine (15, 17, 18, 112 jne)
SÕRMEOTSTEGA JUHTIMINE
- Numbri esitamise isikupärastamine
- Tingimusteta ja hädaabikõnede suunamise seaded
- Soovimatute helistajate filtreerimine
- Väljuvate kõnede piiramine kasutaja poolt
Lihtne, odav ja kulukohustusteta:
SIP Trunk on tellitud vastavalt soovitud väljuvate kõnede arvule. Iga tellitud väljamineva kõne puhul pakub Office Maker Teile sissetulevat kõnet.
Näide: Kui võtate 15 SIP Trunki, saate teha kuni 15 samaaegset väljaminevat kõnet (kui samal ajal pole rohkem kui 15 sissetulevat kõnet) ja vastu võtta kuni 30 samaaegset sissetulevat kõnet (kui väljuvaid kõnesid pole samal ajal).
- Trunk SIP à la carte: 3€HT/Kuu/Kanal
- Trunk SIP Unlimited fikseeritud : 13€HT/Kuu/Kanal
- Trunk SIP Unlimited fikseeritud ja mobiil : 19,99€HT/Kuu/Kanal
Tellige oma liin siit: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite VoIP-teenuse pakkujat, et ühendada see oma LiveAgenti kõnekeskusega, on Office Maker suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus haldab teie kõnesid ja pöördumisi, samal ajal kui Office Maker pakub ülejäänut. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate kõnekeskusega alustamiseks. Hiljem võib teil tekkida vajadus muu riistvara järele, kui soovite oma kõnekvaliteeti parandada.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalseid kliendikogemusi, igatsevad teised sügavamat isiklikku sidet brändidega, millega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja kasutajate hannkimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks. Telefonikõned on jätkuvalt oluline osa klienditeenindusest, sest need võimaldavad luua tugevamat ja isiklikumat ühendust klientidega.
Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks panka lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab kõnekeskuse haldamise ja juhtimise ettevõtetele lihtsamaks, seda oma arenenud funktsioonide tõttu. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivse Häälvastuse) puud, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigetesse osakondadesse ja agentideni.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljatulevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaata meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, kus leidub kogu teave LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.
Kuidas integreerida Office Maker LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgent kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Office Makerit, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja liikuge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage oranžile Loo nupule ülaosas.
- Valige Office Maker VoIP pakkujate nimekirjast.
- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nuppu Lisa.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Office Makeri telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-pakkujate numbreid.
Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite rohkem teavet kõnekeskuse loomise ja käitamise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake LiveAgenti akadeemiat, kus leiate lisateavet kõnekeskuste ja teiste klienditoe valdkonna teemade kohta.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.
Avasta VoIP telefoniteenuse eelised ja puudused, ning õpi, kuidas see töötab. Kasuta VoIP-i oma kodus või ettevõttes, et teha rahvusvahelisi kõnesid ja säilitada oma telefoninumber. Saa teada, millist varustust on vaja ja kuidas alustada VoIP-teenuse kasutamist lihtsate sammudega. Liitu meiega ja alusta oma tasuta konto loomist juba täna!